Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9TD 92rok] Falujące obroty

ODPOWIEDZ
cysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 17 lut 2007, 13:31
Lokalizacja: Supraśl

[B4 1.9TD 92rok] Falujące obroty

Post autor: cysio » 23 cze 2009, 09:25

Witam

Dwa dni temu w mojej audicy pojawił sie problem z falującymi obrotami. Myślałem że to dla tego że silnik jest zimny i przez parę dni nie był odpalany. Po małej przygazówce jednak silnik zgasł.

Moje pytanie czy to już jest oznaka padającej pompy dodam że raz juz byla ona regenerowana. Moja pompa to eco.

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 23 cze 2009, 11:05

Zimny to może być w zimie.

Filtr paliwa i powietrza masz wymieniony, kąt wtrysku ustawiony dobrze? Do tego sprawdź czy nie masz pęcherzyków powietrza w przewodach paliwowych.

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 23 cze 2009, 14:06

cysio pisze:Moja pompa to eco.
Co to za eco pompa ?????

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 23 cze 2009, 14:08

dubbler pisze:Filtr paliwa
I od tego bym zaczął.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 23 cze 2009, 15:22

przemik pisze:
cysio pisze:Moja pompa to eco.
Co to za eco pompa ?????
bez grzybka[LDA], czyli nie podlewa paliwkiem wraz ze wzrostem cisnienia doladowania;/

cysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 17 lut 2007, 13:31
Lokalizacja: Supraśl

Post autor: cysio » 23 cze 2009, 16:58

filtr paliwa wymieniony miesiąc temu. Kąt jest dobry bo pali z pierwszego strzału

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 23 cze 2009, 17:48

cysio pisze:Kąt jest dobry bo pali z pierwszego strzału
Po tym nie sprawdzisz czy kąt jest dobry. U mnie jak był przestawiony to na zimnym też palił idealnie, na ciepłym jednak było gorzej. Więc to różnie jest, zależy jak jest przestawiony.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 23 cze 2009, 17:57

ale od kata wtrysku nie beda ci obroty falowaly. Jak za szybki to klepie strasznie, jak za pozny to nim zagrzany motor przerywa jakby sie ucinalo doplyw paliwa. Wg mnie, przyczyna lezy gdzies w mechanizmie regulacji wolnych obrotow, moze ta krotka sprezynka co jest od wolnych obrotow stracila juz swoja sprezystosc?...Najlepiej zeby ktos bardziej obeznany w pompach sie wypowiedzial.

cysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 17 lut 2007, 13:31
Lokalizacja: Supraśl

Post autor: cysio » 24 cze 2009, 00:38

Narazie sie wszystko uspokoiło zoabczymy jak bedzie dalej :shock:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl