Dokładnie. W jednym miejscu zawieszenie zaczyna pracować w zakresach w których nie powinno i pociąga za sobą kolejne elementy.zaczek pisze:Dodam jeszcze, że gdy wybity jest jeden element w zawieszeniu, automatycznie dużo bardziej zużywają sie pozostałe. <ok>
[b4 NG 2,3]gniazda amortyzatorow jak poznac czy do wymiany?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 15 mar 2009, 13:38
- Lokalizacja: tarnów
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 15 mar 2009, 13:38
- Lokalizacja: tarnów
no trudno bede musiał to wymienic bo ju słychac na dolkach. poprzednie b3 nauczylo mnie przedniego zawieszenia-wymienialem w nim wszystko. wszystko robie sobie sam tylko potem podjezdzam na stacje diagnostyczna zeby ustawili parametry. w b3 jak wymienialem te gumy z lozyskami to odkrecilem nakretke z gory amora te pod maska, potem ta nakretke co jest pod tym dekielkiem taka na dwa naciecia i juz bylo mocowanie odkrecone, potem odkrecilem kolo, podnioslem samochod i obiema nogami naciaglem kolumne w dol. u gory wtedy zrobilo sie na tyle miejsca ze z trudem ale wyjalem mocowanie i wlozylem nowe potem tylko duzym srubobretem nastawic zeby trafilo w otwor i puscic i samo mi wskoczylo. myslalem ze w b4 bedzie tak samo