[B4 1Z] Bosch a Pierburg
wiesz zależy co się trafi i wiem że się moment się liczy ale nie umiem go jakby przeliczać i walłem w mocy 130 to ile Nm ???PawelG pisze:Jak zaczniesz jeździć TDI'kiem to zrozumiesz że liczy się moment a nie moc <ok>
A skoro już masz świadomość co do ułomności boscha to szukaj od razu pierburga, bo szkoda się potem bawić a ceny itak zbliżone.
jestem za jak masz kupowac audi 80 b4 to tylko pierburgu mniej przerobek sam mam na boschu i mysle o zalozeniu kompa 16 bit nast HDK itp, problemem jest nast potencjometryczny i przeplywka klapkowa ktora ogranicza poczatkowo dostep powietrzaPawelG pisze:A skoro już masz świadomość co do ułomności boscha to szukaj od razu pierburga, bo szkoda się potem bawić a ceny itak zbliżone.
wtryski na boschu sa jednosprezynowe o cisnieniu zasadnicznym 246bar zas w 1z na pierburgu sa wtryski 2sprezynowe 220/300bar cis zasadniczego na wtryskach 2 sprez pracuja ciszej zreszta glownym celem wtrysku 2 sprez jest zmniejszenie halasu spalania, problemem na boschu jest tez oporny i toporny komp 8bit
ale wiesz możesz odłożyć trochę zaskórniaków i przerobić raczej że nie chcesz się w to bawićPawelG pisze:wujo1 napisał/a:
karol121 a jak ci się trawi jakieś TDI na boschu ale stan igła to co nie weźmiesz
no ja tak zrobiłem i teraz żałuję, jednak przy kupowaniu auta trzeba mieć nieziemską cierpliwość.
z tego co mi wiadomo, to w boschu na początku prod. były jedno, natomiast pod koniec dwusprężynowe.karol121 pisze:wtryski na boschu sa jednosprezynowe o cisnieniu zasadnicznym 246bar zas w 1z na pierburgu sa wtryski 2sprezynowe 220/300bar
szukanie gratów, rzeźba, koszta... myślę że tyle samo bądź mniej trzeba dołożyć przy kupnie co potem przy przeróbceale wiesz możesz odłożyć trochę zaskórniaków i przerobić raczej że nie chcesz się w to bawić
a jak już się zakłada od AFN ???PawelG pisze:karol121 napisał/a:
wtryski na boschu sa jednosprezynowe o cisnieniu zasadnicznym 246bar zas w 1z na pierburgu sa wtryski 2sprezynowe 220/300bar
z tego co mi wiadomo, to w boschu na początku prod. były jedno, natomiast pod koniec dwusprężynowe.
tak czy siak rezać trzeba he he ale jak podnosisz moc i Nm to kosztów nie ma <ok>PawelG pisze:Cytat:
ale wiesz możesz odłożyć trochę zaskórniaków i przerobić raczej że nie chcesz się w to bawić
szukanie gratów, rzeźba, koszta... myślę że tyle samo bądź mniej trzeba dołożyć przy kupnie co potem przy przeróbce
karol121 pisze:PawelG napisał/a:
z tego co mi wiadomo, to w boschu na początku prod. były jedno, natomiast pod koniec dwusprężynowe.źródłem to może byś Solskier, Duo to nie ma problemówPawelG pisze:niby ze tak i bylo aco do kosztow przeobki na pierburga to ecu okolo 100zl nast 200zl wiazka i przeplywka w sumie z 500zl by wynioslo albo i wiecej zalezy od zrodla <ok>
wiem wiem muszę też o tym poczytać bo mnie to wciągnęłoPawelG pisze: a jak już się zakłada od AFN ???
przy jednosprężynowych trzeba zmieniać przewody i dorabiać podkładki - ale o tym to już poczytasz na forum bo sporo jest.
a jak z tym sprzęgłem ??? :-|
sprzęgło jak jest w db stanie a jest to nie rozleci się ,w naszych niuniach bez problemu wytrzymuje 320NM a myśle że nawet i więcej, tak że śpij spokojnie 8-)tokarka606 pisze:Wszystko jest na razie ori t2.Co wy z tymi 130KM?Mam program na 115KM i 290Nm ale ile ma w rzeczywistości to nie wiem.Różnica jest znaczna i na początku miałem problem z wyczuciem auta,łatwo spalić start albo sprzęgło.
[ Dodano: 2009-06-22, 21:19 ]Jak się rozsypie to zmienie.wujo1 pisze:sprzęgło <hmm>
Specem w tym temacie to Solskier jest a nie ja.