Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Immo fabryczny - opis sposobu jego odłączenia

ODPOWIEDZ
andlon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 05 cze 2007, 14:18
Lokalizacja: Łańcut

[1.9TDI 1Z] Immo fabryczny - opis sposobu jego odłączenia

Post autor: andlon » 18 kwie 2009, 19:30

Proszę o podanie szczegółowego opisu odłączenia seryjnego immobilizera.
Mam jeden kluczyk z transponderem i chciałem dorobić drugi bez transpondera który by był tylko do otwierania drzwi.
Chciałbym wiedzieć czy po zgubieniu kluczyka oryginalnego uda mi się w jakiś łatwy sposób pozbyć się seryjnego immobilizera?
Ewentualnie proszę o podanie namiarów na surówkę kluczyka z immo i sposób dopisania go do sterownika auta. Jeżeli do adaptacji kluczyka potrzeba jakiś pin? - to niestety go nie posiadam.

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 19 kwie 2009, 20:32

immo jest w ecu. wycięcie immo wiąze sie z bebeszeniem ecu i przeprogramowanie scalaków.

do dopisania kluczyka trzeba pin, mozna go wyciągnąć "z ecu" albo po numerze VIN dostać go z ASO

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 20 kwie 2009, 10:36

Podjedź tam gdzie dorabiaja kluczyki i maja urządzenia do zczytania kodu, u mnie koszt takiego dorobienia kluczyka z immo to 100zł

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 01 maja 2009, 20:04

to ja mam pytanie jak w przypadku ECU na boschu jakbym chciał zmienić sterownik na drógi(bo mam taki zamiar na drogi zmienić, aby drógim pobawić sie w zmiane map. (czyt. chip tuning) (aby nie uszkodzic orginału) podczas wylutowywania kosci, to też trzeba walczyć z zawartością epromów aby dodać imo do nowego sterownika)

czy wystarczy mając kody do kluczyka(mam 3 kluczyki wraz z mała tabliczka z numerem myslę ze to nr. imo) poprzez vaga nadać nowe wartośi sterownikowi aby na drógim sterowniku bez problemów zapalić samochód. troche zamieszalem może prze to ze jestem po małym co nieco ale myślę że osoby znające temat mnie zrozumieją.

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 01 maja 2009, 21:11

wenon pisze:to ja mam pytanie jak w przypadku ECU na boschu jakbym chciał zmienić sterownik na drógi(bo mam taki zamiar na drogi zmienić, aby drógim pobawić sie w zmiane map. (czyt. chip tuning) (aby nie uszkodzic orginału) podczas wylutowywania kosci, to też trzeba walczyć z zawartością epromów aby dodać imo do nowego sterownika)

czy wystarczy mając kody do kluczyka(mam 3 kluczyki wraz z mała tabliczka z numerem myslę ze to nr. imo) poprzez vaga nadać nowe wartośi sterownikowi aby na drógim sterowniku bez problemów zapalić samochód. troche zamieszalem może prze to ze jestem po małym co nieco ale myślę że osoby znające temat mnie zrozumieją.
Jeśli będziesz ze swojego ecu wylutowywał kosci i je programował/ wymianiał na nowe to wtedy przyda sie ten numerek który masz na metalowej blaszce do kluczy. to jest numer PIN na podstawie którego mozesz programować ECU dodawać klucze i kilka innych rzeczy.

Jeśli będziesz zmieniał ECU na nowy (inny egzemplarz) wtedy bedziesz musiał albo znać numer PIN do sterownika (bo kazdy ecu/ samochód ma inny) lub poprostu wyzerować w ECU kody do immo.

Z kluczyka raczej kodów nie zgrasz w taki sposób aby były użyteczne do programowania nowego ecu. Ci którzy dorabiają klucze z immo jedynie kopiują klucze nadając im te same kody. jeśli programują od zera wtedy potrzebują PIN, jeśli nie mają PINu wtedy muszą przeprogramować kosci i wyzerować lub wgrać nowe wartosci kodów.

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 02 maja 2009, 08:45

dzieki za pomoc.
raczej bede chciał kupic drógi komputer bo niesty wylutowanie kosci nie jest wcale takie łatwe trzeba nieźle grzać płyte, a podczas takiego gzania moze popłynąć cos wiecej oprucz samych kości, dlatego mało osób chce sie czepiać wylutowywania kosci przy starym ECU. zwarzywszy że bede sam je wylutowywał to wole robic to na innym sterowniku niż obecnym oryginalnym.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 02 maja 2009, 09:11

wenon pisze:dzieki za pomoc.
raczej bede chciał kupic drógi komputer bo niesty wylutowanie kosci nie jest wcale takie łatwe trzeba nieźle grzać płyte, a podczas takiego gzania moze popłynąć cos wiecej oprucz samych kości, dlatego mało osób chce sie czepiać wylutowywania kosci przy starym ECU. zwarzywszy że bede sam je wylutowywał to wole robic to na innym sterowniku niż obecnym oryginalnym.
"Wpadnij" na PW to Ci pomogę. Wylutowałej już z 50 takich pamięci i wszystkie komputery są sprawne.
Jeżeli zdecydujesz się sam to zrobic to pamiętaj:
1. Wyrównaj potencjał sterownika, lutownicy i ręki.
2. Zabezpiecz wylutowane pamięci przed ładunkiem elektrostatycznym.

Awatar użytkownika
seba2303
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 20 paź 2008, 00:29
Lokalizacja: poznan

immo

Post autor: seba2303 » 02 maja 2009, 19:35

witam doloncze sie do tematu czy wszysytkie b4 mialy immo? ja mam dwa kluczyki i wzadnym nic niema alarm mam tylko seryjny

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Re: immo

Post autor: widmo » 02 maja 2009, 20:18

seba2303 pisze:czy wszysytkie b4 mialy immo?
Nie wszystkie b4 miały immo.

chyba immo było jako opcja za dopłatą.

sprawdź po kodach na wlepie bagażnika czy jest napisany 3 literowo-cyfrowy kod odpowiadfający immo.

Jeśli jest kod (do sprawdzenia na stronie centrum) to wtedy immo było fabryczne.

Jesli jest immo ale na naklejce nic nie ma wtedy prawdopodobnie dokładane przez serwis na zamówienie klienta juz po wyprodukowaniu autka.

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

[B4 ABK] nie pali po rozlaczeniu zegarow / moze immo?

Post autor: monkahead » 25 maja 2009, 23:29

Ja mam problem z uruchomieniem auta, user czarekj sugeruje ze to wlasnie immo/autoalarm.

Odpinalem zegary zeby wymienic zarowki podswietlenia (na wylaczonym zaplonie) ale ze zabraklo mi zaroweczek to zostawilem odpiete zegary na noc, pech bo akurat w nocy padl mi aku. Na drugi dzien zlozylem wszystko do kupy, deska swieci jak nowa ale auto nie pali.

Immo wyglada jakby dzialal, pali sie czerwona dioda, przykladam pastylke, zapala sie na zielono, przekrecam kluczyk w pozycje III, rozrusznik kreci ale silnik nie pali. Sprawdzalem iskre na swiecy, iskry brak przy kreceniu. Paliwo jest podawane na wtryskiwacze, sprawdzilem. Myslalem ze to cewka ale dowiedzialem sie ze auta po 93 maja bardzo dobra cewke i pewnie to wina immo/autoalarmu. (Cewke bede jeszcze sprawdzal).

Pytanie teraz jak zakodowac/sprawdzic teraz ten autoalarm? Mam zainstalowany takie immo: c+t immobilizer WFS3094, mam instrukcje obslugi ale po niemiecku wiec lipa.

Moze ktos z Was wie jak pomoc. Odpiecie aku na cala noc nie pomoglo.

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 25 maja 2009, 23:32

monkahead pisze:mam instrukcje obslugi ale po niemiecku wiec lipa
wrzuc po niemiecku na forum coś sie wydedukuje ;-)

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 25 maja 2009, 23:51

Tutaj jest instrukcja. Czarekj sugeruje zeby odblokowac immo za pomoca VAGa. Moze ktos potrafi mi pomoc w uruchomieniu auta.

http://picasaweb.google.pl/artur.j.pyte ... 7903188130

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga