witam
Dzisiaj dokonałem pomiarów i tak: na zimnym silniku miernik wskazał 1378 ohma na ciepłym 120 ohma a napiecie z kompa na czujnik 4,95V Chyba troszke małe te wartości? I to tego zaczyna szczelać w rure coraz częściej. Co wy na to? Czujnik?
[80 B4 2.0E ABK] Zimny nie równo chodzi
Panowie chyba zaczynam dochodzić co się dzieje z moja niunią. Pojechałem do drugiego mechanika i okazało się ,że nie można ustawić zapłonu ,przyczyna: w czasie zakładania paska rozrządu przekręcił się wałek rozrządu. Mechanik powiedział ze różnica wynosi 20 stopni. Jutro jade do reklamacji niech zrobią tak jak ma być. Czujnika jeszcze nie wymieniłem.
I miałeś racje, Pojechałem z reklamacja twierdząc że z zapłonem coś nie tak. mechanik bez problemu wyregulował zgodnie z procedurą. Niestety efektów to nie przyniosło zimny dalej nie chce chodzić.czarekj pisze:Zanim pojedziesz do drugiego mechanika upewnij się czy on zna procedurę ustawiania zapłonu. Coś mie się zdaje, że nie.
Może cewka zapłonowa alub moduł. Jak to sprawdzić? Nie wiem już co robić
[ Dodano: 2009-05-31, 15:13 ]
Wczoraj zacząłem od poczatku sprawdzanie i stwierdziłem że klabka w przepływomierzu lata sobie jak chce a do tego obudowa filta powietrza jest nieszczelna.
Czy może to być przyczyną nierównej pracy silnika?
Właśnie ja o tym wiem. Dziwi mnie tylko. ze ów "fachowcy" nie wiedzieli Czas zmienić przepływke i ok. 500 zł nie moje :-|czarekj pisze:Klapka ma wracać samoczynnie do położenia spoczynkowego, nie może "latać" ot tak sobie.
[ Dodano: 2009-06-12, 20:27 ]
Panowie ustawiony był jeszcze raz zapłon bo okazało się iż pasek przeskoczył o 1 zabek. wymieniłem niebieski czujnik i nic dalej nierówno chodzi Przepływka ponoć nie ma nic do gazu prawda to? Jesli tak to ja nie mam pojęcia co robić. Vag poikazał błędy : przepływomierz , czyjnik powietrza zastsanego i sonde lambda.
Pomózcie prosze