Opis: Bez względu który kieunek włączam (lewy czy prawy) zawsze palą się oba,przód i tył tak jak przy włączeniu awaryjnych. (pozostała elektyka Ok. wycieraczki, halogeny, światła). Jestem młodym użytkownikiem B4 i nie wiem od czego się zabrać. Czyżby przekaźnik?
Nazywaj proszę poprawnie tematy.
[80B4 all]Kierunkowskazy
[80B4 all]Kierunkowskazy
Ostatnio zmieniony 27 cze 2009, 13:49 przez Arkadiusz, łącznie zmieniany 1 raz.
Pewnie miałeś na myśli przerywacz, ale problem nie polega na przewrywaczu. Na bank masz zwarte przewody prawej i lewej strony kierunkowskazów, przyczyną takiego stanu może być też uszkodzony przełącznik świateł awaryjnych, wadliwe podołączenie świateł do centralki alarmu lub centralnego zamka lub zwarcie w gnieździe przyczepy. Sprawdzanie zacznij od przewodów pod kierownicą w zółtej kostce (przewód czarno-zielony prawa strona i czarno-biały lewa strona).Arkadiusz pisze:Czyżby przekaźnik?
Dzięki za radę, ale na szczęście usterka usunęła sie sama. Ciekawe czy na długo?
Zauważyłem też dziwną rzecz. Kiedy kierunki działają poprawnie, przy otwieraniu centralnego zamka nic się nie dzieje. Natomiast kiedy były zblokowane i mrugały wszystkie cztery, przy zamykaniu bądź otwieraniu auta wystepowało jedno mrugniecie kieunkowskazów.
Proszę o wyjaśnienie jak powinno być prawidłowo?
Zauważyłem też dziwną rzecz. Kiedy kierunki działają poprawnie, przy otwieraniu centralnego zamka nic się nie dzieje. Natomiast kiedy były zblokowane i mrugały wszystkie cztery, przy zamykaniu bądź otwieraniu auta wystepowało jedno mrugniecie kieunkowskazów.
Proszę o wyjaśnienie jak powinno być prawidłowo?
Tak jak napisałem w pierwszym poście, przyczyną Twojej usterki może być wadliwe podłączenie centralki do przewodów wychodzących na kierunkowskazy lub wadliwe działanie sygnalizacji w centralce.Arkadiusz pisze:Natomiast kiedy były zblokowane i mrugały wszystkie cztery,
Wszystko zależy od sterownika centralnego zamka, jest tyle sposobów sygnalizacji, ile sterowników dostępnych na rynku (w jednym moodelu jednokrotne mignięcie będzie oznaczało otwarcie w drugim zamknięcie) także trudno jednoznacznie określić jakie cechy posiada Twój sterownik.Arkadiusz pisze:Proszę o wyjaśnienie jak powinno być prawidłowo?