Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8s] sterownik centralnego zamka, problem

ODPOWIEDZ
Troy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 15 lut 2008, 20:12
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[B3 1.8s] sterownik centralnego zamka, problem

Post autor: Troy » 24 cze 2009, 18:02

witam,
zakupiłem centralny zamek na stig.pl poczytałem troszke w dziale i doweidzialem sie co i jak podpiac. podpinalem wedlug swojego schematu ktory jest identyczny ze schematami ktore sa podane w tym dziale, lecz mam problem, mianowicie, przy wcisnieciu na pilocie otwarcia badz zamkniecia, bezpiecznik sie pali... ale migaja kierunkowskazy :)
przewody, podpiolem ze dwa ktore maja isc do masy zwiazalem ze soba i puscilem do masy, dwa ktore maja isc na 12V krotszy wpialem do dluzszego i podlaczylem pod zapalniczke samochodowa. Kabelek idacy z drzwi zielono czerwony rozcialem na pol i jeden koniec podlaczylem do bialego a drugi koniec do pomaranczowo-czarnego. Zostal mi kabel rozowy- aux otwieranie bagaznika, kabel czerwono-czarny, domykanie szyb i zielony, który nie jest opisany na schematach i nie zabardzo wiem do czego sluzy. wydaje mi sie ze mam oryginalny centralny zamek i jest on pneumatyczny... ale jak to sprawdzic ?
prosze o pomoc !
pozdrawiam, Troy
Ostatnio zmieniony 24 cze 2009, 18:20 przez Troy, łącznie zmieniany 1 raz.

Arczizioom

Post autor: Arczizioom » 24 cze 2009, 18:08

Z tego co ja wiem w B4 wychodziły tylko pneumatyczne centralne zamki. Zobacz czy po przekręceniu kluczyka natychmiast zamykają sie wszystkie drzwi czy reszta drzwi z opóźnieniem jeśli szybko to elektryczny jeśli to drugie to pneumatyczny, przy pneumatycznym masz pompkę w bagażniku.

Troy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 15 lut 2008, 20:12
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Troy » 24 cze 2009, 18:13

mam audi B3. po przekreceniu kluczyka, dopiero po chwili zamykaja sie pozostale zamki z charakterystycznym dzwiekiem ;] a tą pompke to gdzie w bagazniku moge znalesc ? ;]
i czy wie ktos, co moglem zle podlaczyc ? bo nie mam pojecia...

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 24 cze 2009, 18:49

Z tego co wiem to przy podłączaniu cz STIGA pod pneumatyk chyba trzeba jakąś zworkę przelutować w sterowniku-najlepiej napisz do tej firmy przez allegro to ci dokładnie rozpiszą co i jak jeśli chodzi o audi 80 ;-)

Troy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 15 lut 2008, 20:12
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Troy » 24 cze 2009, 18:53

dzieki, ale zeby zworki przelutowac ? xP
przecialem tylko pentelke, ktora miala wlaczac (4s) zamiast (1s) wydaje mi sie ze wszystko dorbze podlaczylem... :|

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 24 cze 2009, 19:23

W pneumatyku jest sterowanie masą.Brązowo-szary(wyżej) zamyka,brązowo zielony(pod nim) otwiera.
http://img522.imageshack.us/content.php?page=done&l=img522/4200/wtyczkaw.jpg&via=mupload

Troy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 15 lut 2008, 20:12
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Troy » 24 cze 2009, 20:34

w pneumatyku, sterowanie odbywa sie cyba na jednym kablu nie ?

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 24 cze 2009, 20:44

Troy pisze:w pneumatyku, sterowanie odbywa sie cyba na jednym kablu nie ?
No w B4 jak widać nie ,bo ja tak mam i sam podłaczałem.
http://img530.imageshack.us/i/podaczenieprzewodw.jpg/

http://img87.imageshack.us/i/pompkacentralnego.jpg/

Troy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 15 lut 2008, 20:12
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Troy » 25 cze 2009, 09:52

gdyby kolega czytał moje poprzednie posty lub nazwe tematu, wiedziałby kolega że chodzi o B3 a nie B4, gdzie konieczne jest rozcinanie przewodow, mi jednak chodzi o to, dlaczego moze mi palic bezpiecznik ? zle podlaczona masa ? zle podpiete 12V ? bo podpialem pod zapalniczke, a moze cos innego ? pomozcie, prosze :)
dostałem również takiego maila od firmy STIG.pl

Witam
Nic nie trzeba przelutowywac a sterowanie odbywa sie z drzwi kierowcy co
eliminuje koniecznośc stosoawnia rozwiazania dla zamka pneumatycznego i
wydłuzania czasu sterowania jest prawdopodobnie za pomoca + ale kolorów
kabli nie mam.
Pozdrawiam
Bartek
Stig.pl

wyjasnilem ze chodzi tu o Audi B3, czy ten Pan ma racje ?

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 25 cze 2009, 10:40

Czy znalazłeś pompkę w bagażniku?W dalszym ciągu nie wiemy czy masz pneumatyk,więc i jak ci pomóc.W pneumatyku sterowanie jest masą.Najlepszy sposób na znalezienie właściwego kabla to próbówka na 12V z kablem,podpinasz się do masy i sprawdzasz po kolei każdy kabel próbówką,jak znajdziesz to zamknie albo otworzy.Rozmawiamy oczywiście o pneumatyku.
Może być też tak,że w kablu ,który przeciąłeś na przemian pojawia się masa i plus,dlatego wywala bezpiecznik.Podepnij się do pompki.
Pozdro

Troy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 15 lut 2008, 20:12
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Troy » 25 cze 2009, 20:42

pompki nie znalazlem, ale napewno mam pneumatyczny, bo pozostale zamykaja sie z opozniniem, gdzie w bagazniku szukac tej pompki ?
kabel ktory rozcialem w drzwiach kierowcy byl zielono czerwony, jedna czesc podpialem do bialego a druga do pomaranczowo-czarnego. mozliwe ze zle podpialem mase lub 12V i dlatego pali mi bezpiecznik ? w podpietym temacie, labiel opisuje, ze kabel w ktory nalezy sie wpiac jest zielono-czerwony.

Awatar użytkownika
kardi21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 10 maja 2009, 16:02
Lokalizacja: Zamość/lubelskie

Post autor: kardi21 » 25 cze 2009, 21:47

pompka jest w bagażniku po prawej stronie na końcu koło wlewu paliwa(tam są fabrycznie),musisz odsunąć matę i powinna być skrzyneczka.a kabelek zielony z czerwonym paskiem to chyba sterowanie.

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 25 cze 2009, 22:01

Troy pisze:gdzie w bagazniku szukac tej pompki ?
Na zdjęciu które ci wysłałem widać gdzie jest.

Troy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 15 lut 2008, 20:12
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Troy » 25 cze 2009, 22:47

więc tak, pompka tam jest ;], nie posiadam proboweczki, natomiast mam miernik uniwersalny, co chodzi o sprawdzanie kabli, w innych tematach przeczytalem ze mam sie wpiac w zielono-czerwony przewod i tak tez zrobilem, pogrzebie jeszcze jutro, rozbiore to, sprobuje mase jeszcze raz podlaczyc i 12V jeszcze raz, reszta powinno być dobrze i działać. to moze byc wina tego, ze wpialem sie pod zasilanie z zapalniczki ? bo raczej watpie.. ale ktoz wie... ;p

Bobson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 01 maja 2009, 15:47

Post autor: Bobson » 16 lip 2009, 17:43

Witam mam problem z c centralnym zamkiem w B4, zamyka idealnie ale nie otwiera.
Otwiera tylko te drzwi gdzie przekręcę kluczyk.Słychać pompkę ale zaraz się wyłącza.
Jaka morze być przyczyna... Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl