Witam,
niedawno u siebie też zakładałem BLOS-a. Zdaje się że mam włożony gwizdek slit D, a przynajmniej tyle się doczytałem w instrukcji.?
Dzięki Kornel za pomoc
U mnie kompensacji w ogóle nie ma, silnik pracuje równo - czy jest sens bawienia się w podłączanie tego?
Z wad montażu- spalanie z około 14 litrów wzrosło do około 18 ;p Narazie jeżdżę, później pomyślę o hamowni lub serwisie BRC
[B3/3A]Zblosowany 3a montaż afr strojenie
Dobra panowie jak działa ta kompensacja bop zgłupiałem , na jakiej zasadzie? po założeniu przewodu między przepływką a blosem, wyraźnie spadła moc podawane jest mniej gazu przy pełnym sandale a suba Co2 odkręcona jest bardziej. Czy to podciśnienie rozchyla membrame w reduktorze w celu podania więcej gazu czy mniej gazu(bo to bezsensu jest ) przy pełnym otwarciu przepustnicy brak mocy powyżej 4000 tyś przy lekkim puszczeniu gazu coś tam przyspiesza
Hmm... kompensacja miała być między przepustnicą i blosem zdaje się, a nie przepływka/blos.
Kompensacja wciąga albo odciąga membranę gazu- u siebie nie podpiąłem jej i jest ok. Uważaj na połączenie blosa z przepływką- na początku użyłem zbyt miękkiej gumy i zmniejszył się przelot. Może na moc nie miało to wpływu, ale spalanie jak pisałem 18L, zmieniłem na twardą gumę, pełen przelot średnicy BLOS-a i spalanie około 14L, dalsze testy w toku.
Upewnij się co do pełnej szczelności połączeń powietrza/podcisnień. Przy kolanku od krokowca w dół idzie guma która lubi pękać. Naprawdę to ma spory wpływ na prace silnika.
-Obecnie walczę ze wskaźnikiem temperatury - HELP! ;(
Kompensacja wciąga albo odciąga membranę gazu- u siebie nie podpiąłem jej i jest ok. Uważaj na połączenie blosa z przepływką- na początku użyłem zbyt miękkiej gumy i zmniejszył się przelot. Może na moc nie miało to wpływu, ale spalanie jak pisałem 18L, zmieniłem na twardą gumę, pełen przelot średnicy BLOS-a i spalanie około 14L, dalsze testy w toku.
Upewnij się co do pełnej szczelności połączeń powietrza/podcisnień. Przy kolanku od krokowca w dół idzie guma która lubi pękać. Naprawdę to ma spory wpływ na prace silnika.
-Obecnie walczę ze wskaźnikiem temperatury - HELP! ;(
,Ardsheal pisze:-Obecnie walczę ze wskaźnikiem temperatury - HELP! ;(
no to słyszałem ze czujnik od wskażnika temp do ng jest dość drogi i nie wystepuje w zamiennikach
hmm u mnie jest miedzy przeplywka a blosem, miedzy przepustnica a blosem nie ma na to po prostu miejscaArdsheal pisze:Hmm... kompensacja miała być między przepustnicą i blosem zdaje się, a nie przepływka/blos.
no jestem po regulacji na analizatorze. Kompensacja zaślepiona została (Panowie z BRC stwierdzili że przez klapkę spiętrzającą jest za duże podciśnienie i należy ja odłączyć) regulacja trwała może z 10min + jazda próbna. Lambda jakby ja przykleił koło jedynki.
Także blosa polecam wszystkim których nie stać na sekwencje lub jest problem z założeniem
[ Dodano: 2009-07-06, 14:50 ]
a tak szczerze to na sondę idzie prawie idealnie wyregulować skład mieszanki bez analizatora. w sumie nie dużo poprawiał po mnie
Także blosa polecam wszystkim których nie stać na sekwencje lub jest problem z założeniem
[ Dodano: 2009-07-06, 14:50 ]
a tak szczerze to na sondę idzie prawie idealnie wyregulować skład mieszanki bez analizatora. w sumie nie dużo poprawiał po mnie