[1.9TDI 1Z] Jak podłaczyć zawór elektomagnetyczny N18 (EGR)
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
[1.9TDI 1Z] Jak podłaczyć zawór elektomagnetyczny N18 (EGR)
witam
mam pytanko mój super mechanik wymienił mi czujnik podciśnienia bo stwierdził ze ten który mam jest z Skody z 2001
zdjecie:
zamiast tego wstawił mi jakis inny metalowy z taki metalowym mocowaniem ( wydaje mi sie jak by do wersji z przepływką bosha)
Problem mam taki jak podłączyć tego co miałem <osohozi>
przewody są trzy który co gdzie podłaczyć :?:
oznaczenia na czujniku podciśnienia:
VAC
OUT
i ATM
prosze o opis łopatologiczny pozdr
audi 80 94 avant 1.9tdi 1z przepływka pierburga
pozdr
mam pytanko mój super mechanik wymienił mi czujnik podciśnienia bo stwierdził ze ten który mam jest z Skody z 2001
zdjecie:
zamiast tego wstawił mi jakis inny metalowy z taki metalowym mocowaniem ( wydaje mi sie jak by do wersji z przepływką bosha)
Problem mam taki jak podłączyć tego co miałem <osohozi>
przewody są trzy który co gdzie podłaczyć :?:
oznaczenia na czujniku podciśnienia:
VAC
OUT
i ATM
prosze o opis łopatologiczny pozdr
audi 80 94 avant 1.9tdi 1z przepływka pierburga
pozdr
Ostatnio zmieniony 08 cze 2009, 09:19 przez hackthemilk, łącznie zmieniany 1 raz.
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
ok dziękuje za pomoc a co do tego drugiego czujnika (kwadratowy) to jak to jest ? jest kilka rodzai? zauważyłem ze z przepływką "pizburga" jest czujka podcisnienia ""pizburga" a jak bosha to jest ten kwadratowy o co tu chodzi?
ktos wie?
pozdr
[ Dodano: 2009-06-05, 23:14 ]
znalazłem w etce co ten kolo mi wstawił ! po numerach doszedłem ze zamiast mojego czujnika podciśnienia ( 1H0 906 627) wstawił mi - zawór magnetyczny (028 906 283)
tu fota:
mechanikiem nie jestem ale to chyba dwie osobne rzeczy.
jeżeli mam racie (proszę o info) to wiecie co ja tych ludzi (mechaników) zaczynam się bać :shock:
z :-x <osohozi>
ktos wie?
pozdr
[ Dodano: 2009-06-05, 23:14 ]
znalazłem w etce co ten kolo mi wstawił ! po numerach doszedłem ze zamiast mojego czujnika podciśnienia ( 1H0 906 627) wstawił mi - zawór magnetyczny (028 906 283)
tu fota:
mechanikiem nie jestem ale to chyba dwie osobne rzeczy.
jeżeli mam racie (proszę o info) to wiecie co ja tych ludzi (mechaników) zaczynam się bać :shock:
z :-x <osohozi>
ja u siebie w 1Z na osprzęcie pierburga mam te oba zaworki które pokazałeś na zdjęciu. Czarny z kwadratową wtyczką jest koło filtra a metalowy z przodu za chłodnicą zamocowany do rury intercolera. W skodach były montowane prawie identyczne tylko że z jajowatą wtyczką, ale spełniaja to samo zadanie, na dzien dzisiejszy jak ci się zepsuje taki zawór lepiej kupic ten od skody i wtyczke z pinami bo jest 3 razy tańszy niż ten z kwadratową. Ale napewno w to miejsce nie można wstawić tego metalowego.
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
najprościej podpiąć sie pod VAGa i sprawdzić czy przy danych obrotach otwieraja sie co poniektóre zawory, mi tak koles sprawdził i okazało sie że mam uszkodzony ten zawór magnetyczny ten metalowy, miałem właśnie takie obiawy że dochodził do 110km/h i dalej nie chciał iść, tak jak bym właczył tempomat
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR