[B4 ABK] Gaśnie mi to to po przełączeniu na LPG
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
[B4 ABK] Gaśnie mi to to po przełączeniu na LPG
Więc tak. Od paru m-cu zaczynało się to dziać - miała takie napady. W tym tygodniu juz całkowicie ją to opanowało. Mianowicie, po nocnym postoju wyjeżdzam z garażu, jedynka, dwójka, obroty przekraczają 2000, słychać PYK i buuuuuuuuuuuuu, auto zwalnia. szybko daję benzynę i jadę dalej, ponownie gaz i zwalnia. Przejadę bodaj kilometr - zgaszę i zapale i działa już normalnie. Tylko dziś jeszcze wracając z pracy po 22 ta sztuczka mi nie działała - próbowałem ze 3x... dojechałem do domu i... też nic! Musiałem wracać na benzynce :cry: Naszczęście nie mam daleko... Co za diabeł tam siedzi?? <buu>
Instalacja zakładana 10.2007 nie robię kolosalnych przebiegów żeby już coś wymieniać.
Reduktor LOVATO
Wielozawór TOMASETTO ATO2 200/30
Układ AUTRONIC AL -700
Myśle że to wystarczy
Instalacja zakładana 10.2007 nie robię kolosalnych przebiegów żeby już coś wymieniać.
Reduktor LOVATO
Wielozawór TOMASETTO ATO2 200/30
Układ AUTRONIC AL -700
Myśle że to wystarczy
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
dokładnie tak jak napisałluk_OP_Q89, luibia sie przywieszać ze starości. nawet możesz lekko w nie puknąć w trakcie przełączania i oczywiście sprawdzić cy prąd na nie dochodzi oraz czy nic nie zaśniedziało. Od tego bym zaczął. J?jeszcze może sie centralka uszkodziła (ale to bardzo sporadyczny przypadek)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 364
- Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
- Lokalizacja: Chełm
Jedno pytanie, czy jeżeli auto się rozgrzeje to chodzi dobrze, tzn przełącza się bez problemu?Jeżeli tak masz do wyczyszczenia silnik krokowy gazu (na wężu do miksera) i tłoczek otwierający gaz w reduktorze. Często substancja wytracająca się z gazu zakleja je i się dzieją takie przypadki, a jak się rozgrzeje substancja się rozpuszcza i chodzi git.
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
No właśnie wtedy NO PROBLEM! Wczoraj siostra się konkretnie :-x i ją przepaliła. Dziś działało bez zarzutu. No, ale wezme się i posprawdzam co trzeba. O wynikach poinformuję. Tymczasem dzięki wszystkim za podpowiedziputolw pisze:Jedno pytanie, czy jeżeli auto się rozgrzeje to chodzi dobrze, tzn przełącza się bez problemu?
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
No to wygląda na to że u mnie było identycznie. Zeby było ciekawiej to gdzieś mu sprężynka nawiała i z 10 minut szukał :-> ale znajdnął i wszystko wróciło do normy. Teraz to już mnie takie coś nie zaskoczy; będę wiedział gdzie "pomacać"vipercp pisze:Witam
Miałem ten sam problem pojechałem do gazownika i okazało się że jeden elektrozawór sie zablokował ,dokładnie cewka, przeczyścił i działa bez zarzutów najlepsze jest to że w pół godziny mi wszystko zrobił :lol:
Żebym tylko jeszcze mogł zlikwidować to falowanie obrotów połączone ze spadkiem obrotów, co prowadzi do zgaśnięcia silnika (nie zawsze to się dzieje) to już bym był całkiem happy
Ja miałem podobny problem, na gaz się w ogóle nie przełączał i skakały obroty, tylko na benzynie. Oprócz tego gazu strasznie mi kopcił i dużo palił. Mój elektromechanik powiedział mi, że sonda padła i o dziwo miał taką, jaka była mi potrzebna... Możliwe, że było tak jak mówicie . Pękły śruby a mi wmówił, że wsadził dobrą używkę... Wraz mi sporo pali, na 200km samego odpalania ucieka min 2l benzyny. Mam strasznie osmolony wydech, takim czarnym osadem. Do tego czasami nie chce odpalić, tak jakby akumu był rozładowany,a czasami z nocy cyka idealnie. Może to być od sondy?
Dobre było to, że zrobił te obroty.Zapłon ponoć był przestawiony.
Dobre było to, że zrobił te obroty.Zapłon ponoć był przestawiony.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 29 mar 2009, 11:25
Witam u mnie też się tak dzieje dopuki się nie zagrzeje to strasznie muli ale pózniej już się zbiera. Sonda jest nowa dodam że jeśli na dworze było ciepło problemu nie było dopiero gdy się ochłodziło. O co tu biega?
[ Dodano: 2010-11-14, 09:30 ]
Panowie Termostat jest głównym winowajcą u mnie tak było i po wymianie termostatu auto przełącza się elegancko. Więc jeśli termostat się nie domyka do końca(a u mnie tak było) to auto po odpaleniu odrazu wskakuje na duży obieg i potrzebuje dużo czasu żeby złapać temperaturę , a jak wiadomo powinien śmigać na małym obiegu nagrzewa się parownik i dopiero po dojściu do odpowiedniej temp term puszcza na duży obieg. C o oznacza że parownik dużo wcześniej się nagrzewa i gaz szybciej się skrapla i autko jedzie a nie, uuuuuuu. Tak więc sprawdzcie ten temat.
[ Dodano: 2010-11-14, 09:30 ]
Panowie Termostat jest głównym winowajcą u mnie tak było i po wymianie termostatu auto przełącza się elegancko. Więc jeśli termostat się nie domyka do końca(a u mnie tak było) to auto po odpaleniu odrazu wskakuje na duży obieg i potrzebuje dużo czasu żeby złapać temperaturę , a jak wiadomo powinien śmigać na małym obiegu nagrzewa się parownik i dopiero po dojściu do odpowiedniej temp term puszcza na duży obieg. C o oznacza że parownik dużo wcześniej się nagrzewa i gaz szybciej się skrapla i autko jedzie a nie, uuuuuuu. Tak więc sprawdzcie ten temat.