Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/3A]Zblosowany 3a montaż afr strojenie

Wszystko co związane z LPG
Ardsheal

Post autor: Ardsheal » 22 cze 2009, 00:26

Witam,
niedawno u siebie też zakładałem BLOS-a. Zdaje się że mam włożony gwizdek slit D, a przynajmniej tyle się doczytałem w instrukcji.?
Dzięki Kornel za pomoc :)

U mnie kompensacji w ogóle nie ma, silnik pracuje równo - czy jest sens bawienia się w podłączanie tego?
Z wad montażu- spalanie z około 14 litrów wzrosło do około 18 ;p Narazie jeżdżę, później pomyślę o hamowni lub serwisie BRC

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 22 cze 2009, 14:13

Ardsheal pisze:Z wad montażu- spalanie z około 14 litrów wzrosło do około 18
Po podpięciu kompensacji i porządnej regulacji, powinno trochę spaść spalanie, ale zależy jak ciężką cegłę masz przy bucie <ok>

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 22 cze 2009, 14:16

18 na blosie w ng to przy normalnej jezdzie duzo, moj tez tyle palił, po regulacji na analizatorze spala 13-14 przy normalnej jezdzie

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 01 lip 2009, 00:52

Dobra panowie jak działa ta kompensacja bop zgłupiałem , na jakiej zasadzie? po założeniu przewodu między przepływką a blosem, wyraźnie spadła moc podawane jest mniej gazu przy pełnym sandale a suba Co2 odkręcona jest bardziej. Czy to podciśnienie rozchyla membrame w reduktorze w celu podania więcej gazu czy mniej gazu(bo to bezsensu jest :/ ) przy pełnym otwarciu przepustnicy brak mocy powyżej 4000 tyś przy lekkim puszczeniu gazu coś tam przyspiesza :-/

Ardsheal

Post autor: Ardsheal » 03 lip 2009, 22:41

Hmm... kompensacja miała być między przepustnicą i blosem zdaje się, a nie przepływka/blos.
Kompensacja wciąga albo odciąga membranę gazu- u siebie nie podpiąłem jej i jest ok. Uważaj na połączenie blosa z przepływką- na początku użyłem zbyt miękkiej gumy i zmniejszył się przelot. Może na moc nie miało to wpływu, ale spalanie jak pisałem 18L, zmieniłem na twardą gumę, pełen przelot średnicy BLOS-a i spalanie około 14L, dalsze testy w toku.
Upewnij się co do pełnej szczelności połączeń powietrza/podcisnień. Przy kolanku od krokowca w dół idzie guma która lubi pękać. Naprawdę to ma spory wpływ na prace silnika.

-Obecnie walczę ze wskaźnikiem temperatury - HELP! ;(

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 04 lip 2009, 00:16

Ardsheal pisze:-Obecnie walczę ze wskaźnikiem temperatury - HELP! ;(
,
no to słyszałem ze czujnik od wskażnika temp do ng jest dość drogi i nie wystepuje w zamiennikach
Ardsheal pisze:Hmm... kompensacja miała być między przepustnicą i blosem zdaje się, a nie przepływka/blos.
hmm u mnie jest miedzy przeplywka a blosem, miedzy przepustnica a blosem nie ma na to po prostu miejsca

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 04 lip 2009, 08:46

Ardsheal, kompensacje podłącza się między blosem a przepływka a nie między blosem a przepustnicą. blosa umieszcza sie jak najbliżej przepustnicy. Węze mam twarde rękami ich nie zagnę :evil: . Narazie kompensacja zaślepiona, zobaczymy w poniedziałek na serwisie BRC

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 04 lip 2009, 13:14

u mnie też była zaślepiona i jak pojechałem na regulację to stwierdzili ze jednak musi byc podpieta bo wskażnik lambda strasznie skakał

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 06 lip 2009, 14:46

no jestem po regulacji na analizatorze. Kompensacja zaślepiona została (Panowie z BRC stwierdzili że przez klapkę spiętrzającą jest za duże podciśnienie i należy ja odłączyć) regulacja trwała może z 10min + jazda próbna. Lambda jakby ja przykleił :D koło jedynki.
Także blosa polecam wszystkim których nie stać na sekwencje lub jest problem z założeniem

[ Dodano: 2009-07-06, 14:50 ]
a tak szczerze to na sondę idzie prawie idealnie wyregulować skład mieszanki bez analizatora. w sumie nie dużo poprawiał po mnie :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl