Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C4 2.3 AAR] 2tyś obrotów po odpaleniu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Edek80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 20 cze 2008, 20:53
Lokalizacja: Wrocław/Rychtal

[C4 2.3 AAR] 2tyś obrotów po odpaleniu

Post autor: Edek80b3 » 11 cze 2009, 21:25

Jak w temacie. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem c4, ale od samego początku ma taki objaw. Często po odpaleniu czy to na zimnym czy na ciepłym silniku obroty od razu idą na 2tyś. Zauważyłem, że jeśli w tym czasie szybko wyłącze i włącze zapłon to obroty spadaja i są na poziomie 1tyś. Do niedawna było w nim LPG ale wymontowałem mikser, wszystkie węże podpiołem i czekam na blosa. Dodam, że gdy mikser był zamontowany objaw był taki sam. Bardzo proszę o pomoc jeśli ktoś wie co może być przyczyną. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
ivaszko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 25 maja 2008, 00:17
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ivaszko » 11 cze 2009, 22:27

Przyczyną może być silniczek krokowy, spróbuj odpiąć wtyczkę od krokowca i zobacz czy obroty spadną.

Awatar użytkownika
Edek80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 20 cze 2008, 20:53
Lokalizacja: Wrocław/Rychtal

Post autor: Edek80b3 » 11 cze 2009, 22:33

dobrze, spróbuje odpiąć i napiszę jaki skutek. A co powinno sie stac po odpieciu?

Awatar użytkownika
maqubis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:53
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: maqubis » 12 cze 2009, 00:47

miałem podobny objaw, kiedy nie włączał mi się stabilizator wolnych obrotów, reguluje się to bezpośrednio na przepustnicy, jest taka malutka śrubka, która wydaje się być od regulacji obrotów. Gdy odchylisz ręką lekko przepustnice powinno być słychać ciche pstryknięcie. Ale takie objawy mogą być też przez nieszczelność dolotu.

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 12 cze 2009, 06:28

Edek80b3,Sprawdz szczelność dolotu,jest tam pare gumowych rurek,jeśli gdzieś jest pęknięcie(miałem ten sam objew-pęknięta rurka do krokowca)to będzie zasysał lewe powietrze.Dobrą metodą jest osłuchanie dolotu(bierzesz kawałek gumowej rurki np.przewodu paliwowego na metry i jeden kawałek do ucha drugim osłuchujesz w ten sposób można zlokalizować nawet pozornie nie zauważalne zródło dzwięku).Po wyeliminowanu dolotu wypadało by zdemontować silnik krokowy i wyczyścić benzyną ekstrakcyjną.

Awatar użytkownika
Edek80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 20 cze 2008, 20:53
Lokalizacja: Wrocław/Rychtal

Post autor: Edek80b3 » 14 cze 2009, 16:43

Wielkie dzięki Panowie. Sądzę, że faktycznie może być to nieszczelność dolotu, przy okazji montażu blos'a na pewno bede musiał się tym zająć (swoją drogą, to jego zamontowanie jest dla mnie nielada wyzwaniem). Jeśli chodzi o silnik krokowy to już jest wymieniony na nowy i dalej objaw występuje. Zastosuję się do powyższych wskazówek i napiszę o efektach. Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl