Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0E ABK] Zimny nie równo chodzi

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Hulit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 11 lip 2008, 13:38
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Hulit » 21 maja 2009, 09:10

witam
Dzisiaj dokonałem pomiarów i tak: na zimnym silniku miernik wskazał 1378 ohma na ciepłym 120 ohma a napiecie z kompa na czujnik 4,95V Chyba troszke małe te wartości? I to tego zaczyna szczelać w rure coraz częściej. Co wy na to? Czujnik?

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 21 maja 2009, 15:58

Tak.Czujnik do wymiany.

Hulit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 11 lip 2008, 13:38
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Hulit » 28 maja 2009, 21:20

Panowie chyba zaczynam dochodzić co się dzieje z moja niunią. Pojechałem do drugiego mechanika i okazało się ,że nie można ustawić zapłonu ,przyczyna: w czasie zakładania paska rozrządu przekręcił się wałek rozrządu. Mechanik powiedział ze różnica wynosi 20 stopni. Jutro jade do reklamacji niech zrobią tak jak ma być. Czujnika jeszcze nie wymieniłem.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 28 maja 2009, 23:08

Zanim pojedziesz do drugiego mechanika upewnij się czy on zna procedurę ustawiania zapłonu. Coś mie się zdaje, że nie.

Hulit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 11 lip 2008, 13:38
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Hulit » 29 maja 2009, 17:01

czarekj pisze:Zanim pojedziesz do drugiego mechanika upewnij się czy on zna procedurę ustawiania zapłonu. Coś mie się zdaje, że nie.
I miałeś racje, Pojechałem z reklamacja twierdząc że z zapłonem coś nie tak. mechanik bez problemu wyregulował zgodnie z procedurą. Niestety efektów to nie przyniosło :-/ zimny dalej nie chce chodzić.

Może cewka zapłonowa alub moduł. Jak to sprawdzić? Nie wiem już co robić :-/

[ Dodano: 2009-05-31, 15:13 ]
Wczoraj zacząłem od poczatku sprawdzanie i stwierdziłem że klabka w przepływomierzu lata sobie jak chce :-/ a do tego obudowa filta powietrza jest nieszczelna.
Czy może to być przyczyną nierównej pracy silnika?

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 31 maja 2009, 22:08

Klapka ma wracać samoczynnie do położenia spoczynkowego, nie może "latać" ot tak sobie.

Hulit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 11 lip 2008, 13:38
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Hulit » 01 cze 2009, 03:09

czarekj pisze:Klapka ma wracać samoczynnie do położenia spoczynkowego, nie może "latać" ot tak sobie.
Właśnie ja o tym wiem. Dziwi mnie tylko. ze ów "fachowcy" nie wiedzieli :-/ Czas zmienić przepływke i ok. 500 zł nie moje :-|

[ Dodano: 2009-06-12, 20:27 ]
Panowie ustawiony był jeszcze raz zapłon bo okazało się iż pasek przeskoczył o 1 zabek. wymieniłem niebieski czujnik i nic dalej nierówno chodzi :-/ Przepływka ponoć nie ma nic do gazu prawda to? Jesli tak to ja nie mam pojęcia co robić. Vag poikazał błędy : przepływomierz , czyjnik powietrza zastsanego i sonde lambda.

Pomózcie prosze

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl