Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[1.9TDI 1Z] Sportowy tłumik.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
piter_084
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 11 gru 2007, 19:30
Lokalizacja: Gdańsk

[1.9TDI 1Z] Sportowy tłumik.

Post autor: piter_084 » 29 maja 2009, 23:52

Witam,
mam takie małe pytanko, mam założony tłumik ULTER SPORT i pytanie moje jest następujące, czy jeżeli zaślepie zawór EGR to tłumik będzie bardziej buczał czy nie?? da rade w dieslu zrobic coś żeby on chodził jakoś bardziej "rasowo"??

pozdrawiam i prosze o podpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 04 cze 2009, 18:18 przez piter_084, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bob232
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 595
Rejestracja: 29 wrz 2008, 14:00
Lokalizacja: kluczbork

Post autor: bob232 » 30 maja 2009, 09:58

wedlug mnie sportowy tlumik wogóle do diesla nie pasuje, zamontuj lepiej ori

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 30 maja 2009, 10:13

Zdecydowanie zgadzam się z przedmówcą.

CooLXD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 17 maja 2009, 12:26
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: CooLXD » 30 maja 2009, 11:05

Siemka wszystkim - podepnę się pod temat gdyż mam problem!
1.Zamierzam wywalić katalizator i zamontować strumienicę w podobie kata.
2.końcowy wydech mam zgnity i zamierzam wstawić też sportowy, do końca nie wiem jaki podpowiedzi mile widziane :lol: .
3.Pytanie do piter_084 czy sportowy wydech dał tobie jakieś odczucie mocy i poprawienia choć trochę dźwięku? Sorki ale nie chciałem zaśmiecać forum i dlatego się was pytam czy coś mi to pomorze w chociaż troszkę w podwyższeniu mocy? :roll:

Awatar użytkownika
piter_084
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 11 gru 2007, 19:30
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: piter_084 » 30 maja 2009, 11:54

CooLXD wzrostu mocy nie odczułem, barwa dźwieku też sie nie zmieniła, własnie dlatego moje pytanie czy przez zaślepienia EGR-a cos sie zmieni, gdyz całe spaliny odrazu będą szły w wydech, i może jakieś cisnienie tam się zwiekszy żeby ten tłumik mógł choć troszke pobuczeć, tak mi sie bynajmniej wydaje :-P

dani3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 12 kwie 2008, 01:31
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: dani3l » 04 cze 2009, 09:13

Takimi tłumikami i strumienicami na pewno uzyskacie gorszą charakterystykę pracy silnika i wyższe zużycie paliwa.

Wynalazkom mówię NIE - tylko ORI, ewentualne wywalenie KATA zamiast którego zwykły przelot.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 04 cze 2009, 09:41

dani3l pisze:Takimi tłumikami i strumienicami na pewno uzyskacie gorszą charakterystykę pracy silnika i wyższe zużycie paliwa.
a wcale nie prawda, spalanie to nawet może się delikatnie zmniejszyć a to dlatego że spaliny łatwiej się wydostają wiem bo tak mam no chyba że ktoś będzie non stop butował to i spalanie podskoczy

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 04 cze 2009, 09:44

kat out, srodkowy tez i zostawiasz koncowy i bedziesz juz slyszal ladny dzwiek wydechu i swist turbiny <ok>

Awatar użytkownika
penki00 (usunięty)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:02
Lokalizacja: Tychy

Post autor: penki00 (usunięty) » 04 cze 2009, 15:15

mrozoo pisze:kat out, srodkowy tez i zostawiasz koncowy i bedziesz juz slyszal ladny dzwiek wydechu i swist turbiny <ok>
Jak komuś pasuje taki hałas,to czemu nie ale do diesla sportowy tłumik to ni uja nie pasuje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl