[All] Termostat a wskazania temperatury
Czytałem, przecież umiem czytać. Dotychczas jednak z Wahlerem nie miałem problemów. Dodatkowo dziwne, żeby już drugi termostat był walnięty. Z tego co słyszałem (ale może źle słyszałem) Wahler jest używany do pierwszego montażu?
Spróbuję z tym czujnikiem, jeśli będzie nadal źle - pójdę Twoją drogą.
Dodam, że auto u mnie rozgrzewa się już po kilku km, tylko w trasie spada mu temperatura znacznie poniżej 90.
Spróbuję z tym czujnikiem, jeśli będzie nadal źle - pójdę Twoją drogą.
Dodam, że auto u mnie rozgrzewa się już po kilku km, tylko w trasie spada mu temperatura znacznie poniżej 90.
w audi b3 czy również jest szary 3 pinowy odpowiedzialny za wskazania temperatury?Niki20 pisze:Wymień czujnik temperatury (szary na 3 piny) i temperatura będzie ok... <ok> Ale pod warunkiem, że nie założysz zamiennika... Miałem identyczny problem i po wymianie czujnika temp. stoi na 90 stopniach
Może ktoś posiada oznaczenie producenta tego czujnika do audi b3?
Może ktoś bezpośrednio zamieścić tu link do aukcji allegro ktory mam kupić ten czujnik do audi b3
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
http://moto.allegro.pl/item681519110_cz ... _audi.html
Ja mam u siebie taki założony... Sprawdź czy u Ciebie jest taki sam.
Ja mam u siebie taki założony... Sprawdź czy u Ciebie jest taki sam.
Jak założysz ten czujnik firmy TOPRAN to możesz zobaczyć na wskażniku temperatury jakich jeszcze nie widziałeś tzn.powyżej 100stopni .Pomimo że faktycznie będzie ok.90stopni. Mam taki ,leży sobie gdzieś w garażu.Pokazywał temperatury z kosmosu.TOPRAN = zmarnowana kasa i popsute nerwy.Ja również miałem problemy z tym że wskażnik temperatury pokazywał niewłaściwą temp.Zrezygnowałem z ori wskażnika na żecz takiego http://www.allegro.pl/item688030125_ter ... _120c.html i mam spokój.Działa bez zasilania a kapilara siedzi w głowicy,zawsze pokazuje ok 90stopni...
Witam ponownie
Kiedyś gdy stałem w korku w upał 4 osoby na pokładzie to temp mi trochę skoczyła ponad 90 i z ciekawości zajrzałem czy mi się wentylatory włączyły i włączyły się ale po wyłączeniu zapłonu przestały pracować... Wydaję mi się że powinny pracować nawet po wyłączeniu silnika? Coś chyba jest nie tak co nie?
Kiedyś gdy stałem w korku w upał 4 osoby na pokładzie to temp mi trochę skoczyła ponad 90 i z ciekawości zajrzałem czy mi się wentylatory włączyły i włączyły się ale po wyłączeniu zapłonu przestały pracować... Wydaję mi się że powinny pracować nawet po wyłączeniu silnika? Coś chyba jest nie tak co nie?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Labiel pisze:Wszystko jest ok. W audi tak jest.czarek199 pisze:ale po wyłączeniu zapłonu przestały pracować... Wydaję mi się że powinny pracować nawet po wyłączeniu silnika? Coś chyba jest nie tak co nie?
Acha no ok ale tak jest w dieslach tylko czy w benzynie też? bo pamiętam jak z kolegą przywoziliśmy fury z Rzeszy to w jego 100 C4 2.0E Po wyłączeniu silnika pracowały wentylatory.
Koledzy pomóżcie bo juz zgłupiałem z tymi wskazaniami temperatur i termostatami. w Czasie jazdy pokazuje mi tyle
wentylator sie włacza jak jest tyle
Czy to prawidłowe wskazania czy termostat do wymiany? bo wydaje mi sie ze w czasie jazdy jest troche za niska temperatura . Sprawdzałem juz termostat i otwiera sie (ogrzewa sie dolny przewód od pompy wody) w momencie gdy temperatura jest tak jak na pierwszym obrazku.Prosze o rade
P.S.Jakie temperatury są na kreskach nieoznaczonych między 50a 90 st i miedzy 90 a 120 ? Nigdzie nie mogłem tego znaleźć. Z góry przepraszam jeśli powtarzam pytanie ale szukałem w szukajce i nic.
wentylator sie włacza jak jest tyle
Czy to prawidłowe wskazania czy termostat do wymiany? bo wydaje mi sie ze w czasie jazdy jest troche za niska temperatura . Sprawdzałem juz termostat i otwiera sie (ogrzewa sie dolny przewód od pompy wody) w momencie gdy temperatura jest tak jak na pierwszym obrazku.Prosze o rade
P.S.Jakie temperatury są na kreskach nieoznaczonych między 50a 90 st i miedzy 90 a 120 ? Nigdzie nie mogłem tego znaleźć. Z góry przepraszam jeśli powtarzam pytanie ale szukałem w szukajce i nic.
kreski są co 10 stopni C, zatem pierwsza nieopisana to 60, druga, 70, trzecia 80 itd.czerwcu pisze:Jakie temperatury są na kreskach nieoznaczonych między 50a 90 st i miedzy 90 a 120 ?
Taka temperatura jak masz na drugim zdjęciu powinna być cały czas. Sprawdź czujnik temperatury, ten który odpowiada za temperaturę pokazywaną na zegarach, bo może on przekłamuje.
IC69 pisze:Tylko w ABK tak jest. W ten sposób schładzany jest kolektor dolotowy/wtryskiwacze, odpowiada za to oddzielny czujnik.jak z kolegą przywoziliśmy fury z Rzeszy to w jego 100 C4 2.0E Po wyłączeniu silnika pracowały wentylatory.
Potwierdzam - w B3 1.8 wentylator wyłączał się wraz z zapłonem, w B4 ABK pracuje nawet po wyłączeniu zapłonu.