Mam taki mały dylemat... Chciałbym założyć gaz do mojego audika 90 B3 silnik 2.3 NG przy kupnie nawet nie mysleałem ze będe zmuszony to zrobić ale niestety muszę bo sie jeszcze uczę a wiadomo jak jest

Wiesz oglądałem Blos'y i z tego co mi wiadomo o ich budowie to jest to rodzaj prostego gaznika zastępujący mieszalnik.Selfish pisze:Najlepszą opcja jest założenie tzw. III generacji inaczej mówiąc BLOS-a
Ceny są różne, myślę że nie pomylę się dużo jak powiem około 2500zł za Blos-a (czyli mniej więcej tak jak sekwencja do 4 cylindrowki). Ostrzegam ze mogę się mylić bo gaz zakładałem 2 lata temu i ceny mogły się zmienić. Poza tym masz 5 cylindrów wiec może być trochę więcej. Pomyśl raczej o drugiej stronie medalu raz wydasz 2,5 kola i masz święty spokój . Jak Ci strzeli raz i drugi to po pewnym czasie koszty napraw zniweluja to co zaoszczedzisz na instalacji.No własnie moje fundusze są bardzo ograniczone. A tak nawiasem to ile moze kosztowac taka instalacja, zastanawia sie czy jest sens zakładania bo sam nie wiem ile bede jeszcze tą auiką jezdzil z uwagi na to ze to 1987 rok jest
luk_OP_Q89 pisze:Wiesz oglądałem Blos'y i z tego co mi wiadomo o ich budowie to jest to rodzaj prostego gaznika zastępujący mieszalnik.Selfish pisze:Najlepszą opcja jest założenie tzw. III generacji inaczej mówiąc BLOS-a
Bardzo dbają o swój samochodzik albo jeżdżą do pierwszego solidnego bum czy też pierwszych problemów z zasilaniem benzyną, a potem sprzedają auta niczego nie świadomym nabywcom. Problemy najczęściej zaczynają się właśnie po ok. 2-4 latach eksploatacji. Poczytaj na forum, jest od metra wątków typu: "kupiłem autko z silnikiem na mechanicznym wtrysku z gazem i wszystko byłoby dobrze ale coś mi autko kuleje na benzynie, no nie da się jechać normalnie". albo: "pomóżcie bo mi silnik nie trzyma obrotów na benzynie, na gazie jest ok. ale na benzynie istne szaleństwo, dodam, że silnik to NG, a sprzedawca zapewniał, że silnik chodzi jak żyleta" i wiele, wiele w podobnym tonie.trepek pisze:To jak to ludzie robią, że są w stanie przejechą 40-50 tys km na gazie w silniku z mechanicznym wtryskiem?
Niestety przyznaje racje,regulacje gazu trzeba robić b.często ja robie np. przy każdej zmianie zima/lato(temperatury) i generalnie jeżdże i słucham po pewnym czasie człowiek już czuje kiedy trzeba dłubnąć.Podciśnienie jest cholernie nieprecyzyjne i to jest sedno problemów.Dlatego w piwnicy leży kpl.silnik wtrysk kpl.komora silnikaDanek pisze:Bardzo dbają o swój samochodzik albo jeżdżą do pierwszego solidnego bum czy też pierwszych problemów z zasilaniem benzyną, a potem sprzedają auta niczego nie świadomym nabywcom.
Selfish, Myślałem że skumałeś za pierwszym razem.Poczytaj na temat budowy i różnych generacji LpgSelfish pisze:luk_OP_Q89 napisał/a:
Selfish napisał/a:
Najlepszą opcja jest założenie tzw. III generacji inaczej mówiąc BLOS-a
Wiesz oglądałem Blos'y i z tego co mi wiadomo o ich budowie to jest to rodzaj prostego gaznika zastępujący mieszalnik.
:oops: Takie są skutki pisania postów o 5-ej rano. Ale przynajmniej pomogłem wywołując Ciebie do tablicyDanek pisze:Selfish, Błagam nie opowiadaj bajek. Namieszałeś jak ślepy kogut w kurniku. III generacja to nie blos. Do NG moim zdaniem albo nic, albo III generacja. Każda inna opcja odpada.
luk_OP_Q89 pisze:Selfish, Myślałem że skumałeś za pierwszym razem.Poczytaj na temat budowy i różnych generacji Lpg
Choćby problemy z rozdzielaczami, wtryskami benzyny, kłopotliwa sprawa odcinania zasilania benzyną (problem szeroko opisany na forum przez kilku klubowiczów bardzo dobrze obeznanych z mech. wtryskiem) o tu: https://audi80.pl/ke-jetronic-ke-mot ... htm#320290 . Jak już wspomniałem to, że autko śmiga bezproblemowo przez kilka lat nie świadczy o blosie jako leku "na całe zło" związane z LPG. Co najwyżej o wielkiej dbałości o auto i często ogromnej wiedzy i świadomości właściciela, co potwierdził choćby luk_OP_Q89.Selfish pisze:Rozwiń proszę swoją tezę.