Chciałbym zaprezentować Wam moją 80-tkę, którą posiadam od października 2011, a od 2008 roku była w posiadaniu mojego dziadka.
MODEL: 80 B4 (8C)
ROK PROD.: 08.1994
SILNIK: 2.0 ABT
SKRZYNIA BIEG.: CGT
MOC: 90 PS :oops:
KOLOR: LY3H "LASERROT"
WYPOSAŻENIE:








UKŁAD HAMULCOWY:


FELGI:


UKŁAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1, półprzelot zakończony seryjnym tłumikiem
ZAWIESZENIE:


MODY:










FOTKI:
Foty wnętrza:
[center]Obecny wygląd auta[/center]
[center]
Historia zmian:
07.07.2009
Montaż ringów
07.07.2009
Klubowa wlepka

25.07.2009
Polerka końcówki wydechu
17.11.2009
Dawca obrotomierza
21.11.2009
Montaż obrotka
3-4.07.2010
Parę fotek z II urodzin AudiSlask.pl
24.09.2011
Audi na SCP odwiedziło przenośną hamownię.
Wykres:
Filmik:
31.10.2011
Licznik MPH:
02.11.2011
Ramka grilla na czarno.
09.11.2011
Przyszły stickery

grudzień 2011
Zawias SuperSporta 60/60
11.01.2012
Kierunki a'la A6 C4 USA:
09.07.2012
Wyleciał środkowy tłumik, w jego miejsce wpadła rurka ze stali nierdzewnej.
Przed (brak katalizatora)
Po (brak kata i środkowego)
16.10.2012
W końcu po dwóch tygodniach czekania na żarówki poskładałem postój usa. Bez żadnych dodatkowych przełączników czy innych cudów, wpięte prosto do oprawki.
Filmik
I mały bonus co pare dni temu przywiozłem do domu.
Grudzień 92, el szyby i lusterka, ABS, halogeny, airbag, 2.3 NG itp. Silnik w dobrej kondycji o raczej rzadko się zdarza, jest pare rzeczy do porobienia ale będzie z tego auto.
listopad 2012
Wpadł własnoręcznie zbudowany gwint, czyli po prostu custom gwint.