[All] Termostat a wskazania temperatury
- radziobiker
- Forum Audi 80
- Posty: 346
- Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
- Lokalizacja: Bożepole Małe
Witam. Pojawił sie nowy problem. Na krótko nie działa pierwszy bieg (bezpieczniki sprawdzone) Po podłączeniu E3 i E2 do plusa działa pierwszy i drugi bieg. Pomocy. Pozdrawiamhudy pisze:wyciągnij sobie wtyczkę od wiatraków która jest wpięta w czujnik na dole chłodnicy (lewy dolny róg chłodnicy) w tej wtyczce są 3 wejścia.weź sobie jakiś drucik i zepnij pierwsze wejście z drugim - wtedy powinien działać 1 bieg a później pierwsze wejście z trzecim wtedy powinien działać 2 bieg...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 09:35
- Lokalizacja: Warszawa
Cześć koledzy!
Szybkie pytanie:
Jakieś 4 miesiące temu wymieniłem termostat ( na jakiś 4max) bo non-stop było 70C.
Podczas jazdy temperatura jest ok 80C, gdy postoję trochę dłużej w korku to podchodzi delikatnie za 90C.
Czy to padnięty termostat czy czujnik temperatury? Wskaźnik raczej wykluczam bo na EU liczniku było to samo, teraz mam ANG i to samo.
Szybkie pytanie:
Jakieś 4 miesiące temu wymieniłem termostat ( na jakiś 4max) bo non-stop było 70C.
Podczas jazdy temperatura jest ok 80C, gdy postoję trochę dłużej w korku to podchodzi delikatnie za 90C.
Czy to padnięty termostat czy czujnik temperatury? Wskaźnik raczej wykluczam bo na EU liczniku było to samo, teraz mam ANG i to samo.
auroxick pisze:Cześć koledzy!
Szybkie pytanie:
Jakieś 4 miesiące temu wymieniłem termostat ( na jakiś 4max) bo non-stop było 70C.
Podczas jazdy temperatura jest ok 80C, gdy postoję trochę dłużej w korku to podchodzi delikatnie za 90C.
Czy to padnięty termostat czy czujnik temperatury? Wskaźnik raczej wykluczam bo na EU liczniku było to samo, teraz mam ANG i to samo.
Nie przejmuj sie niczym 90c. w korku- wszystko jest ok
- radziobiker
- Forum Audi 80
- Posty: 346
- Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
- Lokalizacja: Bożepole Małe
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
witam zagadnę w temacie bo mam pytanko :mrgreen: mam padnięty termostat i zatrzymał się w pozycji otwartej, doszedłem do tego po temp cieczy i oleju. rano autko dość długo się nagrzewa i jak wyjadę gdzieś na trasę to temp płynu i oleju spada do ok65C płyn i gdzieś tyle samo olej... w sumie nie przeszkadza mi to zbytnio ale mam takie pytanie, czy termostat ma jakiś wpływ na biegi wentylatorów? pytam bo u mnie załączają się od razu na maxa i widzę na zegarach znaczny spadek napięcia prądu :-| sprawdzałem bezpieczniki i wszystko jest okej, miał ktoś podobny problem?
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
No i w dodatku spalanie jest większe na niedogrzanym silniku...
Co do tego to wydaje mi się, że przy takich obrotach temperatura powinna być w granicach 87-90 stopni... Przynajmniej ja tak mam po wymianie termostatu i czujnika.czester-11 pisze:przyuważ kolego ze w trasie masz dodatkowe chlodzenie w postaci strumienia zimnego powietrza. u mnie w trasie jak lece 140=160 to temp nie rosie powyzej 80. raczej masz wszystko w pozadku.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 364
- Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
- Lokalizacja: Chełm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 364
- Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
- Lokalizacja: Chełm