[90 b3 2.0 PS ] Przeciwmgielne sie wlacza
- Grzegorzbielsko
- Forum Audi 80
- Posty: 647
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
- Lokalizacja: bielsko-biała
Ewidentnie na 99% to zwarcie.Grzegorzbielsko pisze:Zwarcie w wiązce
Z tego co pamiętam to masa jest wspólna, więc masz lewy (+).
Przeciętny elektryk samochodowy powinien pomóc, a jak nie chcesz nikomu płacić i nie bardzo się znasz na elektryce to pociągnij nowy przewód od włącznika do przeciwmgielnego, jednocześnie odcinając stary. Oczywiście pamiętaj żeby nie robić partyzantki i prowadź przewód po starej trasie. A jak możesz zadać sobie trochę trudu to go po prostu wymień. <ok>
I ja przerabiałem ten temat i wymieniłem cały ten przewód (5cio żyłowy) na siedmio(dodatkowo 2 wolne na dalsze mody).
Za 2 metry kabla dałem 8 zeta,roboty 1 godzinkę (bo wiązka po wiązce opisywałem sobie kolorki),i już po tej lewej stronie po otwarciu klapy żadne cuda się nie dzieją (a to wsteczny raz świecił,a raz nie,a to właśnie przeciwmgielny wariował,lampka w bagażniku,podświetlenie tylniej tablicy) i jest cacy <ok>
A tak to wygląda:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/09a ... 006a3.html
Pozdrawiam!
Za 2 metry kabla dałem 8 zeta,roboty 1 godzinkę (bo wiązka po wiązce opisywałem sobie kolorki),i już po tej lewej stronie po otwarciu klapy żadne cuda się nie dzieją (a to wsteczny raz świecił,a raz nie,a to właśnie przeciwmgielny wariował,lampka w bagażniku,podświetlenie tylniej tablicy) i jest cacy <ok>
A tak to wygląda:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/09a ... 006a3.html
Pozdrawiam!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tutaj https://audi80.pl/b3-b4-sedan-napraw ... t12741.htm jest dokładny opis jak to naprawić.
Ja jak to naprawiałem kupiłem kabel chyba 5-cio żyłowy, taki jak idzie do wtyczki w przyczepach. Odciąłem stary kabel tuż przy tych korkach w błotniku i w klapie, wiertłem powiększyłem i wyrównałem dziury w nich. Przewlokłem nowy kabel i uszczelniłem czarnym silikonem.
Znam przypadek że w B4 ta wiązka powodowała samoczynne zasuwanie się samochodu. Właściciel wyszedł się wysikać, zostawił uruchomiony silnik. Na szczęście miał przy sobie telefon i po pół godziny miał zapasowe klucze.
Ja jak to naprawiałem kupiłem kabel chyba 5-cio żyłowy, taki jak idzie do wtyczki w przyczepach. Odciąłem stary kabel tuż przy tych korkach w błotniku i w klapie, wiertłem powiększyłem i wyrównałem dziury w nich. Przewlokłem nowy kabel i uszczelniłem czarnym silikonem.
Znam przypadek że w B4 ta wiązka powodowała samoczynne zasuwanie się samochodu. Właściciel wyszedł się wysikać, zostawił uruchomiony silnik. Na szczęście miał przy sobie telefon i po pół godziny miał zapasowe klucze.