kiedyś w tym wężyku między IC a ECU wstawiałem kawałek rurki z dezodorantu i robiłem w niej dwie lub trzy małe dziurki szpilką w odstępie ok. 1.5cm i to podnosiło doładowanie o ok. 0.1-0.2 bara, wstawiałem też rezystor w ECU ale ale za wiele on nie daje natomiast najlepszym rozwiązaniem jest wstawienie reduktora w ten wężyk tak jak ma to zrobione kostrz lub wstawienie w ECU układu z diodą zenera (działa tak samo jak reduktor, jeżeli ktoś umie założyć to koszt jest rzędu 1zł a jedyna wada to trzeba wyciągać i rozbierać ECU)anemia7 pisze:Wezyk zalatany, wiec teraz jak najtaniej podkrecic turbo?
[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - czy można podkręcić turbo?
bez dolania paliwa np większe wtryski,chip, rezystor do wyboru wtedy podniesienie ciśnienia turbo daje :mrgreen: efekt bo w przypadku gdy zetorek jest na oryginalnych ustawieniach podkręcenie turbo będzie min odczuwalnewitam
ja z zapytaniem czy wstawienie takiego reduktora ciśnienia do seryjnego 1Z polepszy osiagi czy trzeba jeszcze zrobic coś z dawką paliwa żeby chodziło lepiej?
lukwoj21 jak masz chipa to powinieneś mieć podniesiona dawkę jeśli ci za mała to trzeba podnieść jak bosch to przez ruszenie nastawnikiem ale sadzę że masz wystarczająca podłącz vag-a i zobacz jaką masz dawkę jak wg. vag-a między 10-15 to jest dość wysoka to podnieś ciśnienie turbo i zobaczysz czy jest efekt.
jak juz pisałem wtryski mam 300 barowe 216 reduktor ustawiony na 0,95 bara
tawka na pompe na maxa
przy deptaniu na 1 i 2 styłu czarno
a na manometrze max 0.9 ew na 5 przy 160km mam 1 bar
i moim zdaniem moje t2 strasznie puzno osiaga te wartosci w okoliczach 3,5 tyś obrotów przy pałowaniu
ps egr zaślepiony
zastanawiam sie własnie nad załozeniem k03 z caddy tdi bo w posiadaniu takiego auta jestem i tam przy seryjnym sofcie mam 1,2 bara i turbiana wstaje duzo szybciej
co wy nato
co do dawki paliwa to raczej mam bardzo bogata bo moje audi avant bosch pali srednio 8 na 100 w miescie
tawka na pompe na maxa
przy deptaniu na 1 i 2 styłu czarno
a na manometrze max 0.9 ew na 5 przy 160km mam 1 bar
i moim zdaniem moje t2 strasznie puzno osiaga te wartosci w okoliczach 3,5 tyś obrotów przy pałowaniu
ps egr zaślepiony
zastanawiam sie własnie nad załozeniem k03 z caddy tdi bo w posiadaniu takiego auta jestem i tam przy seryjnym sofcie mam 1,2 bara i turbiana wstaje duzo szybciej
co wy nato
co do dawki paliwa to raczej mam bardzo bogata bo moje audi avant bosch pali srednio 8 na 100 w miescie