Mam taki nie typowy problem dotyczący obrotomierza i części kontrolek mianowicie to mi po prostu nie działają a sprawa wygląda tak wszystko działało pięknie ładnie bez zarzutów jednak pewnego razu obrotomierz i kontrolki odmówiły posłuszeństwa, jednak było to tylko przejściowe raz działy raz nie, w końcu postanowiłem wymienić obrotomierz i wszystko było w porządku jednak po pewnym czasie sprawa znowu zrobiła się taka sama tylko że teraz to już wcale nie działają, podłączyłem nowe zegary i nadal jest to samo po sprawdzałem kostki przy zegarach, wszystkie bezpieczniki i nie mam pojęcia co to może być
Z góry dzięki za pomoc
[B4 ALL]Problem z obrotomierzem
[B4 ALL]Problem z obrotomierzem
Ostatnio zmieniony 04 sie 2009, 23:27 przez mKP, łącznie zmieniany 1 raz.
Przyczyną większości usterek wystepujących w liczniku Audi 80 jest brak właściwego kontaktu pomiędzy przewodami dwu wiązek a metalowymi pinami w zółtej i niebieskiej wtyczce. Mało kto to sprawdza a według mnie jest to przyczyna w 75% przypadków uszkodzeń.
Klubowicze wymieniają czujniki, wskaźniki, stabilizatory itp, a to "guzik" daje, co najwyżej poprawi się na kilka dni. Krótkotrwała poprawa to efekt najczęściej "poruszania" wtyczka podczas wkładania i wyjmowania licznika. Pisałem już o tym kilka razy, ale mało kto zastosował sie do moich rad. Na samą myśl, że mam czytać po raz setny o liczniku w Audi 80 odrzuca mnie od tematu. Ja przewody w obu wtyczkach przelutowałem 3 lata temu i mam spokój do dziś.
Trzeba rozmontować żółtą i niebieską wtyczkę a następnie po wyjęciu wszystkich metalowych pinów przylutować je do odpowiedniego przewodu i zamontować na swoje miejsce. Innej opcji nie ma.
Klubowicze wymieniają czujniki, wskaźniki, stabilizatory itp, a to "guzik" daje, co najwyżej poprawi się na kilka dni. Krótkotrwała poprawa to efekt najczęściej "poruszania" wtyczka podczas wkładania i wyjmowania licznika. Pisałem już o tym kilka razy, ale mało kto zastosował sie do moich rad. Na samą myśl, że mam czytać po raz setny o liczniku w Audi 80 odrzuca mnie od tematu. Ja przewody w obu wtyczkach przelutowałem 3 lata temu i mam spokój do dziś.
Trzeba rozmontować żółtą i niebieską wtyczkę a następnie po wyjęciu wszystkich metalowych pinów przylutować je do odpowiedniego przewodu i zamontować na swoje miejsce. Innej opcji nie ma.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: