[TDI 1Z] brak mocy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 122
- Rejestracja: 14 sty 2009, 20:08
- Lokalizacja: Malbork
[TDI 1Z] brak mocy
witam mam problem z mocą tzn. auto rozpędza sie do predkości 110km/h i kończy przyspieszać (pedał gazu w podłodze) noga z gazu i ponownie wciśnięcie auto przyspiesza do 170 km/h, sprawdzałem dziś N-75 ale nie wiem czy dobrze tzn. wężyk który idzie od gruszki przy turbinie podłączyłem do rury dolotowej miedzy przepływką a turbiną i nie zauważyłem zmian ,moja audi jest na przepływce pierburg bardzo proszę o pomoc DZIĘKI
Jeśli chcesz sprawdzić n75 to podłącz wężyk idący do gruszki z tym co wychodzi z zimnej strony turbo czyli czarny podpięty od spodu w metalowy kruciec n75.
Poza tym polecam lekture
https://audi80.pl/80-b4-19-tdi-1z-ut ... +brak+mocy
https://audi80.pl/-80-b4-19-tdi-1z-b ... +brak+mocy
https://audi80.pl/19tdi-1z-brak-mocy ... cy&start=0
Masz możliwość podpięcia pod kompa i zrobienia logów?
Poza tym polecam lekture
https://audi80.pl/80-b4-19-tdi-1z-ut ... +brak+mocy
https://audi80.pl/-80-b4-19-tdi-1z-b ... +brak+mocy
https://audi80.pl/19tdi-1z-brak-mocy ... cy&start=0
Masz możliwość podpięcia pod kompa i zrobienia logów?
Ostatnio zmieniony 19 cze 2009, 01:51 przez łukib4, łącznie zmieniany 1 raz.
sądząc po objawach nawet bez logów obstawiam brak sterowania turbiną a więc przeładowanie i notlauf oraz błąd 00575 i często występuje przy tym o ile nie pomyliłem numeru 00519, do sprawdzenia wszystkie wężyki (cienkie) od wylotu z turbo przez N75 do gruszki, szczelność gruszki (dmuchając w wężyk idący do gruszki powietrze nie powinno uchodzić) a w ostateczności uszkodzony N75 (czasami podłączając pod zasilacz niby prawidłowo przełącza lub może być całkowicie uszkodzony/zapchany), sprawdź również czy prawidłowo są podłączone wężyki do N75 (boczny króciec do gruszki, dolny (metalowy) do wylotu z turbo, górny plastikowy do węża między przepływką a turbo)
u mnie siedzi regenerowany N75 i czasem mam podobne objawy (chociaż już dwa miesiące jest dobrze) ponowna regeneracja zaworu łącznie z rozebraniem na czynniki pierwsze, naprawą i złożeniem to czas 10minut
u mnie siedzi regenerowany N75 i czasem mam podobne objawy (chociaż już dwa miesiące jest dobrze) ponowna regeneracja zaworu łącznie z rozebraniem na czynniki pierwsze, naprawą i złożeniem to czas 10minut
źle podłączyłeś, powinieneś podłączyć ten wężyk do wylotu z turbo czyli do króćca na wylocie z turbiny lub połączyć z tym co idzie do dolnego (metalowego) króćca N75 za pomocą cienkiej rurki (do złączenia może być taka co jest wewnątrz dezodorantu) <ok>kamilg.86.86 pisze:sprawdzałem dziś N-75 ale nie wiem czy dobrze tzn. wężyk który idzie od gruszki przy turbinie podłączyłem do rury dolotowej miedzy przepływką a turbiną
Ja miałem te same obiawy co autor tematu.Kumiłem nowy n75 o taki: www.allegro.pl/item663982740_zawor_regu ... w_pierburg
Przełożyłem tyllko mocowanie ze starego.Jak ręką odiął.Autko śmiga :mrgreen:
Stary też mam zamiar zregenerować. UKI_XX,trzeba coś tam wymieniać czy tylko rozebrać i wyczyścić?
Przełożyłem tyllko mocowanie ze starego.Jak ręką odiął.Autko śmiga :mrgreen:
Stary też mam zamiar zregenerować. UKI_XX,trzeba coś tam wymieniać czy tylko rozebrać i wyczyścić?
Ostatnio zmieniony 19 cze 2009, 12:36 przez łukib4, łącznie zmieniany 1 raz.
kiedyś to ładnie opisałem ale awaria forum spowodowała utratę informacji więc łukib4 odpowiadam tam gdzie powinien być post żeby się nie powtarzać
oto link do tematu
oto link do tematu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 122
- Rejestracja: 14 sty 2009, 20:08
- Lokalizacja: Malbork
sprawdziłem dziś N-75 podłączyłem wężyki jak w opisie wyzej i auto przyspiesza płynnie ale jest troszke mułowate. sprawdziłem ten zaworek dmuchając w niego,dmuchającw górny kruciec powietrze wychodzi bocznym po podłączeniu prądu 12V żadnych zmian więc jest tak jak pisaliście zaworek N-75 do wymiany .DZIĘKI za pomoc
ułamana sprężynka wewnątrz zaworu i powstał kołnierz na grzybku, godzina roboty i zawór można zregenerować <ok>kamilg.86.86 pisze:sprawdziłem dziś N-75 podłączyłem wężyki jak w opisie wyzej i auto przyspiesza płynnie ale jest troszke mułowate. sprawdziłem ten zaworek dmuchając w niego,dmuchającw górny kruciec powietrze wychodzi bocznym po podłączeniu prądu 12V żadnych zmian więc jest tak jak pisaliście zaworek N-75 do wymiany .DZIĘKI za pomoc