Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 90 2.0 ps] Gasnie na wolnych obrotach

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lucas_k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 05 wrz 2008, 20:10
Lokalizacja: świnoujście

[b3 90 2.0 ps] Gasnie na wolnych obrotach

Post autor: Lucas_k » 17 lis 2008, 16:48

Witam

Ostatnio mam problem z silnikiem , mianowicie po zejsciu z wysokich obrotow gasnie . Jak trzymam go na wolnych wcisne gaz prawie do konca to po puszczeniu pedalu gazu calkowicie gasnie. Ostatnio tez mialem tak na miescie gdy hamowalem przed krzyzowka i silnik po zejsciu w wolne obroty szybko zgasl. W czym moze byc problem ?

Awatar użytkownika
Ezumaru
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 760
Rejestracja: 30 mar 2007, 22:39
Lokalizacja: Silesia

Post autor: Ezumaru » 17 lis 2008, 20:02

Ja bym stawiał na lewe powietrze, sprawdź szczelność dolotu na początek.

Awatar użytkownika
Lucas_k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 05 wrz 2008, 20:10
Lokalizacja: świnoujście

Post autor: Lucas_k » 17 lis 2008, 22:22

no fakt guma sklejana

obecnie szukam nowej


czy to moze byc jeszcze wina swiecy ?

ostatnio nie chcial mi zapalic i koles krecil rozrusznikiem i napompowal paliwa

moze swieca jest zalana dlatego sie dusi ?

Awatar użytkownika
Ezumaru
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 760
Rejestracja: 30 mar 2007, 22:39
Lokalizacja: Silesia

Post autor: Ezumaru » 17 lis 2008, 23:13

Wątpię żeby to były świece, skoro gaśnie w takich okolicznościach jak mówisz to wskazuje na za dużą ilość powietrza w mieszance. Jak gazujesz to jeszcze jakoś tam działa, ale jak schodzi na wolne obroty to ma zwyczajnie zbyt wiele powietrza w stosunku do paliwa i nie ma co utrzymać pracy silnika.

msanchez
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 10 lut 2007, 07:04
Lokalizacja: warszawa

Post autor: msanchez » 18 lis 2008, 04:48

kolega na gazie nie jeździ ??

Awatar użytkownika
Lucas_k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 05 wrz 2008, 20:10
Lokalizacja: świnoujście

Post autor: Lucas_k » 18 lis 2008, 15:58

na gazie jezdzi

bez zarzutow

kriss1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 05 cze 2008, 23:37

Post autor: kriss1988 » 27 kwie 2009, 15:13

Witam
Ja też mam taki sam problem gaśnie mi nieraz jak go spuszczę z obrotów.
I to się dzieje jaki i na benzynie i tak na gazie!
Wymieniłem filtry, byłem na regulacji gazu i nic nie pomaga!
Jeszcze jak nie zgaśnie to bardzo nie regularnie silnik pracuje.

Macie jakieś pomysły co z tym zrobić?

Awatar użytkownika
nowi2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 281
Rejestracja: 09 mar 2009, 09:39
Lokalizacja: Jawidz/Lublin

Post autor: nowi2 » 27 kwie 2009, 15:21

krokowy sprawdzałeś?

kriss1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 05 cze 2008, 23:37

Post autor: kriss1988 » 27 kwie 2009, 18:44

Silniczek krokowy nie wiem jak sprawdzić ale coś tam działa.
Jak go odłącze to mam 1,2 obrotów a jak go załącze to mi znowu spadają poniżej 1,0-0,8 obrotów i gaśnie. A problemem jest to że nie wiadomo kiedy zgaśnie, raz jest dobrze nie gaśnie a innym razem na każdym skrzyżowaniu zgaśnie.

Awatar użytkownika
Joh_n
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Joh_n » 19 lip 2009, 17:11

witam możne odgrzeję starego kotleta ale moje audi B3 2.0E [3A] +LPG ma czasem takie "kaprysy" mianowicie odpala zawsze ładnie ale jadę spokojnie i jak wcisnę sprzęgło to obroty spadają do zera, czyli gaśnie ;-) i na gazie i na benzynie, stanie się tak kilka razy, później złapie na chwilkę obroty 1200-1500 i spadną do normalnego poziomu i jest OK, przez dzień, dwa czasem dłużej (ja odbieram to tak jakby "coś" czasem nie łączyło) moje pytanie co to może być :?: i jakie mogą być koszty naprawy tego,


z góry dzięki

kriss1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 05 cze 2008, 23:37

Post autor: kriss1988 » 19 lip 2009, 18:10

Witam!
Ja też mam z tym problem!
Ale kolego najpierw sprawdź czy wszystkie przewody od filtra powietrza i silniczka krokowego są podłączone bo ja miałem jeden odłączony i brał lewe powietrze i gasł. Potem sprawdź SONDE bo ja miałem kabelki rozłączone i też gasła.
Ale teraz od czasu do czasu tez nieraz zgaśnie!!!
Kolego pisz o postępach!!!!

Awatar użytkownika
Joh_n
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Joh_n » 21 lip 2009, 22:45

ale lipa.... :oops: aż się głupio przyznać ale w rurze dolotowej do filtra znalazłem zgubiony korek od wlewu oleju :oops: i oczywiście auto chodzi jak nowe :oops: ale kriss1988 miałeś świetny pomysł żeby sprawdzić szczelnośc bo inaczej to bym nie doszedł to tego chyba <rotfl>

Awatar użytkownika
Lucas_k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 05 wrz 2008, 20:10
Lokalizacja: świnoujście

Post autor: Lucas_k » 24 lip 2009, 19:07

kriss1988 pisze:Witam!
Ja też mam z tym problem!
Ale kolego najpierw sprawdź czy wszystkie przewody od filtra powietrza i silniczka krokowego są podłączone bo ja miałem jeden odłączony i brał lewe powietrze i gasł. Potem sprawdź SONDE bo ja miałem kabelki rozłączone i też gasła.
Ale teraz od czasu do czasu tez nieraz zgaśnie!!!
Kolego pisz o postępach!!!!
Uszczelniony dolot powietrza -nowa uzywana guma przeplywomierza oraz wyprostowany talerz przeplywomierza - zadnych problemwop z wolnymi obrotami wiecej ;)

slaby_91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 20 gru 2009, 19:01
Lokalizacja: radymno

Post autor: slaby_91 » 28 lut 2010, 12:36

witam czy te przewody powietrzne mogą mieć jakieś związek z utrata mocy silnika ??
Bo mechanik mi powiedział ze nie wie czemu tak gaśnie i ze silnik jest strasznie słaby jak na ten typ silnika
proszę o pomoc
pozdrawiam :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl