Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - czy można podkręcić turbo?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 17 wrz 2009, 13:14

nie no rogal na tych wtryskach robi 150KM
TO SA 0.205

[ Dodano: 2009-09-21, 18:53 ]
dzis podłaczyłem komp deltascan
Obrazek
co mi powiecie o tym odczycie silnik nagrzany

Karli
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 27 gru 2007, 20:29

Post autor: Karli » 11 lis 2009, 23:40

Przede wszyskim ustaw pompę - kąt wtrysku.
Pozycja druga, powinna być przy rozgrzanym silniku i na wolnych obrotach w granicach 54.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 12 lis 2009, 11:23

No tak jak kolega pisze kąt wtrysku do korekty. Ma się znajdować w przedziale 50-65. Ewidentnie masz za niski i auto kiepsko pali. :-/

Awatar użytkownika
kamilek89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 528
Rejestracja: 04 lip 2009, 08:58
Lokalizacja: ŁUBNO/ RZE

Post autor: kamilek89 » 29 gru 2009, 10:46

co myślicie o tym urządzonku??? daje to jakiś przyrost mocy??

http://moto.allegro.pl/item864905650_ch ... skoda.html

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 29 gru 2009, 10:51

odpuśc.
Temat wałkowany milion razy.. to samo zrobisz za złotówke z groszami :roll:

Awatar użytkownika
kamilek89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 528
Rejestracja: 04 lip 2009, 08:58
Lokalizacja: ŁUBNO/ RZE

Post autor: kamilek89 » 29 gru 2009, 11:22

Dzięki:) to wole poczekać na wtryski i wtedy konkretny chip założyć:)
pozdr

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 29 gru 2009, 19:59

kamilek89 pisze:Dzięki:) to wole poczekać na wtryski i wtedy konkretny chip założyć:)
pozdr
wtryski afn,asv lub 216 + chip tylko taki pewny bo niewiele osób zajmujących się chip-tuningiem chce się bawić i robić modyfikacje starych sterowników 8a0907401B/A na epromach 87c257 bo taki kolego najszybciej masz bo widzę że zetorem z 93r.

Polecam założenie wydajniejszych wtrysków i zrobienie modyfikacji sterownika napewno będziesz zadowolony a co do tzw box-ów to strata czasu i pieniędzy jak kolega kyjo pisał ze box to jak rezystor choć box-y renomowanych firm są dość niezłe.

Awatar użytkownika
kamilek89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 528
Rejestracja: 04 lip 2009, 08:58
Lokalizacja: ŁUBNO/ RZE

Post autor: kamilek89 » 06 sty 2010, 19:43

no już u jednego z naszych klubowiczów mam zaklepany afn razem z virusem więc teraz tylko czekać na przypływ gotówki:) no chciałbym wyciągnąc tak 120-130KM i mi to osobiście wystarczy :lol: no i w lecie może większy ICek :mrgreen:

Awatar użytkownika
boss1138
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 04 maja 2009, 13:13

Post autor: boss1138 » 31 sty 2010, 13:19

Panowie, mam pytanie:
kolega ma skodę, rocznik 2000, z silnikiem 1,9 TDI 90 km i dał sobie wmontować do niej czipa, dzięki czemu ma teraz 115km. Tyle że po miesiącu musiał wymienić sprzęgło, bo sie za bardzo ślizgało.
W Audi 80 też to grozi?

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 31 sty 2010, 13:35

Sprzegło wytrzymuje spokojnie 130km a twój kolega albo bardzo mocno strzelał ze sprzegła albo zbiegiem okolicznosci sprzegło mu sie konczyło.

Awatar użytkownika
boss1138
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 04 maja 2009, 13:13

Post autor: boss1138 » 31 sty 2010, 13:41

czyli rozumiem, że spokojnie moge kombinować z czipem i wtryskami, tak?
mam autko po troche mocnych przejściach: kupiłem go po tym jak poprzedni właściciel nim dachował, obecnie jest w stanie prawie idealnym, ale wole byc ostrożny jesli chodzi o silnik.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 03 lut 2010, 10:05

boss1138, tu nie chodzi o stan wizualny a techniczny... Najpierw silnik doprowadź do powiedzmy bardzo dobrego stanu a wtedy modź to i tamto. Tak jak lukwoj21, zauważył do 130PS sprzęgło w naszych audiolach spokojnie wytrzymuje... A kolega pewnie dość często startował mocno na światłach. :-P

Awatar użytkownika
boss1138
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 04 maja 2009, 13:13

Post autor: boss1138 » 03 lut 2010, 10:13

Niki20 silnik jest w stanie wręcz idealnym, nigdy nie miałem z nim problemów, choć ma ponad 400tyś przebiegu. Wiem że nie chodzi o stan wizualny, chcialem tylko usprawiedliwić swoją niepewność. To moje pierwsze autko, ,musi mi na parę latek starczyć (ale i tak jestem zadowolony, mało komu udaje się mieć Audi w tak młodym wieku ;-) ) i dlatego nie chcę nic w nim zepsuć tak od razu.
Tak wogóle to dziękuję wszystkim za odpowiadanie na moje (wałkowane na tym Forum juz do bólu) pytania <piwo>

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 03 lut 2010, 12:08

boss1138, jak zmieniasz na czas oleje, płyny itp to śmiało możesz modzić bo to jest dla ludzi którzy dbają o autka. Nie może być czegoś takiego jak nie zmiana oleju na czas itp... :-/ Oliwa półsyntetyk??

Awatar użytkownika
boss1138
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 04 maja 2009, 13:13

Post autor: boss1138 » 03 lut 2010, 17:56

Tak, półsyntetyk. Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że regularnie wszystko wymieniam, wszelkie inne problemy staram się tez na bieżąco rozwiązywać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl