Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Lampy tylne - przyciemianie, malowanie, oklejanie

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 13 cze 2009, 22:07

tak czułem że mogą być jakieś problemy tak mam jak założyłem led u siebie w zegary nie da się teraz zmieniać natężenia światła no ale coś za coś. a Ciekawi mnie jak by się spisywały w pozycji/stopie bo wiem że tez są led'y "dwu-włóknowe"

Awatar użytkownika
kris0181
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1142
Rejestracja: 04 mar 2008, 13:41
Lokalizacja: Mazuren
Kontakt:

Post autor: kris0181 » 13 cze 2009, 22:12

I dodam że po założeniu tych ledów spokojnie moge na lampy nałożyć jeszcze z 2 warstwy motipa, lampy bedą bardziej czerwone a i tak będą świecić na pomarancz :-D musze tylko opornik zalatwic :roll: W stopie, pozycji raczej nie powinno byc problemu... na pewno będa bardziej na czerwono swiecic niz ori ale tez bardziej punktowo...ale to nie przeszkadza... no i chyba nic się nie stopi przez te ledy w stopie,pozycji... co?

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 13 cze 2009, 22:14

nie tam nie ma co się stopić w sumie bo niby co odbłyśnik :-D

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 19 cze 2009, 00:14

Jak przyciemniac lampy lakierem firmy Motip to tylko 2 warstwy nalezy nalozyc. Najpierw nakładamy jedna warstwe zeby lekko pokryc malowamna powierzchnie. Nastepnie czekamy 5 minut i pryskamy druga. Po calkowitym wyschnieciu lakier sciemnieje, dlatego nie nalezy przesadzac z iloscia warstw. Ja kiedys malowalem wsteczne na czerwono i te narozne poprawialem co by wygladaly jak amerykanskie. :) Zastaniawialem sie tez nad ta folia co jest na allegro. Folia ma najlepszy efekt wizualny no i przepuszcza swiatlo. Teraz mam oryginalne czarne lampy Hella i jestem zadowolony. :-D

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 19 cze 2009, 00:28

na motip fajnie wygląda jak sie nałoży bezbarwny. Ale przestrzegam kolegów miałem stłuczkę baba zrobiła mi z d garaż i drapałem lampy przed oględzinami, mi się udalo ale teraz już sobie daruje

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 20 cze 2009, 20:23

Dlatego folia jest lepsza lekko podgrzejesz i odchodzi ;-) nie niszczy lamp i przepuszcza światełko ja jestem zadowolony <ok> Tylko jest troche pałowania jak sie ją nakłada bo gdy zabardzo sie naciągnie to wychodzi jaśniejsza :-/ ale jest ok <ok>

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 22 cze 2009, 23:41

Z tymi LEDami to nie jest za ciekawie.
Miałem tak w poprzedniej coupe i zrobiłem sam przerywacz-trzeba wymienic tylko opornik z drutowego na kondensatorkowy. Było ok tylko kierunki dawały na zielono przy pomarańczowej diodzie (plastyka się kłania) :-P
ysiul są dwuwłóknowe stopu i nawet fajnie dają bo efekt mrygnięcia stopem czadersko wygląda ale przy podłączeniu do tej coupe co mam b4 to wychodzi kicha-wyskakuje błąd na kompie i wyłącza ABS. Problem tkwi że diody potrzebują miejsze najtężenie prądu i po prostu za dużo na nie idzie w kablach z czego wykorzystywana jest tylko część. A i jeszcze jedna uwaga przy diodowych zaraz po zapaleniu silnika lampy i tak z tyłu świecą-pozycje(nawet przy zgaszonych światłach) :mrgreen: co oznacza że prąd cały czas płynie na lampy tylko jest zbyt niski dla zwykłych żarówek <ok>
Innym mankamentem diód jest to że szybko się zużywają tzn. przygasają i to nie jest tylko moja opinia ;-)
Ot sobie napisałem :-P
A tak wracając do tematu orientuje się ktoś czy jest czarny Motip do lamp :?:
Czy ewentualnie folia w coupe zda egzamin. Na Treserki niestety w tej chwili nie mogę sobie pozwolić <ok>

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 23 cze 2009, 19:13

Ja tam polecam folie żarówki mam zwykłe przezroczyste klosze są pomarańczowe oklejone czarną folią i świecą na pomarańczowo :mrgreen: i jestę zadowolony tylko troche zabawy jest z oklejeniem bo trzeba uważać na naciągnięcie foli.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 23 cze 2009, 22:06

Zayebatsu a jakiej foli używałeś? Napisałeś że czarnej czy ciężko ją okleić :?:
Pokasz fotkę jak ci to wyszło bo mam zamiar zrobić sobie tyłek na czarno a w czerwonej coupie bedzie fajnie wyglądać :-D

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 23 cze 2009, 22:51

To tak kupiłem czarną folie na allegro za 6zł/szt 25x50 ale jeżeli chcesz okleić cały tył to przynajmiej 5szt. ja kupiłem 3 starczyło na kierunki wszystkie przód też i został kawałeczek. Co do samego oklejania to nawet łatwo jeżeli możesz zdjąć lampy z auta ja tej możliwości nie miałem bo jakiś as na silikon je przykleił :-/ ale Najprzód odtłuszczasz lampki ja że nie miałem czym wziełem płyn do szyb z alkoholem i wyszło dobrze no i co do samego oklejania da sie samemu ale lepiej wziąść drugą osobe do pomocy łatwiej jest z przy oklejaniu jednej miałem pomoc i efekt czerni mi wyszedł taki jak chciałem przy drugiej oklejałem sam i wyszła troche jasniejsza a wszystko to zalezy od naciągnięcia foli jesli chcesz by była czarna to jak najmniej musisz ją naciągać starać się robić bez zmarszczek uwież da sie ;-) a jeśli troszke jaśniejsze maja wyjść to już łatwizna naciągasz i nagrzewasz bardziej i dają rade tyle że pomarańcz troche prześwituje.

To jest ta ciemniejsza przy której miałem pomoc.
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 8f99a0983f

tak to wygląda, tu widać różnice lewa a prawa ale da sie zrobić identycznie
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 4d6422e226

I tak świeci
http://img197.imageshack.us/i/dsc02400y.jpg/

No i mam zamiar dokończyć wewnętrzne na czarno i blende czarną od 90 wsadzić bo przy czerwonym lakierze to elegancko wygląda.

Od tego gościa brałem.
http://www.allegro.pl/item665478183_fol ... obacz.html

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 24 cze 2009, 18:29

a czy łatwo jest to naciągnąć aby nie było porów powietrznych :?:-czy uzywa się wody jak w szybach?
Widziałem na majówce jak ktoś w coupe miał oklejone i było peeeeeeeeełłnoooo zmarszczek :mrgreen:
a lampki z łatwością wyciągam ;-)

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 24 cze 2009, 21:20

Buhaha :lol: to koles pewno przykleił folie na zimno bez podgrzewania brawo dla gościa <ok>

To tak wody sie nie używa (ja nie używałem i wyszło bez zmarszek i bombli)

A co do samego oklejenia jesli wyciągniesz lampki to nie będziesz miał problemów.
Najpierw je wyczyść przygotuj sobie potem suszarke lub coś innego jak masz fene lub inne narzędzie :mrgreen: i gładką ściereczke :arrow: i tak jak rozpoczynasz oklejanie nie odklejaj całej foli od razu tylko stopniowo zniwelujeż zmary :arrow: zaczynasz od jednego końca i przesuwasz się systematycznie do drugiego i tu przyda Ci sie ściereczka przyciskaj folie nią a nie palcem dzięki temu nie wyjdą Ci bomble ani zmary. Jak zaczniesz przyciskanie to zacznij od sierodeczka i przesówaj góra dół a i nie przygrzewaj za bardzo bo sie strasznie folia naciąga i robi się jasniejsza. Najlepiej podgrzać folie delikatnie przy zaokrągleniach. A jak na koniec wyskoczy bombel przebij go delikatnie igła podgrzej odrobine suszarką i szybko potrzyj ściereczką. :mrgreen:

Hehe przydała się praca przy okleinowaniu profili okiennych :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 24 cze 2009, 23:25

Dzieki to niedługo się za to zabieram :mrgreen:
A ja z tych profili projektuje okienka i fasady :-P nie pracowałeś chyba w KOLTEXIE
Sory za OT <piwo>

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 25 cze 2009, 16:10

No to jak będziesz potrzebował jakiejś pomocy to wal smiało postaram sie pomóc <ok>

Hehe ja robiłem w Deceunick-u ale zlikwidowali siedzibe i zostawili jedną koło poznania.
Ostatnio zmieniony 25 cze 2009, 16:49 przez Zayebatsu, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl