Witajcie
Ppostów nt. obrotków jest sporo, ale nie znalazłem podobnego tematu w kwestii jaka mnie dotyczy. Nabyłem zegary od anglika 1,9 TDI i chce wpasowac je do mojego TD. Po podłaczeniu wszytko wydaje się być ok, oprócz obrotka. Otóż po odpaleniu auta wskazówka ląduje od razu na końcu skali poza 6 tys obr. Obniża się jedynie w momencie dodania gazu, czyli zachowuję się zupełnie odwrotnie jak powinna. Regulacja potencjometrem biorąc na logikę raczej nic tu nie pomoże. Wydaje mi sie, ze napi ecie powinno być podane odwrotnie.
Miał ktoś podobny problem?
{B4 1,9 TD AAZ ] Obrotek od 1,9 TDI
Tutaj masz podobny temat https://audi80.pl/80-b3-16td-sbprobl ... t23117.htmtower pisze:Miał ktoś podobny problem?
Re: {B4 1,9 TD AAZ ] Obrotek od 1,9 TDI
tak samo mialem, z tylu masz precyzyjny potencjometr do regulacji, zejdziesz nim do ok , 3000rpm, i koniec regulacji, potrzeba wlutowac rezystor z potencjometrem o zakresie od 6 do ok, 20 kilo i wtedy to uregulujesz, na koniec oblicz przelorzenia skrzynii do opon, i skalibruj obrotektower pisze:Witajcie
Ppostów nt. obrotków jest sporo, ale nie znalazłem podobnego tematu w kwestii jaka mnie dotyczy. Nabyłem zegary od anglika 1,9 TDI i chce wpasowac je do mojego TD. Po podłaczeniu wszytko wydaje się być ok, oprócz obrotka. Otóż po odpaleniu auta wskazówka ląduje od razu na końcu skali poza 6 tys obr. Obniża się jedynie w momencie dodania gazu, czyli zachowuję się zupełnie odwrotnie jak powinna. Regulacja potencjometrem biorąc na logikę raczej nic tu nie pomoże. Wydaje mi sie, ze napi ecie powinno być podane odwrotnie.
Miał ktoś podobny problem?
obejdzie sie kolego, dlatego jest jeden bardzo precyzyjny potencjometr z tylu obrotka, a z drugim trzeba sie wlutowac:) Najlepiej by bylo jakby zegarowy spec Cobra się wypowiedziałmanq pisze:no i nie obejdzie się bez przesuwania wskazówki w obrotku. samym potencjometrem nie zejdziesz do tych 800-900obr/min. zawsze przy ok 1000-1100 wskazówka będzie spadać do 0.
Cobra się już wypowiadał w tym wątku: https://audi80.pl/80-b4-19td-aazlicz ... vt9319.htmmrozoo pisze:obejdzie sie kolego, dlatego jest jeden bardzo precyzyjny potencjometr z tylu obrotka, a z drugim trzeba sie wlutowac:) Najlepiej by bylo jakby zegarowy spec Cobra się wypowiedział
także trzeba....((
dodam jeszcze żeby nie ruszać tego potencjometru z tyłu obrotka bo będą błędne wskazania obrotów na poszczególnych biegach..