[80 B4 1,9 TDI 1Z] Wymiana tulei sanek
[80 B4 1,9 TDI 1Z] Wymiana tulei sanek
Witam.
Disiaj wymieniłem tuleje sań,podczas dokręcania sanek okazało się,że na jednej śrubie jest zerwany gwint i tu mam pytanie-jak dostać się do nakrętki, która jest w środku podłużnicy?
Disiaj wymieniłem tuleje sań,podczas dokręcania sanek okazało się,że na jednej śrubie jest zerwany gwint i tu mam pytanie-jak dostać się do nakrętki, która jest w środku podłużnicy?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
- Lokalizacja: tarnow
-
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 paź 2014, 19:56
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Siemianowice
Dokręcenie według książki "Sam naprawiam dla B3" dla śrub M10: 35Nm + 90stopni, dla M12: 70 Nm + 90stopni. Podejrzewam, że dla B4 bedzie podobnie o ile nie tak samo. Skrzynie musisz podeprzeć lewarkiem albo deska, bo poduszki sa przykrecone do sanek. A wahacze musisz odkrecić od zwrotnicy, czy bedziesz je wyjmował to zależny od Ciebie, bo komplet sanki z wahaczami jednak troche waży i jak chcesz sie silowac to ok, ale wyjecie wahaczy w tym aucie nie jest problematyczne, a lżejsza robota wtedy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
- Lokalizacja: tarnow
-
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
- Lokalizacja: tarnow
-
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 paź 2014, 19:56
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Siemianowice
klucz na 18 to tuleje 12, przynajmniej w moim 1z tak jest. Przednia tuleja: LEMI: https://aparts.pl/partscatalogue/13714- ... 4~101.aspx , SWAG tanszy https://aparts.pl/partscatalogue/30-75- ... 10006.aspx tylna: https://aparts.pl/partscatalogue/30-75- ... 10008.aspx Ja u siebie mam takie załozone i jezdzi Ok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
- Lokalizacja: tarnow
Dzihard pisze:Ja u siebie mam takie załozone i jezdzi Ok
czyli jak dobrze rozumie to z frmy swag? ile juz mogles zrobic kilometrow na nich?
super dziekuje to mi rozjasniles ze mam szukac na M12 zreszta musze rozkrecic i bedzie najpewniej potem zamawiac.
A nowe sruby dawales czy na starychskrecales wszystko?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 paź 2014, 19:56
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Siemianowice
Przednie dałem Lemfordera, tylne SWAG, bo takie zamówil mi w sklepie, chciałem obie z lemfordera ale tylnych nie mógł dostac. Skreciłem na starych srubach nowe pewnie tylko w ASO dostaniesz o ile dostaniesz, Przebieg ok 2000km nie dawno to składałem. W B3 wymienialem na Lemfordery, 3 lata na Mts Kit 50 i 205/40/r17 czyli beton totalny zawiecho, przelatalo prawie 30k i mozna by sie pokusic o wymiane bo na nierownosciach zaczyna stukac, ale w B3 sa M10 i bardziej wysilone ze wzgledu, że silnik w B3 też na sankach jest postawiony, a nie jak w B4 na podłuznicach. Na nastepna wymiane pokusze sie o Poliuteran tak jak Krzychu napisał, bo cenowo nie ma tragedii, a żywotnosc ogromna w porowananiu z Gumowymi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
- Lokalizacja: tarnow