Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Bosch a Pierburg

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 22 cze 2009, 21:27

powiem ci tak wyczytałem paręnaście tematów z podnoszeniem mocy gdy będę może kupował TDI to chce odłożyć gotówkę na taki zabieg interesowały mnie różnice miedzy boschem a pierburgiem i czy jest możliwość przerobienia , co do mocy walłem 130 dla przykładu ale taką moc będę chciał uzyskac :-/

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 22 cze 2009, 22:26

Jak zaczniesz jeździć TDI'kiem to zrozumiesz że liczy się moment a nie moc <ok>

A skoro już masz świadomość co do ułomności boscha to szukaj od razu pierburga, bo szkoda się potem bawić a ceny itak zbliżone.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 22 cze 2009, 22:28

PawelG pisze:Jak zaczniesz jeździć TDI'kiem to zrozumiesz że liczy się moment a nie moc <ok>

A skoro już masz świadomość co do ułomności boscha to szukaj od razu pierburga, bo szkoda się potem bawić a ceny itak zbliżone.
wiesz zależy co się trafi i wiem że się moment się liczy ale nie umiem go jakby przeliczać i walłem w mocy 130 to ile Nm ???

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 22 cze 2009, 22:32

wujo1 pisze:nie umiem go jakby przeliczać i walłem w mocy 130 to ile NM ???
nie przelicza się tego - to kompletnie inne dane.

Na chłopski rozum to moc określa prędkość max a moment -przyspieszenie, czyli jak wciska w fotel do tej max prędkości :mrgreen: a to w turbo najprzyjemniejsze

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 22 cze 2009, 22:34

PawelG pisze:A skoro już masz świadomość co do ułomności boscha to szukaj od razu pierburga, bo szkoda się potem bawić a ceny itak zbliżone.
jestem za jak masz kupowac audi 80 b4 to tylko pierburgu mniej przerobek sam mam na boschu i mysle o zalozeniu kompa 16 bit nast HDK itp, problemem jest nast potencjometryczny i przeplywka klapkowa ktora ogranicza poczatkowo dostep powietrza

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 22 cze 2009, 22:35

PawelG, wiesz od jakiegoś czasu zacząłem czytać o TDI 1Z i tak to wypowiedziałem Sorka za to he he

karol121 a jak ci się trawi jakieś TDI na boschu ale stan igła to co nie weźmiesz ;-)

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 22 cze 2009, 22:39

wujo1 pisze: karol121 a jak ci się trawi jakieś TDI na boschu ale stan igła to co nie weźmiesz ;-)
no ja tak zrobiłem i teraz żałuję, jednak przy kupowaniu auta trzeba mieć nieziemską cierpliwość.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 22 cze 2009, 22:40

wtryski na boschu sa jednosprezynowe o cisnieniu zasadnicznym 246bar zas w 1z na pierburgu sa wtryski 2sprezynowe 220/300bar cis zasadniczego na wtryskach 2 sprez pracuja ciszej zreszta glownym celem wtrysku 2 sprez jest zmniejszenie halasu spalania, problemem na boschu jest tez oporny i toporny komp 8bit

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 22 cze 2009, 22:43

PawelG pisze:wujo1 napisał/a:

karol121 a jak ci się trawi jakieś TDI na boschu ale stan igła to co nie weźmiesz ;-)

no ja tak zrobiłem i teraz żałuję, jednak przy kupowaniu auta trzeba mieć nieziemską cierpliwość.
ale wiesz możesz odłożyć trochę zaskórniaków i przerobić raczej że nie chcesz się w to bawić

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 22 cze 2009, 22:48

karol121 pisze:wtryski na boschu sa jednosprezynowe o cisnieniu zasadnicznym 246bar zas w 1z na pierburgu sa wtryski 2sprezynowe 220/300bar
z tego co mi wiadomo, to w boschu na początku prod. były jedno, natomiast pod koniec dwusprężynowe.
ale wiesz możesz odłożyć trochę zaskórniaków i przerobić raczej że nie chcesz się w to bawić
szukanie gratów, rzeźba, koszta... myślę że tyle samo bądź mniej trzeba dołożyć przy kupnie co potem przy przeróbce

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 22 cze 2009, 22:51

PawelG pisze:karol121 napisał/a:
wtryski na boschu sa jednosprezynowe o cisnieniu zasadnicznym 246bar zas w 1z na pierburgu sa wtryski 2sprezynowe 220/300bar

z tego co mi wiadomo, to w boschu na początku prod. były jedno, natomiast pod koniec dwusprężynowe.
a jak już się zakłada od AFN ???
PawelG pisze:Cytat:
ale wiesz możesz odłożyć trochę zaskórniaków i przerobić raczej że nie chcesz się w to bawić

szukanie gratów, rzeźba, koszta... myślę że tyle samo bądź mniej trzeba dołożyć przy kupnie co potem przy przeróbce
tak czy siak rezać trzeba he he ale jak podnosisz moc i Nm to kosztów nie ma <ok>

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 22 cze 2009, 22:54

PawelG pisze:z tego co mi wiadomo, to w boschu na początku prod. były jedno, natomiast pod koniec dwusprężynowe.
PawelG pisze:niby ze tak i bylo aco do kosztow przeobki na pierburga to ecu okolo 100zl nast 200zl wiazka i przeplywka w sumie z 500zl by wynioslo albo i wiecej zalezy od zrodla <ok>

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 22 cze 2009, 22:55

wujo1 pisze: a jak już się zakłada od AFN ???
przy jednosprężynowych trzeba zmieniać przewody i dorabiać podkładki - ale o tym to już poczytasz na forum bo sporo jest.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 22 cze 2009, 22:58

karol121 pisze:PawelG napisał/a:
z tego co mi wiadomo, to w boschu na początku prod. były jedno, natomiast pod koniec dwusprężynowe.
PawelG pisze:niby ze tak i bylo aco do kosztow przeobki na pierburga to ecu okolo 100zl nast 200zl wiazka i przeplywka w sumie z 500zl by wynioslo albo i wiecej zalezy od zrodla <ok>
źródłem to może byś Solskier, Duo to nie ma problemów
PawelG pisze: a jak już się zakłada od AFN ???


przy jednosprężynowych trzeba zmieniać przewody i dorabiać podkładki - ale o tym to już poczytasz na forum bo sporo jest.
wiem wiem muszę też o tym poczytać bo mnie to wciągnęło


a jak z tym sprzęgłem ??? :-|

endriu210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 mar 2008, 11:56
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: endriu210 » 23 cze 2009, 00:29

tokarka606 pisze:Wszystko jest na razie ori t2.Co wy z tymi 130KM?Mam program na 115KM i 290Nm ale ile ma w rzeczywistości to nie wiem.Różnica jest znaczna i na początku miałem problem z wyczuciem auta,łatwo spalić start albo sprzęgło.

[ Dodano: 2009-06-22, 21:19 ]
wujo1 pisze:sprzęgło <hmm>
Jak się rozsypie to zmienie.
Specem w tym temacie to Solskier jest a nie ja.
sprzęgło jak jest w db stanie a jest ;-) to nie rozleci się ,w naszych niuniach bez problemu wytrzymuje 320NM a myśle że nawet i więcej, tak że śpij spokojnie 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl