Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 3A]Zapłon i śrubke CO2

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 27 maja 2009, 20:45

k44761 pisze:to jest najprawdopodobniej kwestia złej regulacji śrubki do regulacji CO2. Masz ją za bardzo wkręconą, stąd stale za bogata mieszanka, więc napięcie na lambdzie niskie. Jak przegazujesz, po puszczeniu gazu mieszanka na chwilę robi się uboga, stąd chwilowe działanie sondy. Nie radzę tak jeżdzić, gdyż momentalnie "zakopcisz" nową sondę i za kilkadziesiąt km będzie już nie do użytku.
Chwila, ale cały czas żyłem w przekonaniu, że napięcie na lambdzie bliskie 0V to mieszanka uboga, napięcie bliskie 1V to mieszanka bogata i tego się trzymam. Z tej wypowiedzi wnioskuję odwrotnie, albo źle ją rozmuiem.

matikemk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 21 mar 2007, 19:25
Lokalizacja: Lublin

Post autor: matikemk » 28 maja 2009, 11:16

witam,

Też tak uważam, że napięcie bliskie 1V to mieszanka bogata a uboga to bliskie 0V. Może kolega k44761 się pomylił pisząc post.
witam,

Cytat:
W KE-Motronikach jest tak, że komputer wylicza sobie położenie punktu zapłonu w trakcie odpalania silnika i przez pierwsze 4 sekundy jego pracy.


Ja mam tak że po odpaleniu właśnie jakby przez te 4 sekundy silnik nie równo pracuje, obroty są niższe niż jałowe i czuć drgania wewnątrz samochodu... po tych 4 sekundach to ustaje i pracuje równo...

Wie ktoś co może być nie tak?
Prosiłbym o pomoc problemem w/w...

Dzięki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl