Dwóch sąsiadów ma u mnie A4 - jeden 1996 1.8 125KM - jeszcze z taką kierą jak szly w 80 w roczniku 1995, a drugi XII.2000 - kiera S-line 116KM TDI. Autka fajowe, ale... blaszki A4 ma słabsze niż stara poczciwa 80, zawieszenie... wielowahacze

O ile tył ma identyczną konstrukcję jak w 80 to przód to już wielowahacze. Kupowałem im tanie zamienniki z allegro firmy Dachstein, po roku znów do robienia

Układ kierowniczy też inaczej skonstruowany - mniej odporny na dziury w bardziej przenoszący na kierę wszelkie nierówności. Chcąc kupić oryginały w ASO musieli by zostawić 4000zł + robocizna !!! LEMFORDERY czy inne LEPSZE to około 2400-2800zł + wymiana. Silniczek 1.8 125PS jedzie OK i nie wykazuje apetytu na benz - 8-9 po mieście 6 w trasie, przy TDI trasa 4.5-5.5 a miasto pod 7 litrów. W TDI przeguby sypią się nagminnie - wymieniał 3 razy !!! Przy TDI jest klimatronik... rok 2000 a już 3 panel wsadzał bo co chwilę coś nie teges, jakiś czujnik - 150zl !
A6... S6... śliczne ale TYLKO 1994-1997 - późniejsze to skarbonki bez dna ze względu na zawiechę

Taka 4.2 290PS lub 2.5 TDI 140PS ze skrzyniami 6 biegów to poezja ! Quattri tak naprawdę przydaje się jak masz więcej niż 150PS - wówczas można tym się sprawnie poruszać

Pomijam już wnętrze, które w A4 jest średniej jakości w porównaniu do 80

Jakbyś nie patrzył... dobrze utrzymana i zadbana 80 przeżyje każdą nowszą audiczkę
