Witam
Mam problem z moją B4. Właśnie wróciłem z wczasów i na naszych pięknych drogach nie brakuje dziur no i tak wpadłem kilka razy i co się stało: ano to że po takim czymś obroty zeszły mi do zera. Chyba coś nie tak z zaworem. stanąłem na boku zgasiłem silnik po krótkiej chwili go uruchomiłem i ok aż do kolejnej większej dziury. Czy może się zawieszać zawór podciśnieniowy turbiny? mój silnik to 1.9 tdi 90 KM 1Z
[1.9 TDI 1Z] problem z zaworem turbiny?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 cze 2009, 20:35
[1.9 TDI 1Z] problem z zaworem turbiny?
Ostatnio zmieniony 25 cze 2009, 22:29 przez rafael7900, łącznie zmieniany 2 razy.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
po pierwsze nazwa tematu do poprawy zgodnie z regulaminem :!:
po drugie samo TDI 1Z to mówi niewiele bo były 3 generacje 1Z w B4 (2 na boschu i 1 pierburg) więc przydałoby się coś więcej napisać (co najmniej jaki rocznik + jaki przepływomierz)
po trzecie to w 1Z nie ma zaworu podciśnieniowego turbiny (bo to nie VNT) a poza tym gdy nie ma sterowania turbiną (układ nadciśnienia) to silnik może jedynie wejść w tryb awaryjny co się objawia jedynie zmniejszoną mocą a więc słabszymi osiągami a skoro obroty spadają do 0 (gaśnie silnik) to przyczyny trzeba szukać gdzie indziej <ok>
po drugie samo TDI 1Z to mówi niewiele bo były 3 generacje 1Z w B4 (2 na boschu i 1 pierburg) więc przydałoby się coś więcej napisać (co najmniej jaki rocznik + jaki przepływomierz)
po trzecie to w 1Z nie ma zaworu podciśnieniowego turbiny (bo to nie VNT) a poza tym gdy nie ma sterowania turbiną (układ nadciśnienia) to silnik może jedynie wejść w tryb awaryjny co się objawia jedynie zmniejszoną mocą a więc słabszymi osiągami a skoro obroty spadają do 0 (gaśnie silnik) to przyczyny trzeba szukać gdzie indziej <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 cze 2009, 20:35