[80 B4 ABT] Wymiana serwa
[80 B4 ABT] Wymiana serwa
Witam niestety nie znalazlem na forum o tym jak wymienic serwo aby nic nie uszkodzic I wlasnie takie mam pytanie jak wymienic serwo aby zminimalizowac jakiekolwiek uszkodzenie pompy hamulcowej? U mnie po wymianie hebli nadal slabo hamuje wiec kolejne do wymiany idzie serwo ale nie wiem jak sie za to zabrac ktos moglby mi napisac co i jak?
Proszę nie używać wielu znaków interpunkcyjnych pisanych po sobie (jak to zrobiłeś w tytule tematu), gdyż jest to niezgodne z regulaminem.
Proszę nie używać wielu znaków interpunkcyjnych pisanych po sobie (jak to zrobiłeś w tytule tematu), gdyż jest to niezgodne z regulaminem.
Ostatnio zmieniony 15 cze 2009, 20:19 przez Canibal, łącznie zmieniany 1 raz.
oczywiscie hmm w zasadzie jeszcze hamulcow nie butowałem i nie sprawdzalem zrobilem niecale 300km i nie wiem czy juz moge ale wymiana serwa tzn informacje o tym przydadza sie napewno jak i wymiana pompy hamulcowej Nie wiem ile musze przejechac na nowych tarczach i klockach aby moc sprawdzic heble a nie spalic klockow i pokrzywic tarczy.Klocki jak i tarcze sa TRW .A jesli cos bedzie nie tak to nastepne do wymiane idzie wlasnie serwo .Przewód jest napewno cały od serwa no ostatnio mi wypadł to przy skrecaniu ułamal mi sie jeden zaworek od tego plastiku no ale wcisnalem go w gumowy przewod dalej i jest ok .wiec szczelny jest napewno .
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
Nie mam ABS-uczarekj pisze:Może masz po prostu zapowietrzony układ ABS?
Probowałem juz tak i nie moglem wyciagnac weza ,wiec dalej nie szarpalem i nie wyciagalem go.Tył hamulce były robione ale przed robieniem ich mialem taki sam problem .Korektor siły hamowania wymieniony bo poprzedni uszkodzilem i ciekł wiec musialem wymienic.(temat opisywany w innym dziale) Ale mam co do korektora jedno pytanie jak sie go reguluje ? w góre czy w dół ? jak dam go w dół to jaki jest efekt i co jak go dam na maxa w góre ? Moglby mi ktos wyjasnic zasade działania ?Fantomas_29 pisze:Zapal auto potem je zgaś idź pod maske i wyciagnij przewód z podciśnienia z serva jak mocno syknie to nie ma potrzeby wymiany serva. Sprawdź tylne hamulce jak i korektor hamowania.
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
Korektor hamowania jest po to żeby Ci nie zablokowało tylnich kół jeżeli nie ma z tyłu obciązenia. Z chwila gdy ktoś wsiadzie hamulce z tyłu robią sie mocniejsze w stosunku do wagi. A teraz tak jeśli sprężyna będzie mocno luźna tył bedzie bardzo słabo hamował natomiast gdy dasz odwrotnie czyli na maxa ją naciągniesz to przy lekkim naciśnięciu pedału hamulca będą się blokować koła. Więc tą sprężyne ustaw jak auto stoi na kołach taka lekko luźną ani za mocno ani za luźno.
A jeszcze jedno pytanie jak mocno wchodzi Ci pedał hamulca od chwili naciśnięcia ??
A jeszcze jedno pytanie jak mocno wchodzi Ci pedał hamulca od chwili naciśnięcia ??
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
wykrecasz dolna oslone deski rozdzielczej ("oslona kolan" - 4 srubki na klucz 8)sylwo241 pisze:Witam.Jak w temacie.Jak wymienić serwo w audi 80 b4 2.8 v6.Serwo już kupione aby wymiana została;)
luzujesz sprezyne z pedalu hamulca i szukasz wokol jego ciegna 3 srob na scianie grodziowej na klucz 13, odkrecasz i wyjmujesz serwo, ot cala filozofia.
ps. jak robisz to pierwszy raz, to radze miec caly wolny dzien i wyprowadz wszystko i wszystkich wokoł, bo ich pozabijasz narzędziami
pozdrawiam.