Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6TD ALL] Wtryski.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

[1.6TD ALL] Wtryski.

Post autor: Fighter001 » 20 maja 2009, 17:12

witam mam takie pytanie czy wtryski od 1.6td moga pracowac bez turbiny czy nie bedzie jakichs wiekszych problemow zeby to poprawnie dzialalo?
Ostatnio zmieniony 04 cze 2009, 18:07 przez Fighter001, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 20 maja 2009, 18:06

Fighter001 pisze:witam mam takie pytanie czy wtryski od 1.6td moga pracowac bez turbiny czy nie bedzie jakichs wiekszych problemow zeby to poprawnie dzialalo?
zakładaj lepiej rozpyli mieszankę , nie powinno być żadnych problemów

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 20 maja 2009, 19:01

A czy nie bedzie problemu z ustawieniem pompy? Tzn wystarczy np. ze skrece dwake paliwa i powinno robic?

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 20 maja 2009, 19:14

niebedzie zadnego problemu, wszystko plug & play <ok> i nie skrecaj dawki zostaw tak jak jest, tylko same wtryski wymien

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 27 maja 2009, 00:40

Fighter001, zakładałeś te wtryski? jest różnica? bo mnie pomału ten brak mocy w 1,6d doprowadza do nerwicy i zawsze to jakiś mały tuning by był

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 27 maja 2009, 11:50

spiczi pisze:Fighter001, zakładałeś te wtryski? jest różnica? bo mnie pomału tenst brak mocy w 1,6d doprowadza do nerwicy i zawsze to jakiś mały tuning by był

... No to sprawdź stan silnika i w drogę :D

Zakładaj turbo zmień pompę wtryski FMIC i będzie rakieta <piwo>

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 27 maja 2009, 12:19

grinch pisze:
spiczi pisze:Fighter001, zakładałeś te wtryski? jest różnica? bo mnie pomału tenst brak mocy w 1,6d doprowadza do nerwicy i zawsze to jakiś mały tuning by był

... No to sprawdź stan silnika i w drogę :D

Zakładaj turbo zmień pompę wtryski FMIC i będzie rakieta <piwo>

hahaha

zapomniałeś dodać:
znajdź 1,5tys zł :roll:

Silnik jest ok bo remontowany w grudniu, jest jednak problem bo mam JK a tam nie ma natrysku oleju na denka tłoków i nie wiem jak długo by to jeździło (choć wiem że jest klubowicz co do diesla założył tyrbo itd i jakoś śmiga), w dodatku na pompe, turbo, wtryski i "pare" innych pierdół trzeba kase. Myślałem o samych wtryskach, bo kasa nie taka straszna, a zawsze by coś może dały.

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 27 maja 2009, 12:25

spiczi pisze:
grinch pisze:
spiczi pisze:Fighter001, zakładałeś te wtryski? jest różnica? bo mnie pomału tenst brak mocy w 1,6d doprowadza do nerwicy i zawsze to jakiś mały tuning by był

... No to sprawdź stan silnika i w drogę :D

Zakładaj turbo zmień pompę wtryski FMIC i będzie rakieta <piwo>

hahaha

zapomniałeś dodać:
znajdź 1,5tys zł :roll:
... 1,5 tys PLN to o wiele za mało sam FMIC 1000 PLN

Sorki za Ot <piwo>

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 27 maja 2009, 18:27

jest kilku userow co JP'ki uturbili na forum golfa i kreca po 10sekund to setki i nic sie nie dzieje. Podstawa to z glowa wtedy jezdzic[bez natrysku oleju].
Spiczi koszty tez nie sa jakies kosmiczne, bo stare turbiny mozna na alledrogo za grosze wychaczyc [garrett t2], do tego kolektor ssacy/wydech, downpipe pod t2, i podstawka filtra oleju od T2 i bodajze misa zeby powrot oleju od turbinki zrobic.
Grinch przesadzasz z tym tysiakiem na FMIC'a. Jak caly dolot z kwasiaka i cooler nowka to ci tyle wyjdzie, ale mozna to o wiele taniej zrobic...

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 27 maja 2009, 20:45

mrozoo pisze:jest kilku userow co JP'ki uturbili na forum golfa i kreca po 10sekund to setki i nic sie nie dzieje. Podstawa to z glowa wtedy jezdzic[bez natrysku oleju].
Spiczi koszty tez nie sa jakies kosmiczne, bo stare turbiny mozna na alledrogo za grosze wychaczyc [garrett t2], do tego kolektor ssacy/wydech, downpipe pod t2, i podstawka filtra oleju od T2 i bodajze misa zeby powrot oleju od turbinki zrobic.
Grinch przesadzasz z tym tysiakiem na FMIC'a. Jak caly dolot z kwasiaka i cooler nowka to ci tyle wyjdzie, ale mozna to o wiele taniej zrobic...

... Mroozo nie przesadzam bo tak:

1. Jak robić to zrobić porządnie
2. Sam cooler wacha się od 300-500 PLN mówię o czymś porządnym a nie byle czym
3. Rury i Gumy i żeby tylko w 1 tys PLN się wyrobić

... Ja mam u siebie aktualnie IC z audi 80 TDI więc to zwykły cooler z dwoma kompletami rur od TDI bo jeden nie da rady trzeba by turbo odwrócić a nie chciałem się w to bawić i wyszło mi to 500 PLN na dobrych częściach w stanie idealnym nie pogiętym coolerku itp :D

... Więc nie dziw się że tak dużo napisałem o FMIC to jest choroba za którą trzeba dużo płacić <piwo>


... Cry Cry lalalalalal <urodziny>

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 27 maja 2009, 20:53

grinch pisze:... Mroozo nie przesadzam bo tak:

1. Jak robić to zrobić porządnie
2. Sam cooler wacha się od 300-500 PLN mówię o czymś porządnym a nie byle czym
3. Rury i Gumy i żeby tylko w 1 tys PLN się wyrobić

... Ja mam u siebie aktualnie IC z audi 80 TDI więc to zwykły cooler z dwoma kompletami rur od TDI bo jeden nie da rady trzeba by turbo odwrócić a nie chciałem się w to bawić i wyszło mi to 500 PLN na dobrych częściach w stanie idealnym nie pogiętym coolerku itp :D

... Więc nie dziw się że tak dużo napisałem o FMIC to jest choroba za którą trzeba dużo płacić <piwo>
no to przepłaciłeś kolego ,bo mogłem mieć komplet z 1Z za 200PLN rury i ic

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 27 maja 2009, 20:57

Vision pisze:
grinch pisze:... Mroozo nie przesadzam bo tak:

1. Jak robić to zrobić porządnie
2. Sam cooler wacha się od 300-500 PLN mówię o czymś porządnym a nie byle czym
3. Rury i Gumy i żeby tylko w 1 tys PLN się wyrobić

... Ja mam u siebie aktualnie IC z audi 80 TDI więc to zwykły cooler z dwoma kompletami rur od TDI bo jeden nie da rady trzeba by turbo odwrócić a nie chciałem się w to bawić i wyszło mi to 500 PLN na dobrych częściach w stanie idealnym nie pogiętym coolerku itp :D

... Więc nie dziw się że tak dużo napisałem o FMIC to jest choroba za którą trzeba dużo płacić <piwo>
no to przepłaciłeś kolego ,bo mogłem mieć komplet z 1Z za 200PLN rury i ic
... Tylko ja kupowałem to dawno więc cena też była inna, kilka stówek w tą czy w tą nie robi różnicy najważniejsze jest aby mieć idealny towar :!:

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 27 maja 2009, 21:01

grinch pisze:.. Tylko ja kupowałem to dawno więc cena też była inna, kilka stówek w tą czy w tą nie robi różnicy najważniejsze jest aby mieć idealny towar :!:
też prawda <piwo>

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 27 maja 2009, 22:36

grinch pisze:... Mroozo nie przesadzam bo tak:
Zależy jak kto do tego podchodzi. Jeśli ktoś to robi żeby "wyglądało i działało" to pewnie i tysiąc nie starczy. Ale jeśli komuś zależy na tym aby to "działało" to naprawdę można taniej to zrobić. Swego czasu przymierzałem się z orurowaniem do swojej B3. Gdyby nie to że miałem standardowy zderzak i nie było jak tego upchnąć to zrobiłbym to nie takim dużym kosztem. Rurę już miałem wychaczoną za 50 zł, najdroższy to był IC bo trzeba było wydać te 200-300 jak się dobrze poszuka. A dopasowanie tego to już pikuś. Gumy też nie taki problem (nie mówię tu o jakiś ori za które trzeba płacić jak za złoto). Myślałem nawet nad dogięciem rury, bądź pospawaniem w taki sposób aby gumy dać tylko w miejscach łączenia z turbo, kolektorem i ICkiem. No ale oczywiście ja miałem takie możliwości by wszystko zrobić samemu, więc jedyne koszty to materiał. Na moje potrzeby coś takiego spokojnie by starczyło.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 28 maja 2009, 08:23

mnie wyszedl icek od b4 z rurami i kolankami 180zl z czego najdrozszy byl cooler:)
a u kolegi w pasku b5fl zalozylismy takiego coolera http://allegro.pl/item626712119_idealny ... caddy.html i nie mow ze nie jest porzadny bo starcza na 200KM + z luzem, i jego cena tez jakos nie jest wygurowana, a orurowanie wyszlo ledwo 2 tyle co za cooler :lol:
p.s. Labiel pochwal sie co kupiles :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl