mam problem tego typu że oryginalny licznik miał popsutą elektrykę, kontrolka oleju ciągle piszczała bo spinała się z obrotomierzem który nie działał wogóle.... dodatkowo przez tą usterkę nie działał mechanizm opuszczania prawej szyby :mrgreen: No ale wymieniłem licznik kupując używkę z rozbitej Coupe tego samego modelu. Wszystko już działa pięknie ale obrotomierz gdy już dojdzie wyżej niz 2000 obrotów to tam zostaje, chyba że zmienię na wyższy bieg i przekroczę ilość obrotów na których staną to wtedy znowu się odblokuje podskoczy na wyższy i tam zostanie. Nie jest to ciągły problem bo po czasie nadąża za silnikiem ale zawsze z opóźnieniem. Drugi problem kupionego licznika to to że nie nabija przebiegu i licznik kilometrów też nie działa, oby dwie gąsienice stoją i ani rusz, ma ktoś może jakąś instrukcje do licznika, coś o jego budowie ? Bo to raczej rzecz którą samemu można poskładać a myślałem nad przekręceniu gąsienic ze starego licznika.
Z Góry dziękuje !
