[C4 2.3 AAR] 2tyś obrotów po odpaleniu
[C4 2.3 AAR] 2tyś obrotów po odpaleniu
Jak w temacie. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem c4, ale od samego początku ma taki objaw. Często po odpaleniu czy to na zimnym czy na ciepłym silniku obroty od razu idą na 2tyś. Zauważyłem, że jeśli w tym czasie szybko wyłącze i włącze zapłon to obroty spadaja i są na poziomie 1tyś. Do niedawna było w nim LPG ale wymontowałem mikser, wszystkie węże podpiołem i czekam na blosa. Dodam, że gdy mikser był zamontowany objaw był taki sam. Bardzo proszę o pomoc jeśli ktoś wie co może być przyczyną. Pozdrawiam
miałem podobny objaw, kiedy nie włączał mi się stabilizator wolnych obrotów, reguluje się to bezpośrednio na przepustnicy, jest taka malutka śrubka, która wydaje się być od regulacji obrotów. Gdy odchylisz ręką lekko przepustnice powinno być słychać ciche pstryknięcie. Ale takie objawy mogą być też przez nieszczelność dolotu.
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Edek80b3,Sprawdz szczelność dolotu,jest tam pare gumowych rurek,jeśli gdzieś jest pęknięcie(miałem ten sam objew-pęknięta rurka do krokowca)to będzie zasysał lewe powietrze.Dobrą metodą jest osłuchanie dolotu(bierzesz kawałek gumowej rurki np.przewodu paliwowego na metry i jeden kawałek do ucha drugim osłuchujesz w ten sposób można zlokalizować nawet pozornie nie zauważalne zródło dzwięku).Po wyeliminowanu dolotu wypadało by zdemontować silnik krokowy i wyczyścić benzyną ekstrakcyjną.
Wielkie dzięki Panowie. Sądzę, że faktycznie może być to nieszczelność dolotu, przy okazji montażu blos'a na pewno bede musiał się tym zająć (swoją drogą, to jego zamontowanie jest dla mnie nielada wyzwaniem). Jeśli chodzi o silnik krokowy to już jest wymieniony na nowy i dalej objaw występuje. Zastosuję się do powyższych wskazówek i napiszę o efektach. Pozdrawiam