[B3 1.8s] sterownik centralnego zamka, problem
[B3 1.8s] sterownik centralnego zamka, problem
witam,
zakupiłem centralny zamek na stig.pl poczytałem troszke w dziale i doweidzialem sie co i jak podpiac. podpinalem wedlug swojego schematu ktory jest identyczny ze schematami ktore sa podane w tym dziale, lecz mam problem, mianowicie, przy wcisnieciu na pilocie otwarcia badz zamkniecia, bezpiecznik sie pali... ale migaja kierunkowskazy
przewody, podpiolem ze dwa ktore maja isc do masy zwiazalem ze soba i puscilem do masy, dwa ktore maja isc na 12V krotszy wpialem do dluzszego i podlaczylem pod zapalniczke samochodowa. Kabelek idacy z drzwi zielono czerwony rozcialem na pol i jeden koniec podlaczylem do bialego a drugi koniec do pomaranczowo-czarnego. Zostal mi kabel rozowy- aux otwieranie bagaznika, kabel czerwono-czarny, domykanie szyb i zielony, który nie jest opisany na schematach i nie zabardzo wiem do czego sluzy. wydaje mi sie ze mam oryginalny centralny zamek i jest on pneumatyczny... ale jak to sprawdzic ?
prosze o pomoc !
pozdrawiam, Troy
zakupiłem centralny zamek na stig.pl poczytałem troszke w dziale i doweidzialem sie co i jak podpiac. podpinalem wedlug swojego schematu ktory jest identyczny ze schematami ktore sa podane w tym dziale, lecz mam problem, mianowicie, przy wcisnieciu na pilocie otwarcia badz zamkniecia, bezpiecznik sie pali... ale migaja kierunkowskazy
przewody, podpiolem ze dwa ktore maja isc do masy zwiazalem ze soba i puscilem do masy, dwa ktore maja isc na 12V krotszy wpialem do dluzszego i podlaczylem pod zapalniczke samochodowa. Kabelek idacy z drzwi zielono czerwony rozcialem na pol i jeden koniec podlaczylem do bialego a drugi koniec do pomaranczowo-czarnego. Zostal mi kabel rozowy- aux otwieranie bagaznika, kabel czerwono-czarny, domykanie szyb i zielony, który nie jest opisany na schematach i nie zabardzo wiem do czego sluzy. wydaje mi sie ze mam oryginalny centralny zamek i jest on pneumatyczny... ale jak to sprawdzic ?
prosze o pomoc !
pozdrawiam, Troy
Ostatnio zmieniony 24 cze 2009, 18:20 przez Troy, łącznie zmieniany 1 raz.
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
W pneumatyku jest sterowanie masą.Brązowo-szary(wyżej) zamyka,brązowo zielony(pod nim) otwiera.
http://img522.imageshack.us/content.php?page=done&l=img522/4200/wtyczkaw.jpg&via=mupload
http://img522.imageshack.us/content.php?page=done&l=img522/4200/wtyczkaw.jpg&via=mupload
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
No w B4 jak widać nie ,bo ja tak mam i sam podłaczałem.Troy pisze:w pneumatyku, sterowanie odbywa sie cyba na jednym kablu nie ?
http://img530.imageshack.us/i/podaczenieprzewodw.jpg/
http://img87.imageshack.us/i/pompkacentralnego.jpg/
gdyby kolega czytał moje poprzednie posty lub nazwe tematu, wiedziałby kolega że chodzi o B3 a nie B4, gdzie konieczne jest rozcinanie przewodow, mi jednak chodzi o to, dlaczego moze mi palic bezpiecznik ? zle podlaczona masa ? zle podpiete 12V ? bo podpialem pod zapalniczke, a moze cos innego ? pomozcie, prosze
dostałem również takiego maila od firmy STIG.pl
Witam
Nic nie trzeba przelutowywac a sterowanie odbywa sie z drzwi kierowcy co
eliminuje koniecznośc stosoawnia rozwiazania dla zamka pneumatycznego i
wydłuzania czasu sterowania jest prawdopodobnie za pomoca + ale kolorów
kabli nie mam.
Pozdrawiam
Bartek
Stig.pl
wyjasnilem ze chodzi tu o Audi B3, czy ten Pan ma racje ?
dostałem również takiego maila od firmy STIG.pl
Witam
Nic nie trzeba przelutowywac a sterowanie odbywa sie z drzwi kierowcy co
eliminuje koniecznośc stosoawnia rozwiazania dla zamka pneumatycznego i
wydłuzania czasu sterowania jest prawdopodobnie za pomoca + ale kolorów
kabli nie mam.
Pozdrawiam
Bartek
Stig.pl
wyjasnilem ze chodzi tu o Audi B3, czy ten Pan ma racje ?
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
Czy znalazłeś pompkę w bagażniku?W dalszym ciągu nie wiemy czy masz pneumatyk,więc i jak ci pomóc.W pneumatyku sterowanie jest masą.Najlepszy sposób na znalezienie właściwego kabla to próbówka na 12V z kablem,podpinasz się do masy i sprawdzasz po kolei każdy kabel próbówką,jak znajdziesz to zamknie albo otworzy.Rozmawiamy oczywiście o pneumatyku.
Może być też tak,że w kablu ,który przeciąłeś na przemian pojawia się masa i plus,dlatego wywala bezpiecznik.Podepnij się do pompki.
Pozdro
Może być też tak,że w kablu ,który przeciąłeś na przemian pojawia się masa i plus,dlatego wywala bezpiecznik.Podepnij się do pompki.
Pozdro
pompki nie znalazlem, ale napewno mam pneumatyczny, bo pozostale zamykaja sie z opozniniem, gdzie w bagazniku szukac tej pompki ?
kabel ktory rozcialem w drzwiach kierowcy byl zielono czerwony, jedna czesc podpialem do bialego a druga do pomaranczowo-czarnego. mozliwe ze zle podpialem mase lub 12V i dlatego pali mi bezpiecznik ? w podpietym temacie, labiel opisuje, ze kabel w ktory nalezy sie wpiac jest zielono-czerwony.
kabel ktory rozcialem w drzwiach kierowcy byl zielono czerwony, jedna czesc podpialem do bialego a druga do pomaranczowo-czarnego. mozliwe ze zle podpialem mase lub 12V i dlatego pali mi bezpiecznik ? w podpietym temacie, labiel opisuje, ze kabel w ktory nalezy sie wpiac jest zielono-czerwony.
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
więc tak, pompka tam jest ;], nie posiadam proboweczki, natomiast mam miernik uniwersalny, co chodzi o sprawdzanie kabli, w innych tematach przeczytalem ze mam sie wpiac w zielono-czerwony przewod i tak tez zrobilem, pogrzebie jeszcze jutro, rozbiore to, sprobuje mase jeszcze raz podlaczyc i 12V jeszcze raz, reszta powinno być dobrze i działać. to moze byc wina tego, ze wpialem sie pod zasilanie z zapalniczki ? bo raczej watpie.. ale ktoz wie... ;p