Witam serdecznie po małej przerwie;
Jako że od początku tygodnia przeprowadzam całkowity remont blacharki w moim B3 chciałbym zwrócić się do Was o pomoc.
1. Jaka ilość podkładu i lakieru(akryl) jest mi potrzebna na całe auto?
2. Podczas zrywania listew ochronnych moim oczom ukazała się rdza-i to nie mała... wobec czego pytanie-czy montować spowrotem jakieś listwy czy zostawić bez?
W tym miejscu inne pytanie-jako że powoli skłaniam się jednak ku jakimś "ochronkom", pytanie z jakiego auta-lub firmy-mogę dobrać te listewki-chodzi mi o to aby nie były takie szerokie jak w oryginale, ale przynajmniej o połowę cieńsze. Przeglądałem różne "chromy" a'la tuningowe taśmy-bo inaczej tego nazwać nie można-i nie ma nic ciekawego. Po za tym chcę w czarnym kolorze, a o to trudno. Myślałem aby pomalować ten chrom-ale taśmy są elastyczne i z czasem na pewno odpadnie...
3. jakie zabezpieczenie antykorozyjne polecacie? Kolega lakiernik zaproponował tak: Rdzę zedrzeć do blachy-na to mała warstwa Cortaninu-szpachla z cienkim włóknem-podkład-lakier.
Niestety ale trochę rdzy i co gorsza szpachli przy remoncie wyszło-dlatego chcę zrobić dobrze...
Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi!
[B3 All] Kilka pytań odnośnie remontu blacharki
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
O które konkretnie listwy Ci chodzi? Te na drzwiach?
Z tego co piszesz to auto musiało być robione bo w B3 rdza z biegiem lat może pojawić się tylko w kilku newralgicznych miejscach. Przy swojej co nie co rozbierał i pod żadnymi listwami nie miałem rdzy. Anie pod bocznymi na drzwiach, ani pod tymi na progach.
Z tego co piszesz to auto musiało być robione bo w B3 rdza z biegiem lat może pojawić się tylko w kilku newralgicznych miejscach. Przy swojej co nie co rozbierał i pod żadnymi listwami nie miałem rdzy. Anie pod bocznymi na drzwiach, ani pod tymi na progach.
Ja teraz będę malował całą klapę bo zdjąłem spojler i dziury zostały. I ja zrobiłem tak jak ty do gołej blachy, za ochronę antykorozyjną wziąłem środek firmy sonax. To taki środek że smarujesz go 2 razy z godzinnymi odstępani i potem po 24 godzinach możesz położyć na NIEGO podkład. Jeśli dobrze pamiętam zapłaciłem za niego około 40 zł.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Rdza musi być w całości usunięta - to jest podstawa. Jeśli zamalujesz rdzę bez jej usunięcia to możesz być pewien że prędzej czy później ponownie da o sobie znać.
Ostatnio zmieniony 10 cze 2009, 23:22 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: