[b4 1.9tdi 1Z] trzęsie kierownicą
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
na pewno będę wymieniał dwie strony chodź wydaje mi się że to prawa jest do wymiany bo podczas wchodzenia w zakręt w lewo to wtedy bardziej odczuwam drgania a wtedy jest większy nacisk na prawą stronę...najdziwniejsze jednak jest to i nie daje mi to spokoju czemu po przejechaniu jakiegoś odcinka przestaje szarpać kierownicą?? przecież drgania powinny być odczuwalne cały czas...
koledzy potrzebuje pomocy jezdze juz tak spory czas i nie moge rozwiazac problemu zawieche z przodu mam zrobiona wszystko dokrecone jak potrzeba i drzy mi kierownica przy predkosci 110 km/h od 100 km/h kierowanie robi sie jakies dziwne ciezko to opisac ale musze bardziej kontrolowac ze by auto szlo po sznurku co to moze byc powyzej 110 km /h drzenie troche mija potrafi tez byc tak ze jak rozpedzam do 110 redukuje na 5 bieg i w momencie redukcji gdzie nastepuje nacisniecie sprzegla to wystepuje wieksze drganie ale nie zawsze drzy przy zmianie biegu przy predkosci 110
prosze o porady co to moze byc bo pomysly mi sie konczą
prosze o porady co to moze byc bo pomysly mi sie konczą
tomek1982, obstawiam ze koła masz nie wywarzone. może spadł któryś ciężarek.
miałem tak kiedyś, zmieniałem opony na zime i w zakładzie wywarzyli mi koła pojechałem do domu a że miałem blisko jechałem tylko z 80km/h i nic nie drżało. nastepnego dnia miałem dłuższa trase, wyjechałem jade 100km/h coś zaczynało wibrować na kierownicy, 110-120km/h kierownicy praktycznie nie dało sie utrzymać w rekach ale przy 140 już ustawało. zajechałem do najbliższego wulkanizatora mówie mu co jest. zdjął koła wsadził na wyważarke okazoło sie że pozakładane były za duże cieżarki, wywarzył założył pojechałem, po przejechaniu 3km wróciłem spowrotem biło nadal(małe bicie ale było), koła ponownie zdjęte dokładnie wyczyszczone ranty od zewnątrz i przemycie felg i opon karcherem i powtórne wywarzenie. i ten zabiego pomógł zero bić przy każdej prędkości.
wieć proponuje dokładne wywarzenie kół i wyczyszczenie felg
miałem tak kiedyś, zmieniałem opony na zime i w zakładzie wywarzyli mi koła pojechałem do domu a że miałem blisko jechałem tylko z 80km/h i nic nie drżało. nastepnego dnia miałem dłuższa trase, wyjechałem jade 100km/h coś zaczynało wibrować na kierownicy, 110-120km/h kierownicy praktycznie nie dało sie utrzymać w rekach ale przy 140 już ustawało. zajechałem do najbliższego wulkanizatora mówie mu co jest. zdjął koła wsadził na wyważarke okazoło sie że pozakładane były za duże cieżarki, wywarzył założył pojechałem, po przejechaniu 3km wróciłem spowrotem biło nadal(małe bicie ale było), koła ponownie zdjęte dokładnie wyczyszczone ranty od zewnątrz i przemycie felg i opon karcherem i powtórne wywarzenie. i ten zabiego pomógł zero bić przy każdej prędkości.
wieć proponuje dokładne wywarzenie kół i wyczyszczenie felg
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
Panowie ja z takim pytaniem... Od kiedy mam swoje autko obserwuję dziwne zachowanie kierownicy podczas ruszania... Najbardziej jest to widoczne przy skręconych kołach. Występuje to w postaci telepania kierownicy i czuję to bardzo mocno na pedele sprzęgła. Czego to może byc wina?? Przegub jeden wymieniony, drugi nie stuka, sprzęgło bierze już na samej górze więc zbieram się do jego wymiany... Proszę o pomoc. Pozdrawiam..