Chwila, ale cały czas żyłem w przekonaniu, że napięcie na lambdzie bliskie 0V to mieszanka uboga, napięcie bliskie 1V to mieszanka bogata i tego się trzymam. Z tej wypowiedzi wnioskuję odwrotnie, albo źle ją rozmuiem.k44761 pisze:to jest najprawdopodobniej kwestia złej regulacji śrubki do regulacji CO2. Masz ją za bardzo wkręconą, stąd stale za bogata mieszanka, więc napięcie na lambdzie niskie. Jak przegazujesz, po puszczeniu gazu mieszanka na chwilę robi się uboga, stąd chwilowe działanie sondy. Nie radzę tak jeżdzić, gdyż momentalnie "zakopcisz" nową sondę i za kilkadziesiąt km będzie już nie do użytku.
[B3 3A]Zapłon i śrubke CO2
witam,
Też tak uważam, że napięcie bliskie 1V to mieszanka bogata a uboga to bliskie 0V. Może kolega k44761 się pomylił pisząc post.
Dzięki.
Też tak uważam, że napięcie bliskie 1V to mieszanka bogata a uboga to bliskie 0V. Może kolega k44761 się pomylił pisząc post.
Prosiłbym o pomoc problemem w/w...witam,
Cytat:
W KE-Motronikach jest tak, że komputer wylicza sobie położenie punktu zapłonu w trakcie odpalania silnika i przez pierwsze 4 sekundy jego pracy.
Ja mam tak że po odpaleniu właśnie jakby przez te 4 sekundy silnik nie równo pracuje, obroty są niższe niż jałowe i czuć drgania wewnątrz samochodu... po tych 4 sekundach to ustaje i pracuje równo...
Wie ktoś co może być nie tak?
Dzięki.