[2.3 NG] "NG z oryginalnymi wyjściami na turbinę"
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
- Zlosliwy_Dzin
- Forum Audi 80
- Posty: 119
- Rejestracja: 02 sty 2008, 19:27
- Lokalizacja: Suwałki
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Panowie jaki on zadbany,że się świeci bo chemią natarty?
A nie zauważył nikt że lany był porządnie i cała lewa strona była robiona przez mało ambitnego blacharza i takiego samego lakiernika?
A że gaz "do regulacji" w NG...jasne :lol:
A "oryginalne wyjścia na turbinę"...no cóż może się kolektor ze starości wypalił i dziurka jest oryginalna bo kolektor z fabryki.Nic tylko poczekać na drugą dziurkę dwie turbiny z 1Z i będzie biturbo 400 kuni (bo na jednej 200...)
Dla mnie bomba.
A na deser "sportowe" felgi(całkiem ładne) tylko co w nich sportowego?W jakiej dyscyplinie jezdzi się na takich rondlach...nic ze sportem lanserska fela nie ma i mieć nie będzie.
A nie zauważył nikt że lany był porządnie i cała lewa strona była robiona przez mało ambitnego blacharza i takiego samego lakiernika?
A że gaz "do regulacji" w NG...jasne :lol:
A "oryginalne wyjścia na turbinę"...no cóż może się kolektor ze starości wypalił i dziurka jest oryginalna bo kolektor z fabryki.Nic tylko poczekać na drugą dziurkę dwie turbiny z 1Z i będzie biturbo 400 kuni (bo na jednej 200...)
Dla mnie bomba.
A na deser "sportowe" felgi(całkiem ładne) tylko co w nich sportowego?W jakiej dyscyplinie jezdzi się na takich rondlach...nic ze sportem lanserska fela nie ma i mieć nie będzie.
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE