[1.6TD ALL] Wtryski.
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
[1.6TD ALL] Wtryski.
witam mam takie pytanie czy wtryski od 1.6td moga pracowac bez turbiny czy nie bedzie jakichs wiekszych problemow zeby to poprawnie dzialalo?
Ostatnio zmieniony 04 cze 2009, 18:07 przez Fighter001, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
grinch pisze:spiczi pisze:Fighter001, zakładałeś te wtryski? jest różnica? bo mnie pomału tenst brak mocy w 1,6d doprowadza do nerwicy i zawsze to jakiś mały tuning by był
... No to sprawdź stan silnika i w drogę
Zakładaj turbo zmień pompę wtryski FMIC i będzie rakieta
hahaha
zapomniałeś dodać:
znajdź 1,5tys zł :roll:
Silnik jest ok bo remontowany w grudniu, jest jednak problem bo mam JK a tam nie ma natrysku oleju na denka tłoków i nie wiem jak długo by to jeździło (choć wiem że jest klubowicz co do diesla założył tyrbo itd i jakoś śmiga), w dodatku na pompe, turbo, wtryski i "pare" innych pierdół trzeba kase. Myślałem o samych wtryskach, bo kasa nie taka straszna, a zawsze by coś może dały.
... 1,5 tys PLN to o wiele za mało sam FMIC 1000 PLNspiczi pisze:grinch pisze:spiczi pisze:Fighter001, zakładałeś te wtryski? jest różnica? bo mnie pomału tenst brak mocy w 1,6d doprowadza do nerwicy i zawsze to jakiś mały tuning by był
... No to sprawdź stan silnika i w drogę
Zakładaj turbo zmień pompę wtryski FMIC i będzie rakieta
hahaha
zapomniałeś dodać:
znajdź 1,5tys zł :roll:
Sorki za Ot
jest kilku userow co JP'ki uturbili na forum golfa i kreca po 10sekund to setki i nic sie nie dzieje. Podstawa to z glowa wtedy jezdzic[bez natrysku oleju].
Spiczi koszty tez nie sa jakies kosmiczne, bo stare turbiny mozna na alledrogo za grosze wychaczyc [garrett t2], do tego kolektor ssacy/wydech, downpipe pod t2, i podstawka filtra oleju od T2 i bodajze misa zeby powrot oleju od turbinki zrobic.
Grinch przesadzasz z tym tysiakiem na FMIC'a. Jak caly dolot z kwasiaka i cooler nowka to ci tyle wyjdzie, ale mozna to o wiele taniej zrobic...
Spiczi koszty tez nie sa jakies kosmiczne, bo stare turbiny mozna na alledrogo za grosze wychaczyc [garrett t2], do tego kolektor ssacy/wydech, downpipe pod t2, i podstawka filtra oleju od T2 i bodajze misa zeby powrot oleju od turbinki zrobic.
Grinch przesadzasz z tym tysiakiem na FMIC'a. Jak caly dolot z kwasiaka i cooler nowka to ci tyle wyjdzie, ale mozna to o wiele taniej zrobic...
mrozoo pisze:jest kilku userow co JP'ki uturbili na forum golfa i kreca po 10sekund to setki i nic sie nie dzieje. Podstawa to z glowa wtedy jezdzic[bez natrysku oleju].
Spiczi koszty tez nie sa jakies kosmiczne, bo stare turbiny mozna na alledrogo za grosze wychaczyc [garrett t2], do tego kolektor ssacy/wydech, downpipe pod t2, i podstawka filtra oleju od T2 i bodajze misa zeby powrot oleju od turbinki zrobic.
Grinch przesadzasz z tym tysiakiem na FMIC'a. Jak caly dolot z kwasiaka i cooler nowka to ci tyle wyjdzie, ale mozna to o wiele taniej zrobic...
... Mroozo nie przesadzam bo tak:
1. Jak robić to zrobić porządnie
2. Sam cooler wacha się od 300-500 PLN mówię o czymś porządnym a nie byle czym
3. Rury i Gumy i żeby tylko w 1 tys PLN się wyrobić
... Ja mam u siebie aktualnie IC z audi 80 TDI więc to zwykły cooler z dwoma kompletami rur od TDI bo jeden nie da rady trzeba by turbo odwrócić a nie chciałem się w to bawić i wyszło mi to 500 PLN na dobrych częściach w stanie idealnym nie pogiętym coolerku itp
... Więc nie dziw się że tak dużo napisałem o FMIC to jest choroba za którą trzeba dużo płacić
... Cry Cry lalalalalal <urodziny>
no to przepłaciłeś kolego ,bo mogłem mieć komplet z 1Z za 200PLN rury i icgrinch pisze:... Mroozo nie przesadzam bo tak:
1. Jak robić to zrobić porządnie
2. Sam cooler wacha się od 300-500 PLN mówię o czymś porządnym a nie byle czym
3. Rury i Gumy i żeby tylko w 1 tys PLN się wyrobić
... Ja mam u siebie aktualnie IC z audi 80 TDI więc to zwykły cooler z dwoma kompletami rur od TDI bo jeden nie da rady trzeba by turbo odwrócić a nie chciałem się w to bawić i wyszło mi to 500 PLN na dobrych częściach w stanie idealnym nie pogiętym coolerku itp
... Więc nie dziw się że tak dużo napisałem o FMIC to jest choroba za którą trzeba dużo płacić
... Tylko ja kupowałem to dawno więc cena też była inna, kilka stówek w tą czy w tą nie robi różnicy najważniejsze jest aby mieć idealny towar :!:Vision pisze:no to przepłaciłeś kolego ,bo mogłem mieć komplet z 1Z za 200PLN rury i icgrinch pisze:... Mroozo nie przesadzam bo tak:
1. Jak robić to zrobić porządnie
2. Sam cooler wacha się od 300-500 PLN mówię o czymś porządnym a nie byle czym
3. Rury i Gumy i żeby tylko w 1 tys PLN się wyrobić
... Ja mam u siebie aktualnie IC z audi 80 TDI więc to zwykły cooler z dwoma kompletami rur od TDI bo jeden nie da rady trzeba by turbo odwrócić a nie chciałem się w to bawić i wyszło mi to 500 PLN na dobrych częściach w stanie idealnym nie pogiętym coolerku itp
... Więc nie dziw się że tak dużo napisałem o FMIC to jest choroba za którą trzeba dużo płacić
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Zależy jak kto do tego podchodzi. Jeśli ktoś to robi żeby "wyglądało i działało" to pewnie i tysiąc nie starczy. Ale jeśli komuś zależy na tym aby to "działało" to naprawdę można taniej to zrobić. Swego czasu przymierzałem się z orurowaniem do swojej B3. Gdyby nie to że miałem standardowy zderzak i nie było jak tego upchnąć to zrobiłbym to nie takim dużym kosztem. Rurę już miałem wychaczoną za 50 zł, najdroższy to był IC bo trzeba było wydać te 200-300 jak się dobrze poszuka. A dopasowanie tego to już pikuś. Gumy też nie taki problem (nie mówię tu o jakiś ori za które trzeba płacić jak za złoto). Myślałem nawet nad dogięciem rury, bądź pospawaniem w taki sposób aby gumy dać tylko w miejscach łączenia z turbo, kolektorem i ICkiem. No ale oczywiście ja miałem takie możliwości by wszystko zrobić samemu, więc jedyne koszty to materiał. Na moje potrzeby coś takiego spokojnie by starczyło.grinch pisze:... Mroozo nie przesadzam bo tak:
mnie wyszedl icek od b4 z rurami i kolankami 180zl z czego najdrozszy byl cooler:)
a u kolegi w pasku b5fl zalozylismy takiego coolera http://allegro.pl/item626712119_idealny ... caddy.html i nie mow ze nie jest porzadny bo starcza na 200KM + z luzem, i jego cena tez jakos nie jest wygurowana, a orurowanie wyszlo ledwo 2 tyle co za cooler :lol:
p.s. Labiel pochwal sie co kupiles :mrgreen:
a u kolegi w pasku b5fl zalozylismy takiego coolera http://allegro.pl/item626712119_idealny ... caddy.html i nie mow ze nie jest porzadny bo starcza na 200KM + z luzem, i jego cena tez jakos nie jest wygurowana, a orurowanie wyszlo ledwo 2 tyle co za cooler :lol:
p.s. Labiel pochwal sie co kupiles :mrgreen: