Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Gaśnie mi to to po przełączeniu na LPG

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

[B4 ABK] Gaśnie mi to to po przełączeniu na LPG

Post autor: elektronic » 01 lip 2009, 00:53

Więc tak. Od paru m-cu zaczynało się to dziać - miała takie napady. W tym tygodniu juz całkowicie ją to opanowało. Mianowicie, po nocnym postoju wyjeżdzam z garażu, jedynka, dwójka, obroty przekraczają 2000, słychać PYK i buuuuuuuuuuuuu, auto zwalnia. szybko daję benzynę i jadę dalej, ponownie gaz i zwalnia. Przejadę bodaj kilometr - zgaszę i zapale i działa już normalnie. Tylko dziś jeszcze wracając z pracy po 22 ta sztuczka mi nie działała - próbowałem ze 3x... dojechałem do domu i... też nic! Musiałem wracać na benzynce :cry: Naszczęście nie mam daleko... Co za diabeł tam siedzi?? <buu>
Instalacja zakładana 10.2007 nie robię kolosalnych przebiegów żeby już coś wymieniać.
Reduktor LOVATO
Wielozawór TOMASETTO ATO2 200/30
Układ AUTRONIC AL -700
Myśle że to wystarczy

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 01 lip 2009, 01:00

gaz nie dochodzi, do sprawdzenia.
Elektrozawory i czy ci ktoś zaworu na butli nie zakręcił

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 01 lip 2009, 08:26

misiek440 pisze:Elektrozawory
lubią się wieszać i wtedy "cyk" nie jedzie...
wsadz kogoś do auta niech przkroczy obroty przy jakich włącza ci się gaz a ty obmacuj zawory (nie brzmi zbyt dobrze... :lol: ) i jak któryś nie "cyka" znaczy nie otwiera się.
Albo jedz prosto do gaziarza jak ci się nie chce.

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 02 lip 2009, 00:30

misiek440 pisze:gaz nie dochodzi, do sprawdzenia.
Elektrozawory i czy ci ktoś zaworu na butli nie zakręcił
Zaworu na butli raczej nikt nie kręcił... bo nikt obcy nie ma do auta dostępu. A swoi nie wiedzą nawet o co w tym chodzi ;-)
A co do tych e-zaworów to co z nimi może być? Starość? :lol:

Florek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:59
Lokalizacja: Resko

Post autor: Florek » 02 lip 2009, 02:15

elektronic pisze:A co do tych e-zaworów to co z nimi może być? Starość?
Tak. I wilgoć. U koleżki było to samo. Powyciągał wszystkie wsuwki i przeczyścił.
Po tym zabiegu chodzi jak złoto. <ok>

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 02 lip 2009, 12:22

dokładnie tak jak napisałluk_OP_Q89, luibia sie przywieszać ze starości. nawet możesz lekko w nie puknąć w trakcie przełączania i oczywiście sprawdzić cy prąd na nie dochodzi oraz czy nic nie zaśniedziało. Od tego bym zaczął. J?jeszcze może sie centralka uszkodziła (ale to bardzo sporadyczny przypadek)

w.a.n.t.e.d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
Lokalizacja: Chełm

Post autor: w.a.n.t.e.d » 02 lip 2009, 14:09

A ja bym zaczął od sprawdzenia klem na akumulatorze... Miałem identyczną sytuacje ;-)

Awatar użytkownika
putolw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 13 cze 2008, 17:48
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: putolw » 02 lip 2009, 18:14

Jedno pytanie, czy jeżeli auto się rozgrzeje to chodzi dobrze, tzn przełącza się bez problemu?Jeżeli tak masz do wyczyszczenia silnik krokowy gazu (na wężu do miksera) i tłoczek otwierający gaz w reduktorze. Często substancja wytracająca się z gazu zakleja je i się dzieją takie przypadki, a jak się rozgrzeje substancja się rozpuszcza i chodzi git.

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 03 lip 2009, 01:09

putolw pisze:Jedno pytanie, czy jeżeli auto się rozgrzeje to chodzi dobrze, tzn przełącza się bez problemu?
No właśnie wtedy NO PROBLEM! Wczoraj siostra się konkretnie :-x i ją przepaliła. Dziś działało bez zarzutu. No, ale wezme się i posprawdzam co trzeba. O wynikach poinformuję. Tymczasem dzięki wszystkim za podpowiedzi :-D

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 03 lip 2009, 09:01

Sprawdź też stan układu wydechowego, u mnie pękły dwie śruby łączące dwururkę i katalizator, sonda głupiała i tak samo gasł przy przełączaniu.

vipercp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 24 cze 2009, 21:22

Post autor: vipercp » 14 lip 2009, 22:15

Witam
Miałem ten sam problem pojechałem do gazownika i okazało się że jeden elektrozawór sie zablokował ,dokładnie cewka, przeczyścił i działa bez zarzutów najlepsze jest to że w pół godziny mi wszystko zrobił :lol:
pozdrawiam

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 29 lip 2009, 23:35

vipercp pisze:Witam
Miałem ten sam problem pojechałem do gazownika i okazało się że jeden elektrozawór sie zablokował ,dokładnie cewka, przeczyścił i działa bez zarzutów najlepsze jest to że w pół godziny mi wszystko zrobił :lol:
No to wygląda na to że u mnie było identycznie. Zeby było ciekawiej to gdzieś mu sprężynka nawiała i z 10 minut szukał :-> ale znajdnął i wszystko wróciło do normy. Teraz to już mnie takie coś nie zaskoczy; będę wiedział gdzie "pomacać"

Żebym tylko jeszcze mogł zlikwidować to falowanie obrotów połączone ze spadkiem obrotów, co prowadzi do zgaśnięcia silnika (nie zawsze to się dzieje) to już bym był całkiem happy :-)

Awatar użytkownika
Tomi1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 14 maja 2009, 18:53
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Tomi1989 » 30 lip 2009, 11:50

Ja miałem podobny problem, na gaz się w ogóle nie przełączał i skakały obroty, tylko na benzynie. Oprócz tego gazu strasznie mi kopcił i dużo palił. Mój elektromechanik powiedział mi, że sonda padła i o dziwo miał taką, jaka była mi potrzebna... Możliwe, że było tak jak mówicie . Pękły śruby a mi wmówił, że wsadził dobrą używkę... Wraz mi sporo pali, na 200km samego odpalania ucieka min 2l benzyny. Mam strasznie osmolony wydech, takim czarnym osadem. Do tego czasami nie chce odpalić, tak jakby akumu był rozładowany,a czasami z nocy cyka idealnie. Może to być od sondy?
Dobre było to, że zrobił te obroty.Zapłon ponoć był przestawiony.

tomasz1367
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 29 mar 2009, 11:25

Post autor: tomasz1367 » 22 paź 2010, 19:55

Witam u mnie też się tak dzieje dopuki się nie zagrzeje to strasznie muli ale pózniej już się zbiera. Sonda jest nowa dodam że jeśli na dworze było ciepło problemu nie było dopiero gdy się ochłodziło. O co tu biega?

[ Dodano: 2010-11-14, 09:30 ]
Panowie Termostat jest głównym winowajcą u mnie tak było i po wymianie termostatu auto przełącza się elegancko. Więc jeśli termostat się nie domyka do końca(a u mnie tak było) to auto po odpaleniu odrazu wskakuje na duży obieg i potrzebuje dużo czasu żeby złapać temperaturę , a jak wiadomo powinien śmigać na małym obiegu nagrzewa się parownik i dopiero po dojściu do odpowiedniej temp term puszcza na duży obieg. C o oznacza że parownik dużo wcześniej się nagrzewa i gaz szybciej się skrapla i autko jedzie a nie, uuuuuuu. Tak więc sprawdzcie ten temat.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl