[B4 2.0 ABK] Błąd airbaga n153
dzieki koledzy poduche mam raptem jedna:) wymienilem tasme pod kierownica i ciagle zostaje tylko ten jeden blad:
01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction
31-00 - Open or Short to Ground
i lampka ciagle się świeci błędów innych nie ma:)nie wiem w czym problem zabardzo teraz:)i dlaczego świeci choć nie powinna:)
jak będę miał chwile to się pobawie:)
[ Dodano: 2009-11-13, 19:09 ]
Witam,
wracam jeszcze raz do tematu może mam złą żarówkę zstosowaną???jakja powinna byc???bo cały czas świeci i po skasowaniu błędu wraca 01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction
dodam że lampa jest na dwóćh przewodach i wyjęta z zegarów to chyba nie ma znaczenia???Proszę o rade!!!
Dziękuje i Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-11-13, 19:43 ]
Witam,
wracam jeszcze raz do tematu może mam złą żarówkę zstosowaną???jakja powinna byc???bo cały czas świeci i po skasowaniu błędu wraca 01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction
dodam że lampa jest na dwóćh przewodach i wyjęta z zegarów to chyba nie ma znaczenia???Proszę o rade!!!
Dziękuje i Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-12-03, 21:33 ]
Problem rozwiązany
Pozdrawiam
01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction
31-00 - Open or Short to Ground
i lampka ciagle się świeci błędów innych nie ma:)nie wiem w czym problem zabardzo teraz:)i dlaczego świeci choć nie powinna:)
jak będę miał chwile to się pobawie:)
[ Dodano: 2009-11-13, 19:09 ]
Witam,
wracam jeszcze raz do tematu może mam złą żarówkę zstosowaną???jakja powinna byc???bo cały czas świeci i po skasowaniu błędu wraca 01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction
dodam że lampa jest na dwóćh przewodach i wyjęta z zegarów to chyba nie ma znaczenia???Proszę o rade!!!
Dziękuje i Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-11-13, 19:43 ]
Witam,
wracam jeszcze raz do tematu może mam złą żarówkę zstosowaną???jakja powinna byc???bo cały czas świeci i po skasowaniu błędu wraca 01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction
dodam że lampa jest na dwóćh przewodach i wyjęta z zegarów to chyba nie ma znaczenia???Proszę o rade!!!
Dziękuje i Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-12-03, 21:33 ]
Problem rozwiązany
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 99
- Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29
[B4 All] błąd airbag
witam.W moim samochodzie zapaliła się kontrolka poduch.Skasowałem,le po dwóch dniach znowu sie zapaliła.Dzięki szukajce znalazłem kilka postów.Sprawdziłem wtykę przy kierownicy tą przy poduszce i kabel spialny i wtykę przy migaczach-tam był nalocik,usuniety i psikniete na styki.Poducha nadal sie pali,ja ja kasuje a ona dalej...błąd 588
Control Module Part Number: 8A0 959 655
Component and/or Version: Airbag IV AUDI D00
Software Coding: 00254
Work Shop Code: WSC 06311
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-00 - Resistance too High
Poduszka powietrzna Zapalnik: Kierowca Strona (N 95) 32 - 00 - opór zbyt wysoki
Co zrobić żeby znikła? :shock:
kto wie?
Control Module Part Number: 8A0 959 655
Component and/or Version: Airbag IV AUDI D00
Software Coding: 00254
Work Shop Code: WSC 06311
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-00 - Resistance too High
Poduszka powietrzna Zapalnik: Kierowca Strona (N 95) 32 - 00 - opór zbyt wysoki
Co zrobić żeby znikła? :shock:
kto wie?
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
-
- Forum Audi 80
- Posty: 99
- Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Sensor znajduje się pod deską rozdzielczą, znajdziesz go po zdemontowaniu tunelu.Pietrek pisze:wie może ktoś gdzie znajduje się taki sensor
W pierwszym poście tego tematu https://audi80.pl/b4-1z-rezanie-doda ... t14586.htm jest dobrze widoczny (aluminiowe pudełko z czerwona nalepką).
znalazłem sterownik, dzięki za podpowiedź,
teraz mam problem: znalazłem taki: http://szrociarnia.pl/product-pol-5281- ... irbag.html ale mój różni się ostatnia literą zamiast B mam A, poniżej jest też inny numer u mnie jest 86 a tam 37.
nie wiem o co chodzi, pomoże ktoś????
teraz mam problem: znalazłem taki: http://szrociarnia.pl/product-pol-5281- ... irbag.html ale mój różni się ostatnia literą zamiast B mam A, poniżej jest też inny numer u mnie jest 86 a tam 37.
nie wiem o co chodzi, pomoże ktoś????
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
-
- Forum Audi 80
- Posty: 99
- Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29
no ja już wiem co było.Żadna przerwana taśma.Są różne warianty :może być peknięty kabel spiralny, zaśniedziałe styki wtyczek.U mnie taśma była dobra.Zeby być pewnym że taśma jest uszkodzona to trzeba ją sprawdzić.Pewien sposób na sprawdzenie bez wyciagania zwijacza z kierownicy.potrzebny jest miernik z piszczkiem tzn.jak dotniesz tego samego przewodu na końcach to zapiszczy.Są dwie wtyki jedna mała która wchodzi od tyłu w poduchę(na piny) i szeroka na drugim końcu taśmy.Odpinasz akumulator,zdejmujesz osłonkę za kierownicą i masz szeroka wtykę,wypinasz i ona ma taki drut,który po wypieciu dotyka i połączy bolce.Odkręcasz poduchę po bokach kierownicy i otwiera się do przodu i wypinasz mała wtykę.W tej małej wtyczce są dwa otwory.Są małej średnicy-wkładasz do nich dwie igly lub szpilki cieńkie.Nastawiasz miernik na piszczek i jedna końcówkę przykladasz do szpilki a drugą do drugiej.Jeżeli zapiszczy do zwijacz jest dobry i kabel spiralny też bo wtedy to obwód zamkniety.U mnie jakoś poluzniły sie styki w małej wtyczce i musiałem je lekko dogiąć.Skasowałem vagiem i już sie nie pali :lol: