Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 abt] Mozliwe szarpanie prze rozrzad??

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

[80 B4 2.0 abt] Mozliwe szarpanie prze rozrzad??

Post autor: homer » 01 maja 2007, 23:03

witam mam takie pytanie raczej do specow badz ludzi co mieli z tym stycznosc :mrgreen: od jakis 2 miesiecy z moja niunka zwiedzam okoliczne warsztaty mechaniczne na terenie moego miasta szukajac przyczyny szarpania i zamulania samochodu(wymienione juz prawei wszystko : czujniki, filtry, wtrysk, swiece, kable, kopulka, rozdzielacz, silkik krokowy, czuj pol przepustnicy, regulator napiecia. I nie pomoglo) elektryka tez kompletnie zrobiona wszytsko wg schematow. i uslyszalem ze moze to byc powod rozrzadu... czy to prawda?? bo nie chce znowu wtapiac kasy ale czy jest taka mozliwosc ze to moze byc powod? jezeli jest taka szansa to mimo wszystko wymienie dzieki ogulnie za pomoc chlopaki :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 03 maja 2007, 22:48 przez homer, łącznie zmieniany 1 raz.

Radek5V
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 208
Rejestracja: 02 mar 2007, 18:08

Post autor: Radek5V » 01 maja 2007, 23:17

Oczywiście że przyczyną może być rozrząd, u mojego ojca w audi rozrząd samoczynnie przeskoczył o dwa ząbki i dopiero po długim czasie udało się ustalić przyczynę kulawej pracy silnika, nie chce cię wprowadzać w błąd ale wydaje mi się że może to być prawdopodobna przyczyna twoich problemów! Powodzenia!

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 02 maja 2007, 01:03

Radek5V pisze:Oczywiście że przyczyną może być rozrząd, u mojego ojca w audi rozrząd samoczynnie przeskoczył o dwa ząbki i dopiero po długim czasie udało się ustalić przyczynę kulawej pracy silnika, nie chce cię wprowadzać w błąd ale wydaje mi się że może to być prawdopodobna przyczyna twoich problemów! Powodzenia!
dziki i tak juz przeszedlem z meto "mozliwe-wyklucz" na "wyklucz wszystko co mozliwe az do skutku"
wiec biore po majowce sie za to dzieki jeszcze raz

Awatar użytkownika
paco
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 163
Rejestracja: 09 mar 2007, 10:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paco » 02 maja 2007, 17:00

Jeśli u Ciebie to pomoże to może i u mnie ;-) Ponadto przy okazji ustawi się kąt zapłonu bo jak jest zimny, to to trzeba trochę rozrusznik potrzymać ... swoją drogą podejrzewam jeszcze lambdę którą tak czy siak pewnie wymienię bo pewnie dawno już grzałka przestała dobrze pracować ... większe spalanie i być może właśnie szarpanie na to wskazują.

PS

Dziś zmieniłem paski od wspomagania i alternatora - nie wyglądały za specjalnie :-P

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 02 maja 2007, 17:34

witam a tak przy okazji rozrządu może któryś z kolegów mnie oświeci gdzie sa znaki na kole wału silnika do ustawienia rozrządu bo na kole od rozrządu to wiem (z resztą to by ślepy zauważył) ale na dole się nie dopatrzyłem. Silnik 2,0 ABK

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 03 maja 2007, 21:52

na skrzyni otwór a na kole zamachowym znak

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl