Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK] - nie gasną kontrolki

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
kopec_22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 15 gru 2008, 21:17
Lokalizacja: płońsk

[2.0 ABK] - nie gasną kontrolki

Post autor: kopec_22 » 22 cze 2009, 22:26

witam koledzy. przeglądałem forum ale nie znalazłem nigdzie podobnego tematu. A więc...
mam 3 problemy z laleczką :-) a główny to taki że po odpaleniu auta nie gasną m kontrolki. musze delikatnie dodać gazu i wszystko wraca do normy. drugi problem po przekręceniu stacyjki do momentu zapalenia kontrolek słychać przez chwile piiiiiiii i trzeci problem podczas jazdy przy dodawaniu gazu czuć jak silniik nie równo wchodzi na obroty czuć takie delikatne szarpanki.... pomoże ktoś?? z góry dziex za podpowiedzi.
POZDRAWIAM KOPEC_22
Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 23:04 przez kopec_22, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Grzegorzbielsko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 647
Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
Lokalizacja: bielsko-biała

Post autor: Grzegorzbielsko » 22 cze 2009, 23:48

kopec_22 pisze:po odpaleniu auta nie gasną m kontrolk
ale które?
kopec_22 pisze:o przekręceniu stacyjki do momentu zapalenia kontrolek słychać przez chwile piiiiiiii
też mi się tak kilka razy zdarzyło :-/ co to może być?
kopec_22 pisze:przy dodawaniu gazu czuć jak silniik nie równo wchodzi na obroty czuć takie delikatne szarpanki
czujnik temp płynu, przepływomierz bądź lambda daje złe odczyty do ECU

kopec_22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 15 gru 2008, 21:17
Lokalizacja: płońsk

Post autor: kopec_22 » 23 cze 2009, 08:05

z tego co patrzyłem to gasnie tylko od smarowania a reszta czyli poziomy płynu abs wszystko sie swieci... z tym piiiiiiiiii to dosłownie cały czas mam tak po przekreceniu kluczyka... Grzegorzbielsko a jak to sprawdzic odnośnie tego szarpania??

Awatar użytkownika
Grzegorzbielsko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 647
Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
Lokalizacja: bielsko-biała

Post autor: Grzegorzbielsko » 23 cze 2009, 10:03

kopec_22 pisze:Grzegorzbielsko a jak to sprawdzic odnośnie tego szarpania??
I tu zaczynają się schody :-/ .
Przyczyn może być wiele i na odległość trudno coś dokładnie powiedzieć ale najpierw zacznij od oględzin świec (opisz wygląd świec-czarna okopcona, jasna, czy wszystkie są takie same?) kabli WN kopułka palec filtr powierza.
Potem posprawdzaj wszystkie kostki i połączenia (najlepiej odepnij i z powrotem wepnij) przepływomierz, niebieski czujnik temp sonda lambda.

kopec_22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 15 gru 2008, 21:17
Lokalizacja: płońsk

Post autor: kopec_22 » 23 cze 2009, 11:25

powiem szczerze że palec i kopułka są jak nowe, przewody beru audi vw wiec pewnie ori a świece postaram się dzisiaj odkręcić i sprawdzić. w ogóle to mam zamiar zmienić świece i przewody dlatego że bd zakładał gaz i to ll gen dlatego że ten który mi gazownik u mnie poleca tzw sekwencja z opowiadań kornela podobno dobrze nie bd chodzić... dzisiaj zobaczę świece i dam znać. a powiedz mi jeszcze jak najlepiej i najbezpieczniej sprawdzić przewody?? pozdrawiam

[ Dodano: 2009-06-23, 22:55 ]
swiece deczko opkopcone ale nie ma tragedi....

paskud
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 16 maja 2008, 19:39
Lokalizacja: bielawa

Post autor: paskud » 24 cze 2009, 08:04

Tak piszczą przekaźniki zasilane przez minimalną przerwę na stykach w obwodzie sterowania. Przekaźnik ma ceweczkę która po wyłączeniu generuje wysokie napięcie i przebija cieniutką izolację na stykach. Dochodzi do generowania drgań i przekaźnik cienko piszczy. Gdzieś brakuje jednoznacznego przejści na stykach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl