Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0e]moja pszczółka żyje 48 godzin...

Awatar użytkownika
torre
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 20 mar 2007, 10:56
Lokalizacja: Żary / Gloucester

[80 B4 2.0e]moja pszczółka żyje 48 godzin...

Post autor: torre » 01 maja 2007, 10:30

witam wiem ze podobny post juz jest ale moj problem nie okazal sie swiatelkiem w bagazniku. pobór pradu wynosi 0.44 amper sprawdzane byly swiatelka w bagazniku ,radio podlaczone prawidlowo nawet po wypieciu ze wtyczek pobór ten sam, alternator laduje dobrze ,bateria nowka, sprawdzane byly wszystkie bezpieczniki po kolei i przy wyciagnieciu kazdego po kolei parametry na mierniku nie zmienily sie(0.44 amp. dzieki za wszelkie podpowiedzi . audi b4 2.0e 1993, angielska wersja:P gdy jezdze codziennie jest ok. specjalista (mieszkam w anglii.czyli laik) powiedzial .panie masz big problem i zalecam sciagac kleme na noc.pocieszajaca perspektywa:(( pozatym jest jak rakieta..
Ostatnio zmieniony 01 maja 2007, 11:19 przez torre, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 01 maja 2007, 19:34

nic innego jak jakieś zwarcie (przed bezpiecznikami) radziłbym Ci poszukać pod skrzynką bezpieczników, tam jest tyle kabli, że szanse masz największe na znalezienie czegoś

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 01 maja 2007, 21:14

Masz uszkodzony regulator napięcia.

Awatar użytkownika
torre
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 20 mar 2007, 10:56
Lokalizacja: Żary / Gloucester

Post autor: torre » 02 maja 2007, 13:33

hej pojechalem do mechanika odlączylismy kable od alternatora a pobór sie nie zmienil wiec niejest to chyba regulator napiecia.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 02 maja 2007, 13:56

Czy dobrze rozumiem , że przy wyjętych wszystkich bezpiecznikach , odłączonym radiu , alarmie , alternatorze masz upływ 0,44A? Czyli odbiornik jakieś 5 - 6W

Awatar użytkownika
torre
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 20 mar 2007, 10:56
Lokalizacja: Żary / Gloucester

Post autor: torre » 02 maja 2007, 14:01

podpielismy miernik i wyciagalem wszystkie bezpieczniki po kolei i wszystko co tam bylo ,odłączylem radio z wtyczek, odlaczylem alternator, a pobór caly czas taki sam , podejrzewam ze gdzies kabel moze jest przetarty i zwarcie robi ale teraz znalesc przy setkach kabli ten jeden masakra... :cry:

[ Dodano: 2007-05-02, 14:02 ]
aha i niewyciągnełem wszystkich bezpiecznikówa na raz kazdy po kolei wyciagalem i wkladalem z powrotem .

Awatar użytkownika
Omen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 23 mar 2007, 07:06
Lokalizacja: RJS

Post autor: Omen » 02 maja 2007, 19:55

torre pisze:....i niewyciągnełem wszystkich bezpiecznikówa na raz kazdy po kolei wyciagalem i wkladalem z powrotem .
No to pozostaje Ci wyjąć wszystkie bezpieczniki, ułożyć je w kolejności np. od lewej do prawej, dokonać pomiarów, jeżeli nadal prąd ucieka, masz pewność że przed listwą bezpieczników, jeżeli nie ucieka, to wtedy dodawaj po jednym kolejno bezpieczniku i po każdym włożeniu bezp. pomiary itd... Może wtedy dojdziesz co szwankuje....

Pozdrawiam - Adam.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 02 maja 2007, 21:50

Do tej roboty potrzebne są dwie osoby , jedna cały czas mierzy upływ a druga :
1. jeżeli po wyjęciu wszystkich bezpieczników upływ jest nadal rusza przewodami dochodzącymi od spodu do bezpieczników, stacyjki , pająka i co jeszcze znajdzie pod spodem
2. jeżeli upływ ustał po wyjęciu bezpieczników , to wkłada po kolei jak pisał Omen
Czy cały czas jest ta sama wartość prądu ? Jeżeli tak to stawiam na podłączone jakieś urządzonko , może jest coś doinstalowane między akumulator a bezpieczniki?
kiedy zauważyłeś tą usterke?
po kupnie , jakiejś naprawie , wymianie czegoś , czy nagle (zdażenie to mogło być kilka dni wcześniej)

Awatar użytkownika
torre
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 20 mar 2007, 10:56
Lokalizacja: Żary / Gloucester

Post autor: torre » 02 maja 2007, 23:43

hej dzieki za pomoc teraz nie pozostaje mi nic jak wziasc sie ro roboty i zrobie tak jak pisaliscie . auto mam od 9 miesiecy i pierszy raz zdarzylo mi sie to z miesiac po zakupie pewnie dlatego ze jezdzilem codziennie. naprawde auto sprawuje mi sie swietnie ale ten pobór prądu spedza mi sen z powiek.dzieki za odpowiedzi na dniach postaram sie napisac co i jak. pozdrawiam wszystkich fanów 80. zastanawiam sie jeszcze czemu żadne audi 80 wypuszczone na anglie niema klimatyzacji a gdy szukalem dla siebie pszeszukalem setki ofert i zadnej z klimą nie znalazlem:)ciekawe co..

[ Dodano: 2007-05-02, 23:46 ]
aha jeszcze pytanko czy wszystkie kable od akumulatora przechodza przez puszke z bezpiecznikami??

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 03 maja 2007, 02:49

Oprócz alternatora i rozrusznika pewnie tak , tylko część z nich najpierw idzie na stacyjke i pająka a dopiero później do bezpieczników

Awatar użytkownika
torre
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 20 mar 2007, 10:56
Lokalizacja: Żary / Gloucester

Post autor: torre » 03 maja 2007, 11:55

a gdzie jest pajak po stacyjka??i co to jest :oops: marko

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 03 maja 2007, 15:56

W stacyjke wkładasz kluczyk , a pająk to jest przełącznik zespolony przy kierownicy - przełącznik świateł , kierunki , wycieraczki ...

[ Dodano: 2007-05-12, 13:38 ]
Jak efekty pracy :?: Znalazłeś usterkę :?: Napisz co było

Awatar użytkownika
torre
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 20 mar 2007, 10:56
Lokalizacja: Żary / Gloucester

Post autor: torre » 20 maja 2007, 12:49

hej powyciagalem te wszystkie bezpieczniki i bylo 0 .okazalo sie ze to przez radio. ale na mierniku ustawilem nie na ampery a na volty bo na amperach nic nie pokazuje. co dziwne gdy ruszalem klemą od pradu na samochód parametry na mierniku znacznie sie zmienialy jakby ulozenie kabla mialo znaczenie .wiem ze napewno radio pobiera jakis prac wiec zamonowalem przelocznik w schowku pasazera i na noc odcinam prad na radio.mam jeszcze jedno pytanie .MAM 12 VOLTOWY AKUMULATOR A ZAWSZE TAK OKOLO 11.80 VOLTA . NIEWIEM CZEMU GDY SCHODZI NA OKOLO 11.45 SILNIK JUZ NIE CHCE KRęCIC WOGULE??CZEGO TO WINA??

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 20 maja 2007, 13:42

nowy aku na ok 12,80V a jak spada do 12V to już jest do wymiany

Awatar użytkownika
torre
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 20 mar 2007, 10:56
Lokalizacja: Żary / Gloucester

Post autor: torre » 20 maja 2007, 15:07

ALE CZY PRZY 11.40 POWINIEN JESZCZE KRęCIC ROZRUSZNIK??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl