Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 80 ABK] szybkie pytanie o instalację lpg

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 03 cze 2009, 11:35

Hulit pisze:Wydaje mi sie nie drogo co wy na to? Co trzeba zmienić przy zakładaniu sekwencji,co radzicie założyć?
Podsumowując wszystko do kupy to trochę się nazbiera, potrzeba sterownik, reduktor, wtryskiwacze. Zostaje tylko butla wlew, wielozawór i miedź.

Co do zestawu, to tak jak wyżej Stag- 4, Matrix i Zavoli Zeta N lub EG- 150.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 03 cze 2009, 13:03

Hulit pisze:Czy V generacja jest dużo droższa od IV?
Niestety coś się V generacja w Polsce nie przyjęła. Najpierw problemy z pompami (podobno już rozwiązane), potem kłopoty z wtryskami (m.in. z powodu zanieczyszczeń "naszego" gazu) i jeszcze parę niedomagań, które w połączeniu z wyższymi kosztami samej instalacji, mimo jej prostszej konstrukcji, spowodowały odwrót od V generacji. Tak więc mało kto się tym zajmuje. Inna sprawa, że dobrze dobrana i wyregulowana instalacja IV generacji nie sprawia jakichś poważnych problemów, a skoro tak to po co płacić ciężkie pieniądze za tak naprawdę nieznaczny przyrost osiągów względem IV generacji.

Hulit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 11 lip 2008, 13:38
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Hulit » 03 cze 2009, 13:38

Wielkie dzieki <piwo>

Pozdrawiam

drookash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 22 cze 2008, 12:20
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: drookash » 04 cze 2009, 23:08

Cały czas mowa o ABK, lecz powiedzcie mi co montować w ABT?. Zawsze byłem przeciwnikiem gazu lecz ostatnio niunia na laczach 215/60R15 zaczęła palic na krótkich odcinkach prawie 11 litrów na 100km. ABT to dość prosty silnik jednak nie wiem czy aby nie za skomplikowany dla gazowników. Doradzcie tak bym nie musiał płakać i żałować, że skaleczyłem autko gazem. Na montaż gazu nie będę oszczędzał bo to i tak się zwróci.

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 04 cze 2009, 23:52

drookash pisze:Cały czas mowa o ABK, lecz powiedzcie mi co montować w ABT?. Zawsze byłem przeciwnikiem gazu lecz ostatnio niunia na laczach 215/60R15 zaczęła palic na krótkich odcinkach prawie 11 litrów na 100km. ABT to dość prosty silnik jednak nie wiem czy aby nie za skomplikowany dla gazowników. Doradzcie tak bym nie musiał płakać i żałować, że skaleczyłem autko gazem. Na montaż gazu nie będę oszczędzał bo to i tak się zwróci.
Jeśli Ci pali 11litrow PB po miescie na kapciach 215 to jest to dobry wynik.

U mnie na seryjnym ogumieniu 195 po miescie pali kolo 12 (klima, jak sie da to but)
Gazu juz nie mam bo sie z niego wyleczyłem, pozatym był bagażnik potrzebny.
Ale gdy jescze był gaz założony to paliło mi tak koło 12-13 po miescie, w trasie niecałe 10

ABT jest bardzo prostym silnikiem nawet do gazowania. Jednak nawet najprostszy silnik nie wybacza błedów w sztuce. Jednakże do tego silnika powinno się montować instalację II generacji.
Np:

KME Bingo M, bingo S
AL-700
Stag 100

arturo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 cze 2008, 11:22
Lokalizacja: kaczorów

Post autor: arturo » 06 cze 2009, 12:13

Cześć,a co myślicie o instalacji sghi2 czy jakoś tak do abk.To niby jakiś lepszy stag z łatwiejszym ustawianiem map wtrysku?

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 11 cze 2009, 22:05

@mieciooo

A gdzie robiles swoja instalacje? Ile zaplaciles? Jakie masz wtryskiwacze? Butla w miejscu kola zapasowego? Zawor pod klapka paliwa czy w zderzaku?

tom74
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 10 cze 2009, 22:55

Post autor: tom74 » 13 cze 2009, 05:59

Jeżeli chodzi o wtryskiwacze to polecam Magic są niezawodne <ok>

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 28 cze 2009, 16:52

Juz mam u siebie gaz, sekwencja:

- sterownik STAG 300-4
- reduktor SCORPION MINI
- wtryskiwacze MATRIX HD344
- butla w kole
- zawor pod klapka

Przy jezdzie 1/3 miasto, 2/3 autostrada 130km/h pali mi srednio 10L/100km. Nie widac spadku mocy ani nie czuc momentu przelaczania na gaz. Dla mnie bomba :)

Awatar użytkownika
rsdziadek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 27 cze 2007, 23:09
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: rsdziadek » 29 cze 2009, 16:36

Jak z biegiem jałowym? jakieś szarpanie? trzęsawka? Czy słychać wtryski gazowe? Masz może mapy i ustawienia STAGa?

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 29 cze 2009, 17:26

monkahead pisze:Juz mam u siebie gaz, sekwencja:

- sterownik STAG 300-4
- reduktor SCORPION MINI
- wtryskiwacze MATRIX HD344
- butla w kole
- zawor pod klapka

Przy jezdzie 1/3 miasto, 2/3 autostrada 130km/h pali mi srednio 10L/100km. Nie widac spadku mocy ani nie czuc momentu przelaczania na gaz. Dla mnie bomba :)
Jeden się posłuchał <ok> Jak wrażenia ogólne :?: Jakieś problemy :?:

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 29 cze 2009, 18:58

ja u siebie mam sekwencje i chwale pana za dzień w którym ktoś wymyślił gaz do auta :)

komputer KME Diego G3
Reduktor Silver do 240 kucy

wtryski hymm nie pamiętam jak sie nazywają ale gazownik twierdzi że są one w Polsce niedostępne i ściąga je specjalnie z Niemiec :)

jutro popatrzę po nich może coś na nich pisze to się podzielę co to za cuda :)

ogólnie auto śmiga na tej sekwencji super zero szarpnięć itd płynne przejście z PB na lpg ogólnie nie czuć że a w aucie jest gaz

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 29 cze 2009, 22:22

Na razie zero problemow, instalka jest tak zrobiona ze nawet nie widac ze w aucie jest gaz, smiga az milo. Chodzi plynnie w calym zakresie obrotow od 800 do 6500rpm, na A4 wyciagam na gazie 185km/h.

@rsdziadek

Map do STAGa nie mam, zero szarpania, na razie odpukac 'miodzio' ... to juz moje kolejne auto na gaz i na razie widze ze sekwencja to jest to. Wtryski Matrix sa slyszalne ale nie przeszkadzaja, diesel jest glosniejszy ;)

Awatar użytkownika
rsdziadek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 27 cze 2007, 23:09
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: rsdziadek » 30 cze 2009, 10:55

Teraz trzeba tą konfigurację przykleić na głównej stronie, razem z namiarami na gazowników.

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 02 lip 2009, 21:53

Mnie znalezienie gazownika zajelo prawie 3 tyg ale oplacalo sie bo auto bardzo fajnie chodzi na gazie, no i oczywiscie trzeba bylo sie zaglebic w lekturze i nie dac sobie wcisnac 'czerwonych waldemarow' ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl