Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Demontaż instalacji gazowej na legalu

Wszystko co związane z naprawami i modydikacjamy a nie pasujące do w/w
Padre (LDZ)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
Lokalizacja: Hollyłódź

Post autor: Padre (LDZ) » 22 cze 2009, 21:05

Jedno pytanko jeszcze.
Wydziale Komunikacji nie maja podstawy aby żadać wczesniejszego przeglądu
Twoja pewność wynika z tego, że masz jakiś konkretny paragraf z dziennika ustaw?
Czy opierasz się na doświadczalnej metodzie.
Mnie w urzędzie powiedzieli, że muszę mieć przegląd. Nie mam się o co zaczepić. Jak bym im pomachał jakimś paragrafem to bym dopiero miał radoche :].

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 22 cze 2009, 22:57

wolodja pisze:Nie mam talentu do kłótni, jednym słowem ,,róbta co chceta'' ja wole robić 100 km za 16 zl 8-) Pozdrawiam
Nie tak całkiem za 16. Dolicz benzynę na rozruch, droższe przeglądy, 2 razy częstsze wymiany przewodów, świec, regulacje instalacji. Ja już jeździłem na LPG, PB i ON i nikt mnie nie namówi ponownie na LPG (zostaję przy ON).

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 23 cze 2009, 07:02

hymmm ludzie tak narzekacie na gaz a jest to tak samo dobre paliwo jak PB a czasem przy dobrym wyregulowaniu i dobrej instalacji lepsze od PB ! sama dobra regulacja i dobra instalacja może podnieść nam moment obrotowy w samochodzie wiec jak ktoś jest nie douczony to niech nie gada głupot że na gazie auto traci moc i jest mułowate ! poczytajcie trochę douczcie się i dopiero piszcie ! czy gdyby gaz był fu ble i wogóle do d.... to czemu firma specjalizująca się w Tuningu BMW ( nie pamiętam już która to firma ) wypuściła tun BMW zasilanego gazem gdzie na gazie auto miało delikatnie lepsze osiągi niż na benzynie ??

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 23 cze 2009, 11:45

Chciałbym tylko dodac ze gaz jest bardziej kaloryczny co za tym poprawia osiagi auta jesli ktos mial instalacje nie przystosowana i nie wyregulowana do auta to moze miec tylko same problemy.Wiec sie nie dziwie ze narzekaja na LPG ja mam ABT od 1,5 roku nie robiłem przy gazie nic procz wymiany filtrów oraz wymiany przewodu gazowego bo przełamał mi sie od policjantów. Z gazem nie miałem nigdy zadnych problemow ;) Wiec prosze aby nie pisac głupot ze gaz jest tylko do zapalniczki itp ;) Wiadomo nie kazdy silnik zniesie gaz ale przy ON tak samo trzeba czesciej wymieniac filtry itp ;) cos za cos .

kopec_22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 15 gru 2008, 21:17
Lokalizacja: płońsk

Post autor: kopec_22 » 24 cze 2009, 21:42

powiem tylko tyle trzeba było pozakładać taki gaz zeby to chodziło... mam dwie audi 80 jedna ABT (chodzi bez problemu zarówno na lpg jak i pb) a druga ABK do której na początku lipca zakładam sekwencję... jezdziłem na benzynie swoja abk i dziekuje bardzo. po miescie 11litrow benzyny i to mówi samo za siebie. w ciagu 2 lat przy tylko 1000 km miesiecznie przejezdzicie wartość samochodu. ale co tam... płacz i płać.


POZDROWIONKA

w.a.n.t.e.d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
Lokalizacja: Chełm

Post autor: w.a.n.t.e.d » 04 gru 2009, 17:37

widmo mam takie pytanie. Czym zaślepiłeś gume dolotu (ta od przepływki do kolektora) powietrza tzn. to miejsce w które wchodzą przewody od gazu :?:

ladypurple
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 19 cze 2011, 23:06
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: ladypurple » 16 lut 2014, 21:52

Co jak co ale LPG jest tańsze niż Pb lecz niekiedy wybór jest ciężki bo te naprawy

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 17 lut 2014, 21:34

Może i tańsze ale znaleźć dobrego magika do LPG graniczy z cudem, nie oszukujmy się ten co umie dobrze kasuje a to znowu zawyża koszta bo on za grosze nie robi a ludzie idą na oszczędność, a znowu ci co za mało kasują robią abyś tylko wyjechał za bramę.

ladypurple
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 19 cze 2011, 23:06
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: ladypurple » 18 lut 2014, 09:53

Znam to dokładnie. Miałam kiedyś Fiata Marea 1.6 z gazem, porażka. Niby palił mało, bo około 10l LPG, ale wędrował od mechanika do mechanika, co jeden to wymyślał lepsze cuda.. i brał kupę kasy. Kiedy w jednym warsztacie chcieli wymienić komputer z gazu i go wyregulować.. i wziąć za to 750zł.. to stwierdziłam, że dalsza naprawa nie ma sensu, na szczęście (w nieszczęściu) jakaś kobieta uderzyła mi lekko w bok i dostałam z ubezpieczalni za szkodę całkowitą.. auto rozebraliśmy na części, a budę oddaliśmy na złom.. Udało nam się pozbyć problemu, bo wiem, że nie sprzedalibyśmy jej, no chyba, że za 2 tyś., zwróciły nam się wszystkie naprawy, zwrócił nam się koszt zakupu tego auta.. no i nawet coś tam jeszcze zarobiliśmy :)
Niestety teraz horror z gazem przechodzę w swoim Audi 90 b3 2.0. Auto gaśnie na wolnych obrotach (na luzie). Nie wiem co na to poradzić.. bo to samo działo się w wcześniej wspomnianej Marei. Szkoda auta, bo buda zdrowa i silnik też (gdyby nie ten gaz). Prawdopodobnie też pójdzie na części, no chyba, że zdemontujemy gaz i założymy nowy, ale nie wiem, czy to się opłaci.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 18 lut 2014, 18:09

ladypurple pisze:Niestety teraz horror z gazem przechodzę w swoim Audi 90 b3 2.0. Auto gaśnie na wolnych obrotach (na luzie).
Jak benzynie trzyma dobrze obroty a na gazie nie chce pomimo regulacji to można próbować zastosować coś takiego: http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... gory-18844
Czasem można kupić w cenie 50zł.

ladypurple
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 19 cze 2011, 23:06
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: ladypurple » 18 lut 2014, 18:58

A korzystał ktoś z czegoś takiego kiedyś? Działa to na prawdę?
Nie chcę zmarnować kasy za bardzo, dlatego pytam :)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 18 lut 2014, 19:09

To jest raczej rzadko stosowane w audi 80 bo jakoś w tych autach obroty na gazie przy dobrej regulacji i sprawnej instalacji nie sprawiają problemu. Prędzej ludzie montują śrubkę zamiast silniczka krokowego albo ręcznie na stałe ustawić sobie obroty. I dużo taniej taki zabieg wychodzi. Tylko bez rozbudowania czegoś takiego na zimnym silniku trzeba przytrzymywać gaz aby nie gasł.

Dużo jest nalatane na gazie? Bo jak parownik ma już dość to są problemu z obrotami. Mój ojciec kiedyś autem z mechanicznym wtryskiem jeździł po mieście trzymając cały czas gaz prawą nogą a lewą hamował i wciskał sprzęgło.

oskars1434
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 180
Rejestracja: 27 lut 2013, 19:33

Post autor: oskars1434 » 18 lut 2014, 23:54

Tez tak jezdze dopóki sie silnik nie nagrzejei:-) i nawet mi to wychodzi ale jak siadam do drugiego samochodu w automacie i chce lewą nogą hamować to malo sobie zębów nie wybije o kierownicę a w audi mam to opanowane do perfekcji

ladypurple
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 19 cze 2011, 23:06
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: ladypurple » 19 lut 2014, 10:17

Oj, nie wiem ile auto ma przejechane na gazie, bo mam go dopiero rok.

Dokładnie tak jak to opisujecie, trzeba trzymać delikatnie gaz, żeby na światłach nie gasł. Też niestety jeżdżę tym autem perfekcyjnie, nawet nikomu go nie pożyczam, bo nie wiem czy by się nie zabił :P Jeździmy z nim tylko ja i mój mąż. On się przesiada na co dzień do w dwuletniego Aveo, więc czuje różnicę.
Wracając do tematu autko jak już się rozgrzeje, to nie gaśnie, ale obroty falują. W sumie myśleliśmy nawet, że przyczyną tego może być parownik. Na razie się zastanawiam czy jest sens dalej trzymać to Audi.

Marcin b42.0ABT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 09 gru 2012, 17:59
Lokalizacja: Sokołów

Post autor: Marcin b42.0ABT » 19 lut 2014, 13:25

wymiana parownika powinna pomóc, u brata w xsarze tak było, regeneracja parownika i auto hula:-) u mnie w abt zimna wogóle nie chodziła na gazie, poszedł nowy parownik i w -20 przełączam na gaz i hula bez problemu, tak że sugeruje zmianę parownika regulacje i powinno hulać. :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl