[Coupe 2.3 7A] Modyfikacje - Projekt Maroonio
z kopulki nie wypinalem nawet kabli zrobilem to przy swiecach ale opisalem
mozna powiedziec ze zaplon tak ustawilem...
co moglem jeszcze zje....
lub co moge sprawdzic?
mogly zapowitrzyc sie przewody paliwowe?
[ Dodano: 2009-05-27, 14:19 ]
gaz jest, ale jeszcze nie podlaczony, a o ilosci miejsca przy aparacie to sie nie bede wypowiadal;P
przy halla-u bede musial sprawdzic moze nie dojrzalem
wkleje pozniej zdjecie sami zerkniecie
mozna powiedziec ze zaplon tak ustawilem...
co moglem jeszcze zje....
lub co moge sprawdzic?
mogly zapowitrzyc sie przewody paliwowe?
[ Dodano: 2009-05-27, 14:19 ]
gaz jest, ale jeszcze nie podlaczony, a o ilosci miejsca przy aparacie to sie nie bede wypowiadal;P
przy halla-u bede musial sprawdzic moze nie dojrzalem
wkleje pozniej zdjecie sami zerkniecie
dziwne jest to ze przed swapem wszystko mi dzialalo,
wyminialem tylko silnik, osprzet zostawilem swoj.
Do halla juz nie dochodzi sygnal, cewka na wyjsciu juz nie ma
sygnalu.
Dzis sprawdze jeszcze czujnik polozenia walu, byl
obklejony tasmy wiec moze przewod poszedl...
jak nic nie znajde to oddaje go do jednedo kolesia,
niech szuka iskry
wyminialem tylko silnik, osprzet zostawilem swoj.
Do halla juz nie dochodzi sygnal, cewka na wyjsciu juz nie ma
sygnalu.
Dzis sprawdze jeszcze czujnik polozenia walu, byl
obklejony tasmy wiec moze przewod poszedl...
jak nic nie znajde to oddaje go do jednedo kolesia,
niech szuka iskry
A czy kolega przy zakladaniu silnika sprawdzil czy na kole zamachowym jest pin referencyjny do czujnika polozenia walu? Teraz mozesz go sprawdzic odkrecajac rozrusznik i krecac walem. Bolec ten bedzie na kole zamachowym od strony silnika. Brak bolca = brak informacji dola komputera o obracajacym sie wale czyli silnik stoi = brak iskry
jest postęp, ale w dalszym ciągu nie odpala, są dwa piny do zewnątrz koła zamachowego
i jedno do wewnątrz, więc tu chyba ok, błednie na rozrządzie zczytałem znaki, dlatego chyba nie bylo istry, paliwo podaje, cisnienie na cylindrach jest 10.
ale moje pytanie jeste teraz takie na ktory znak w aparacie zapłonowym ustawić znak,
czy na ten przy czujniku halla czy na ten na obudowie?
jak na załączonym obrazku?
to jest ostatnia rzecz która chyba może być źle....
[ Dodano: 2009-06-02, 21:43 ]
tu troche lepsze zdjęcie
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fb5 ... ec388.html
i jedno do wewnątrz, więc tu chyba ok, błednie na rozrządzie zczytałem znaki, dlatego chyba nie bylo istry, paliwo podaje, cisnienie na cylindrach jest 10.
ale moje pytanie jeste teraz takie na ktory znak w aparacie zapłonowym ustawić znak,
czy na ten przy czujniku halla czy na ten na obudowie?
jak na załączonym obrazku?
to jest ostatnia rzecz która chyba może być źle....
[ Dodano: 2009-06-02, 21:43 ]
tu troche lepsze zdjęcie
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fb5 ... ec388.html
Dzięki chłopaki za pomoc:)
Udało mi się wczoraj odpalić:) jeszcze jednak nie wykonałem próbnej jazdy...
może dziś się to uda, póki co wszystko jest ok,
o oto rozwiązanie moich problemów.
Brak iskry był spowodowany złym ustawieniem kol od rozrządu.
Udało mi się wczoraj odpalić:) jeszcze jednak nie wykonałem próbnej jazdy...
może dziś się to uda, póki co wszystko jest ok,
o oto rozwiązanie moich problemów.
Brak iskry był spowodowany złym ustawieniem kol od rozrządu.
Ostatnio zmieniony 04 cze 2009, 18:13 przez Raan, łącznie zmieniany 1 raz.