[80 B4 2.0e]moja pszczółka żyje 48 godzin...
[80 B4 2.0e]moja pszczółka żyje 48 godzin...
witam wiem ze podobny post juz jest ale moj problem nie okazal sie swiatelkiem w bagazniku. pobór pradu wynosi 0.44 amper sprawdzane byly swiatelka w bagazniku ,radio podlaczone prawidlowo nawet po wypieciu ze wtyczek pobór ten sam, alternator laduje dobrze ,bateria nowka, sprawdzane byly wszystkie bezpieczniki po kolei i przy wyciagnieciu kazdego po kolei parametry na mierniku nie zmienily sie(0.44 amp. dzieki za wszelkie podpowiedzi . audi b4 2.0e 1993, angielska wersja:P gdy jezdze codziennie jest ok. specjalista (mieszkam w anglii.czyli laik) powiedzial .panie masz big problem i zalecam sciagac kleme na noc.pocieszajaca perspektywa:(( pozatym jest jak rakieta..
Ostatnio zmieniony 01 maja 2007, 11:19 przez torre, łącznie zmieniany 1 raz.
podpielismy miernik i wyciagalem wszystkie bezpieczniki po kolei i wszystko co tam bylo ,odłączylem radio z wtyczek, odlaczylem alternator, a pobór caly czas taki sam , podejrzewam ze gdzies kabel moze jest przetarty i zwarcie robi ale teraz znalesc przy setkach kabli ten jeden masakra... :cry:
[ Dodano: 2007-05-02, 14:02 ]
aha i niewyciągnełem wszystkich bezpiecznikówa na raz kazdy po kolei wyciagalem i wkladalem z powrotem .
[ Dodano: 2007-05-02, 14:02 ]
aha i niewyciągnełem wszystkich bezpiecznikówa na raz kazdy po kolei wyciagalem i wkladalem z powrotem .
No to pozostaje Ci wyjąć wszystkie bezpieczniki, ułożyć je w kolejności np. od lewej do prawej, dokonać pomiarów, jeżeli nadal prąd ucieka, masz pewność że przed listwą bezpieczników, jeżeli nie ucieka, to wtedy dodawaj po jednym kolejno bezpieczniku i po każdym włożeniu bezp. pomiary itd... Może wtedy dojdziesz co szwankuje....torre pisze:....i niewyciągnełem wszystkich bezpiecznikówa na raz kazdy po kolei wyciagalem i wkladalem z powrotem .
Pozdrawiam - Adam.
Do tej roboty potrzebne są dwie osoby , jedna cały czas mierzy upływ a druga :
1. jeżeli po wyjęciu wszystkich bezpieczników upływ jest nadal rusza przewodami dochodzącymi od spodu do bezpieczników, stacyjki , pająka i co jeszcze znajdzie pod spodem
2. jeżeli upływ ustał po wyjęciu bezpieczników , to wkłada po kolei jak pisał Omen
Czy cały czas jest ta sama wartość prądu ? Jeżeli tak to stawiam na podłączone jakieś urządzonko , może jest coś doinstalowane między akumulator a bezpieczniki?
kiedy zauważyłeś tą usterke?
po kupnie , jakiejś naprawie , wymianie czegoś , czy nagle (zdażenie to mogło być kilka dni wcześniej)
1. jeżeli po wyjęciu wszystkich bezpieczników upływ jest nadal rusza przewodami dochodzącymi od spodu do bezpieczników, stacyjki , pająka i co jeszcze znajdzie pod spodem
2. jeżeli upływ ustał po wyjęciu bezpieczników , to wkłada po kolei jak pisał Omen
Czy cały czas jest ta sama wartość prądu ? Jeżeli tak to stawiam na podłączone jakieś urządzonko , może jest coś doinstalowane między akumulator a bezpieczniki?
kiedy zauważyłeś tą usterke?
po kupnie , jakiejś naprawie , wymianie czegoś , czy nagle (zdażenie to mogło być kilka dni wcześniej)
hej dzieki za pomoc teraz nie pozostaje mi nic jak wziasc sie ro roboty i zrobie tak jak pisaliscie . auto mam od 9 miesiecy i pierszy raz zdarzylo mi sie to z miesiac po zakupie pewnie dlatego ze jezdzilem codziennie. naprawde auto sprawuje mi sie swietnie ale ten pobór prądu spedza mi sen z powiek.dzieki za odpowiedzi na dniach postaram sie napisac co i jak. pozdrawiam wszystkich fanów 80. zastanawiam sie jeszcze czemu żadne audi 80 wypuszczone na anglie niema klimatyzacji a gdy szukalem dla siebie pszeszukalem setki ofert i zadnej z klimą nie znalazlem:)ciekawe co..
[ Dodano: 2007-05-02, 23:46 ]
aha jeszcze pytanko czy wszystkie kable od akumulatora przechodza przez puszke z bezpiecznikami??
[ Dodano: 2007-05-02, 23:46 ]
aha jeszcze pytanko czy wszystkie kable od akumulatora przechodza przez puszke z bezpiecznikami??
hej powyciagalem te wszystkie bezpieczniki i bylo 0 .okazalo sie ze to przez radio. ale na mierniku ustawilem nie na ampery a na volty bo na amperach nic nie pokazuje. co dziwne gdy ruszalem klemą od pradu na samochód parametry na mierniku znacznie sie zmienialy jakby ulozenie kabla mialo znaczenie .wiem ze napewno radio pobiera jakis prac wiec zamonowalem przelocznik w schowku pasazera i na noc odcinam prad na radio.mam jeszcze jedno pytanie .MAM 12 VOLTOWY AKUMULATOR A ZAWSZE TAK OKOLO 11.80 VOLTA . NIEWIEM CZEMU GDY SCHODZI NA OKOLO 11.45 SILNIK JUZ NIE CHCE KRęCIC WOGULE??CZEGO TO WINA??