Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Błąd airbaga n153

ODPOWIEDZ
paluś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 199
Rejestracja: 19 maja 2007, 20:03
Lokalizacja: pszczyna

Post autor: paluś » 01 maja 2009, 16:27

brak styku dokladnie, nie wiem kolego posprawdzaj kazdy czujnik moze kabel jest przetarty, duzo nie trzeba zeby przestalo dzialac :-|

Awatar użytkownika
krkbzyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 14 gru 2008, 20:41
Lokalizacja: Kraków

Post autor: krkbzyk » 03 maja 2009, 22:16

dzieki koledzy poduche mam raptem jedna:) wymienilem tasme pod kierownica i ciagle zostaje tylko ten jeden blad:
01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction
31-00 - Open or Short to Ground
i lampka ciagle się świeci błędów innych nie ma:)nie wiem w czym problem zabardzo teraz:)i dlaczego świeci choć nie powinna:)
jak będę miał chwile to się pobawie:)

[ Dodano: 2009-11-13, 19:09 ]
Witam,
wracam jeszcze raz do tematu może mam złą żarówkę zstosowaną???jakja powinna byc???bo cały czas świeci i po skasowaniu błędu wraca 01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction
dodam że lampa jest na dwóćh przewodach i wyjęta z zegarów to chyba nie ma znaczenia???Proszę o rade!!!
Dziękuje i Pozdrawiam

[ Dodano: 2009-11-13, 19:43 ]
Witam,
wracam jeszcze raz do tematu może mam złą żarówkę zstosowaną???jakja powinna byc???bo cały czas świeci i po skasowaniu błędu wraca 01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction
dodam że lampa jest na dwóćh przewodach i wyjęta z zegarów to chyba nie ma znaczenia???Proszę o rade!!!
Dziękuje i Pozdrawiam

[ Dodano: 2009-12-03, 21:33 ]
Problem rozwiązany
Pozdrawiam

joan.casrex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29

[B4 All] błąd airbag

Post autor: joan.casrex » 10 lip 2009, 22:35

witam.W moim samochodzie zapaliła się kontrolka poduch.Skasowałem,le po dwóch dniach znowu sie zapaliła.Dzięki szukajce znalazłem kilka postów.Sprawdziłem wtykę przy kierownicy tą przy poduszce i kabel spialny i wtykę przy migaczach-tam był nalocik,usuniety i psikniete na styki.Poducha nadal sie pali,ja ja kasuje a ona dalej...błąd 588
Control Module Part Number: 8A0 959 655
Component and/or Version: Airbag IV AUDI D00
Software Coding: 00254
Work Shop Code: WSC 06311
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-00 - Resistance too High
Poduszka powietrzna Zapalnik: Kierowca Strona (N 95) 32 - 00 - opór zbyt wysoki
Co zrobić żeby znikła? :shock:
kto wie?

Awatar użytkownika
jarsos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 13 kwie 2008, 12:12
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: jarsos » 10 lip 2009, 23:52

u mnie to była zepsuta taśma pod kierownica (ukręcona) po wymianie znikło

Awatar użytkownika
Piotr_Audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 217
Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: Piotr_Audi » 11 lip 2009, 20:15

ja miałem uszkodzone piny w samej poduszce, po wymianie poduszki jeszcze sie nie zapaliła kontrolka <ok>

joan.casrex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29

Post autor: joan.casrex » 12 lip 2009, 22:28

a cholera skasowałem ale sie znów zapaliła :evil:

Awatar użytkownika
Piotr_Audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 217
Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: Piotr_Audi » 13 lip 2009, 13:39

Przed wymianą poduszki też mi sie ona paliła, błąd usunąłem, a po 2 dniach znowu sie paliła, sprawdź napięcie na pinach poduszki, i przy ruszaniu pinami jeżeli sie napięcie zmienia, to jest poduszka do wymiany.

Pietrek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 96
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:59
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pietrek » 27 lip 2009, 08:29

a wie może ktoś gdzie znajduje się taki sensor, szukałem koło dźwigni hamulca ręcznego i nie ma.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 27 lip 2009, 09:31

Pietrek pisze:wie może ktoś gdzie znajduje się taki sensor
Sensor znajduje się pod deską rozdzielczą, znajdziesz go po zdemontowaniu tunelu.

W pierwszym poście tego tematu :arrow: https://audi80.pl/b4-1z-rezanie-doda ... t14586.htm jest dobrze widoczny (aluminiowe pudełko z czerwona nalepką).

Pietrek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 96
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:59
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pietrek » 29 lip 2009, 19:19

znalazłem sterownik, dzięki za podpowiedź,

teraz mam problem: znalazłem taki: http://szrociarnia.pl/product-pol-5281- ... irbag.html ale mój różni się ostatnia literą zamiast B mam A, poniżej jest też inny numer u mnie jest 86 a tam 37.
nie wiem o co chodzi, pomoże ktoś????

Awatar użytkownika
wonski
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 13 gru 2008, 20:33
Lokalizacja: Cerkiewnik/Olsztyn

Post autor: wonski » 26 wrz 2009, 20:27

a powiecie jak sprawdzić/skasować błędy??trzeba się podpinać pod kompa??

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 28 wrz 2009, 14:59

Bez Vaga nic nie zrobisz, jedynie mozna wykasowac błedy ale crachdaty nie wykasujesz

piotrw54
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 29 paź 2008, 22:38
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: piotrw54 » 28 wrz 2009, 22:30

Na 99% to przerwana taśma.

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 28 wrz 2009, 22:36

Witam.
Od kilku dni mam to samo.Czy uszkodzenie taśmy grozi wystrzeleniem poduszki?Szczerze to nie chce mi sie z nią nic robić i najchętniej wyjąłbym żarówkę.

joan.casrex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29

Post autor: joan.casrex » 28 wrz 2009, 23:20

no ja już wiem co było.Żadna przerwana taśma.Są różne warianty :może być peknięty kabel spiralny, zaśniedziałe styki wtyczek.U mnie taśma była dobra.Zeby być pewnym że taśma jest uszkodzona to trzeba ją sprawdzić.Pewien sposób na sprawdzenie bez wyciagania zwijacza z kierownicy.potrzebny jest miernik z piszczkiem tzn.jak dotniesz tego samego przewodu na końcach to zapiszczy.Są dwie wtyki jedna mała która wchodzi od tyłu w poduchę(na piny) i szeroka na drugim końcu taśmy.Odpinasz akumulator,zdejmujesz osłonkę za kierownicą i masz szeroka wtykę,wypinasz i ona ma taki drut,który po wypieciu dotyka i połączy bolce.Odkręcasz poduchę po bokach kierownicy i otwiera się do przodu i wypinasz mała wtykę.W tej małej wtyczce są dwa otwory.Są małej średnicy-wkładasz do nich dwie igly lub szpilki cieńkie.Nastawiasz miernik na piszczek i jedna końcówkę przykladasz do szpilki a drugą do drugiej.Jeżeli zapiszczy do zwijacz jest dobry i kabel spiralny też bo wtedy to obwód zamkniety.U mnie jakoś poluzniły sie styki w małej wtyczce i musiałem je lekko dogiąć.Skasowałem vagiem i już sie nie pali :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Systemy bezpieczeństwa Air bag i ABS”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl