Najpierw trzeba rzezać wiązkę do czujnika, tu możemy zamontować ori czujnik, albo termistor NTC 1k Ohm. Ja mam termistor za 3zł, więc do jednego końca podlutowałem jeden kabel, a do drugiego drugi. Jeden z nich puszczamy na masę, a drugim musimy dojść do kabiny, przez otwory technologiczne:
Jeśli mamy już kabelki w środku to musimy zabrać się za klejenie wiązki do wtyczki a więc zaczynamy. Opis Solskiera:
1 - czujnik prędkosci
2 - czujnik temperatury - 2 przewód od czujnika połączyć z masą
3 - masa
4 - +12V po sciemniaczu
5 - +12V po zapłonie
Pin 1, przewód szary - przewód prędkości - biało-niebieski podpinasz pod:
Kostka niebieska Pin 18 w podłączeniu wskaźników.
Pin 2, przewód żółty - pod przewód brązowo-żółty od czujnika temperatury zewnętrznej. Jeden podpinasz pod mase a drugi do wyswietlacza.
Pin3, przewód zielony - masa - brązowy.
Pin 4, przewód brązowy - zasilanie w napięcie ze ściemniacza podświetlenia szaro-niebieski, podpinasz pod:
Kostka żółta pin 5 w podłączeniu wskaźników
Pin 5, przewód biały - zasilanie w napięcie po stacyjce niebiesko-czarny można z:
Kostka żółta Pin 3 w podłączeniu deski





To już koniec roboty, niby to samo co kolega wyżej podaje, ale czasem są pytania więc teraz będzie pokazane całe rezanie

Efekt??
Wskazania są jeszcze na czujniku od Opla ale na termistorze zawyża mi max o 1.5 stopnia C
Jak rozbiorę zegary to strzele lepsze fotki...