Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe 2.3 7A] Modyfikacje - Projekt Maroonio

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Michau
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:13

Post autor: Michau » 27 maja 2009, 12:38

hmmm... a może pozamieniałeś kolejność przewodów wys. napięcia na kopułce? :roll:

Raan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 30 kwie 2007, 01:07
Lokalizacja: Piła

Post autor: Raan » 27 maja 2009, 14:13

z kopulki nie wypinalem nawet kabli zrobilem to przy swiecach ale opisalem :)

mozna powiedziec ze zaplon tak ustawilem...
co moglem jeszcze zje....
lub co moge sprawdzic?

mogly zapowitrzyc sie przewody paliwowe?

[ Dodano: 2009-05-27, 14:19 ]
gaz jest, ale jeszcze nie podlaczony, a o ilosci miejsca przy aparacie to sie nie bede wypowiadal;P
przy halla-u bede musial sprawdzic moze nie dojrzalem
wkleje pozniej zdjecie sami zerkniecie

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 27 maja 2009, 16:34

Sprawdź iskrę. Potem zajmij się paliwem. A gaz wywal.

Raan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 30 kwie 2007, 01:07
Lokalizacja: Piła

Post autor: Raan » 27 maja 2009, 20:30

Zgadles nie ma iskry juz na cewce....
to juz dla mnie zonk, posprawdzalem wszystkie kable i nie wiem gdzie
szukac przyczyny, chyba bede musial sie wybrac do jakiegos "szpeca"
no chyba ze cos mi prodzicie jak moge sobie z tym poradzic?
z zaplon chyba juz wiem jak ustawiac:)

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 28 maja 2009, 09:42

sprawdz kody błyskowe, ja bym mówił że to czujnik halla...
oby nie komp jak u mnie :mrgreen:

Raan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 30 kwie 2007, 01:07
Lokalizacja: Piła

Post autor: Raan » 28 maja 2009, 12:27

dziwne jest to ze przed swapem wszystko mi dzialalo,
wyminialem tylko silnik, osprzet zostawilem swoj.

Do halla juz nie dochodzi sygnal, cewka na wyjsciu juz nie ma
sygnalu.

Dzis sprawdze jeszcze czujnik polozenia walu, byl
obklejony tasmy wiec moze przewod poszedl...

jak nic nie znajde to oddaje go do jednedo kolesia,
niech szuka iskry

Marcys_s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 23 maja 2007, 19:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcys_s » 01 cze 2009, 23:31

A czy kolega przy zakladaniu silnika sprawdzil czy na kole zamachowym jest pin referencyjny do czujnika polozenia walu? Teraz mozesz go sprawdzic odkrecajac rozrusznik i krecac walem. Bolec ten bedzie na kole zamachowym od strony silnika. Brak bolca = brak informacji dola komputera o obracajacym sie wale czyli silnik stoi = brak iskry

Raan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 30 kwie 2007, 01:07
Lokalizacja: Piła

Post autor: Raan » 02 cze 2009, 10:41

Teraz mi sie przypomina ze widzialem jakies piny:)
ale wtedy jeszcze nie zdawalem sobie sprawy po co one sa:)
dzieki kolego napewno to dzis sprawdze, brzmi to bardzo
sensownie wiec oby to bylo to...

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 02 cze 2009, 12:16

Pamietaj tez aby aparat był prawidłowo ustawiony na znaki podobnie jak wałek rozrzadu inaczej mimo czujnika połozenia wału i tak nie bedzie iskry gdyz komputer bedzie blokował zeby nie przegrzac cewki.

Raan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 30 kwie 2007, 01:07
Lokalizacja: Piła

Post autor: Raan » 02 cze 2009, 21:37

jest postęp, ale w dalszym ciągu nie odpala, są dwa piny do zewnątrz koła zamachowego
i jedno do wewnątrz, więc tu chyba ok, błednie na rozrządzie zczytałem znaki, dlatego chyba nie bylo istry, paliwo podaje, cisnienie na cylindrach jest 10.
ale moje pytanie jeste teraz takie na ktory znak w aparacie zapłonowym ustawić znak,
czy na ten przy czujniku halla czy na ten na obudowie?
jak na załączonym obrazku?
to jest ostatnia rzecz która chyba może być źle....

[ Dodano: 2009-06-02, 21:43 ]
tu troche lepsze zdjęcie

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fb5 ... ec388.html

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 02 cze 2009, 22:09

Zamazałeś wszystko tymi strzałkami.
Znak musi być na obudowie. Musi być fabryczny.
Wydaje mi się, że ten na przeciw halla ale teraz nie pamiętam.
Jak nie działa na tym to spróbuj na innym ustawieniu.
Obrazek

Marcys_s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 23 maja 2007, 19:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcys_s » 03 cze 2009, 18:54

ten pod palcem (strzalka na srodku) metalowego dekielka obudowy musie wypasc tak by wyciecie w tym metalowym dekelku bylo tuz przed cz. halla. Z tego co pamietam to na obudowie jest znak. czyli srodkowa strzalka do lewej strzalki.

Raan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 30 kwie 2007, 01:07
Lokalizacja: Piła

Post autor: Raan » 04 cze 2009, 10:29

Dzięki chłopaki za pomoc:)
Udało mi się wczoraj odpalić:) jeszcze jednak nie wykonałem próbnej jazdy...
może dziś się to uda, póki co wszystko jest ok,
o oto rozwiązanie moich problemów.
Brak iskry był spowodowany złym ustawieniem kol od rozrządu.
Ostatnio zmieniony 04 cze 2009, 18:13 przez Raan, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl